ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό «πάπμομπιλ» του Πάπα Φραγκίσκου

afto-einai-to-neo-ilektriko-papmobil-tou-papa-fragkiskou-742357

Habemus Automobili: Μεγάλη η τάση του και η αυτονομία του, αμήν

Όχι πια Βατικανό, αλλά «Wattικανό» (gif Σεφερλή). Το νέο αυτοκίνητο του Πάπα Φραγκίσκου είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό Mercedes G 580 και δεν μιλάμε φυσικά για το προσωπικό του μέσο μετακίνησης αλλά για αυτό με το οποίο χαιρετά και μοιράζει θεία χάρη στις δημόσιες εμφανίσεις του.

Ο Πάπας για το καθολικό ποίμνιο, είναι το αντίστοιχο rockstar και βάλε, αφού φέρεται ότι μιλά απευθείας με τον Θεό, οπότε όταν σκάει μύτη κάπου, γίνεται πανζουρλισμός από το πιστό (δις) fanbase. Αυτό το είδους δημοσίου προφίλ και εμφανίσεων, δεν αποτελεί απλά μια συνήθεια του «τρέχοντος» πάπα, Φραγκίσκου, είναι μέσα στις παπικές υποχρεώσεις και γίνεται για δεκαετίες.

Τα «παπικά αυτοκίνητα» για αυτή την δουλειά, τοποθετούν τον Πάπα σε υπερυψωμένη θέση, σαν έκθεμα, για να τον βλέπει ο κόσμος. Παλιότερα, είχαν θωράκιση και αλεξίσφαιρα τζάμια γιατί παρά τον ισχυρισμό ότι οι Πάπες είναι σε «ανοικτή γραμμή» με τον Θεό, η προστασία από ρουκέτες, βόμβες και πολυβόλα, μάλλον δεν συμπεριλαμβανόταν στο «πακέτο» της συμφωνίας.

Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι πιο απλός και προσιτός, θέλει επαφή με τον κόσμο, για αυτό και το νέο ηλεκτρικό «G», είναι ναι μεν μεταποιημένο ώστε να προσφέρει θρόνο σε υπερυψωμένη θέση, από την άλλη όμως, πέραν ενός προσθαφαιρούμενου σκέπαστρου για τη βροχή, δεν υπάρχει θωράκιση και όλα είναι ανοικτά και αρκούντως «κάμπριο».

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε λευκό «αγίου πνεύματος» και φέρει τα διακριτικά του Βατικανό. Κανονικά, το G 580 αποδίδει 579 ίππους αλλά μάλλον δεν χρειάζεται αυτή η ισχύς για την χρήση που του επιφυλάσσεται. Ακριβή στοιχεία δεν είναι διαθέσιμα, πέραν του ότι η κατασκευάστρια Mercedes, αναφέρει ότι έχουν γίνει τροποποιήσεις, ώστε το αυτοκίνητο να είναι καλύτερα προσαρμοσμένο για κίνηση με χαμηλές ταχύτητες.

Η αυτονομία δεν είναι κάτι που θα απασχολήσει ποτέ τον Πάπα (έτσι και αλλιώς, άλλοι ασχολούνται) καθότι η χωρητικότητας 116 kWh μπαταρία υπερκαλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες για τις ταχύτητες και τις αποστάσεις που θα χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο.

Καλορίζικο και καλοτάξιδο να ευχηθούμε αν και ΄ντάξει, ως ορθόδοξοι, ένα beef με τους καθολικούς το έχουμε. Δε βαριέσαι… «αγαπάτε αλλήλους».

Όλες οι ειδήσεις

Γι’ αυτό «σκοτώνει» τον κινητήρα V10: Η Lamborghini εξηγεί…

Τώρα για να οδηγάς supercar θέλεις και super… δίπλωμα

Η Toyota αποχαιρετά το GR Supra με μια ειδική track-focused έκδοση

 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο