ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

H Opel, τα «πασχαλινά αυγά» και οι καρχαρίες: Όχι, δεν παίρνουμε παραισθησιογόνα

h-opel-ta-paschalina-avga-kai-oi-karcharies-ochi-den-pairnoume-paraisthisiogona-756422

Οι εκπλήξεις που κρύβει το νέο Grandland: τι είναι τα «easter eggs» και γιατί η Opel έχει επιλέξει τους καρχαρίες

Στην Ελλάδα, το Πάσχα βάφουμε τα αυγά κόκκινα, δείχνουμε σε μικρά παιδιά πως να τυλίγουν σπλάχνα ζώων με τα άντερα τους και πως να σκάνε δυναμιτάκια.  Οι καθολικοί, που είναι πιο politically correct από εμάς, βάφουν και στολίζουν επίσης αυγά και τα κρύβουν, προκειμένου να τα βρουν τα παιδιά . Αυτό το έθιμο, ονομάζεται «Εaster Egg Ηunt» ή το κυνήγι των πασχαλινών αυγών και τα παιδάκια που ανακαλύπτουν τα αυγά ανταμείβονται με γλυκά και δωράκια.

Το «Eester Egg», πλέον έχει επικρατήσει και σαν πιο γενική έκφραση και χρησιμοποιείται για μια έκπληξη, μια λεπτομέρεια ή ένα κρυμμένο στοιχείο οπουδήποτε και αν βρίσκεται αυτό και όχι μόνο την περίοδο του Πάσχα. Easter Eggs υπάρχουν και στα αυτοκίνητα λοιπόν και πολλοί είναι οι κατασκευαστές που χρησιμοποιούν αυτή την τακτική σαν «δωράκια- εκπλήξεις» προς τους πελάτες τους, όπως μπορείτε να διαβάσετε σχετικά ΕΔΩ.

Για την Opel, τα Easter Eggs της, είναι οι καρχαρίες! Ναι, οι καρχαρίες. Καρτουνίστικα σχέδια του κορυφαίου θηρευτή των θαλασσών, βρίσκονται διάσπαρτα σε πολλά μοντέλα της εταιρείας και νέο Grandland, δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι χαριτωμένοι καρχαρίες,  εμφανίζονται σε… κοπάδια(!) σε επιλεγμένα σημεία του μοντέλου, ομως για να τους ανακαλύψετε, θα χρειαστεί λίγη παρατηρητικότητα. Ένα καπάκι πρέπει να ανοιχτεί, ένας δίσκος να περιστραφεί ή το σημείο φόρτισης του κινητού να εξεταστεί από νέα οπτική γωνία.

Πώς ξεκίνησε η ιστορία των καρχαριών στην Opel;

Ένα Κυριακάτικο απόγευμα το 2004, ο σχεδιαστής Dietmar Finger εργαζόταν στο σπίτι του πάνω σε ένα σχέδιο για το Corsa D, που θα λανσαριζόταν δύο χρόνια αργότερα. Σχεδίαζε την εξωτερική πλευρά του ντουλαπιού του συνοδηγού, ένα κομμάτι που συνήθως μένει αθέατο. Όταν όμως το ντουλαπάκι ανοίγει, απαιτείται σταθερότητα, την οποία παρέχουν τα εγκάρσια “νεύρα” στην πλαστική επιφάνεια. Εκείνη τη στιγμή, ο γιος του κοίταξε το σχέδιο και του είπε: «Γιατί δεν βάζεις έναν καρχαρία;». «Γιατί όχι;» σκέφτηκε ο Finger και έδωσε στα “νεύρα” του ντουλαπιού σχήμα καρχαρία!

Την επόμενη ημέρα παρουσίασε την ιδέα στον Niels Loeb, τον τότε υπεύθυνο σχεδιασμού του Corsa, ο οποίος την ενέκρινε με ενθουσιασμό. Ο πρώτος καρχαρίας μπήκε στην παραγωγή – και έτσι ξεκίνησε μια παράδοση για την Opel. Συνέχεια είχαν το Zafira, το ADAM και ακολούθως όλα τα νέα μοντέλα έως και σήμερα. Οι σχεδιαστές προσθέτουν πλέον τουλάχιστον έναν καρχαρία κάπου στο εσωτερικό κάθε νέου μοντέλου, με τα σημεία αυτά να παραμένουν μυστικά μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου. Έτσι, η ανακάλυψή τους γίνεται ένα είδος παιχνιδιού, σαν τα Ester Egg των καθολικών.

Το «κυνήγι καρχαριών« συνεχίζεται λοιπόν στο νέο Opel Frontera, που σύντομα θα βρίσκεται στις Εκθέσεις των Διανομέων του Επίσημου Δικτύου Opel, αλλά και σε κάθε μελλοντικό μοντέλο της Μάρκας.

Όλες οι ειδήσεις

Continental: Το υλικό που χρησιμοποιεί στα ελαστικά της ταιριάζει και σε… σουτζουκάκια

Τόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο στην Ελλάδα

Έπαιζες μικρός Gran Turismo; Τότε σίγουρα θα θυμάσαι το Escudo!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο