Μια ρετρό αισθητική μετατροπή που κάνει το AMI ακόμα πιο κουκλίστικο και ξεχωριστό!
H Casselani είναι ιταλική «καροτσερία» η οποία ειδικεύεται σε κάτι πολύ συγκεκριμένο. Φτιάχνει αμαξώματα τα οποία αναπαράγουν την σχεδίαση του –κλασικού πλέον- Citroen H, ενός van που έμεινε στην ιστορία για την χαρακτηριστική του μάσκα, με το τεράστιο έμβλημα της γαλλικής εταιρείας, καθώς και για το αμάξωμα του, με το ανάγλυφο «ριγέ» μοτίβο.
To Citroen H ήταν το ανάλογο του VW T και μπορεί να μην απέκτησε την ίδια φήμη, όντας το αγαπημένο μεταφορικό μέσο των παιδιών των λουλουδιών, ωστόσο στην Ευρώπη τουλάχιστον, έχει συνδεθεί άρρηκτα με τον επαγγελματικό στίβο άλλων εποχών και πολλοί το συνδέουν με αγαπημένες μνήμες, αφού το H, διατέλεσε μεταξύ πολλών άλλων και τους ρόλους παγωτατζίδικου ή καντίνας.
Ο σκοπός της Casselani λοιπόν, είναι να παίρνει σύγχρονα αυτοκίνητα παραγωγής και να τα «ντύνει» με Kit αμαξώματος που θυμίζουν το «Η». Στην λίστα της προφέρονται «κοστούμια» για Van, Mini Van και C+C, αυτοκινούμενα με κουκέτα και χωρίς αλλά και μετατροπές για καντίνες.
Ανάμεσα σε όλα αυτά, η Casselani διαθέτει και ένα kit για το λιλιπούτειο ηλεκτρικό της Citroen, ΑΜΙ. Το kit προσδίδει σε ένα αυτοκίνητο που τραβά ήδη τα βλέμματα, ακόμα πιο ξεχωριστή εμφάνιση, με τις διάχυτες ρετρό πινελιές του. Πέραν του κλασικού χακί, το kit είναι διαθέσιμο και σε άλλα χρώματα όπως πράσινο, θαλασσί και πορτοκαλί, ενώ προαιρετικά, μπορούν να επενδυθούν και τα καθίσματα με «ασορτί» ταπετσαρία.
Για την δημιουργία του kit, η Casselani συνεργάστηκε με το σχεδιαστικό κέντρο της Citroen (Citroen Style Centre) και η διαδικασία τοποθέτησης είναι αρκετά απλή, αφού απαιτείται μόνο ξεκούμπωμα των εργoστασιακών πάνελ του AMI και στη συνέχεια η τοποθέτηση των νέων, χωρίς μετατροπές και δυσκολίες στην εφαρμογή.
Τo kit βέβαια, δεν είναι αυτό που λέμε φθηνό. Η βασική τιμή αγοράς, χωρίς βαφή, είναι στα 4.200 € ενώ αν κάποιος το θέλει βαμμένο και μονταρισμένο από την Casselani, το κόστος ανέρχεται στα 5.900 €. Τέλος υπάρχει και η δυνατότητα αγοράς ενός έτοιμου AMI από την Casselani, σε αυτή την περίπτωση όμως, το κόστος χωρίς την επιδότηση (στην Ιταλία), ανεβαίνει στα 13.900 €.
Όλες οι ειδήσεις Σοκ! Βάλαμε το ChatGPT να γράψει test και να «φωτογραφίσει» το Toyota Yaris Cross!
Κόστος επισκευής αυτοκινήτου: Πόσο έχει αλλάξει από το 2020; – Πόσο παραπάνω πληρώνουμε;