Πως θα αποσυμφορηθεί μια πολύ σημαντική και ιδιαίτερα επιβαρυμένη από την κίνηση και την κυκλοφορία οδική αρτηρία της Αθήνας
Η Β’ φάση ανάπτυξης της νέας Γραμμής 4 του Μετρό, που θα «διατρέχει» της λεωφόρο Κηφισίας, είναι το μεγάλο νέο για την Αθήνα και όλο το λεκανοπέδιο. Ο σημαντικότερος άξονας της Αθήνας που ενώνει το κέντρο με τα βόρεια προάστια αν και υπήρξε στόχος της Αττικό Μετρό και όλων των κυβερνήσεων που πέρασαν από τη χώρα από το 2000 όταν και άνοιξαν οι γραμμές 2 και 3, έμεινε στο παρασκήνιο.
Τώρα όμως είναι φανερό ότι θα πρέπει να είναι η επόμενη μεγάλη προτεραιότητα στην Αθήνα. Η επέκταση αυτή εκτός από την κάλυψη της Λ.Κηφισίας μέχρι τη σύνδεση της με την Αττική Οδό, συνεχίζει βόρειο-δυτικά και μέσω Αμαρουσίου και Πεύκης, φτάνει στη Λυκόβρυση.
Είναι μία απαραίτητη προσθήκη για την περαιτέρω αποσυμφόρηση των οδικών αξόνων της πόλης μιας και πέρα από την προφανή αξία της δημιουργίας νέων σταθμών κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισίας, τερματίζοντας στη Λυκόβρυση δημιουργεί ένα νέο συγκοινωνιακό κόμβο στον Κηφισό. Θα είναι άλλωστε ο πρώτος σταθμός Μετρό που θα είναι τόσο κοντά στην Εθνική Οδό, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πρώτη φορά μιας αποσυμφόρησης και του άξονα αυτού.
Η επέκταση αυτή επίσης εξυπηρετεί και τη διασύνδεση της γραμμής 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη γραμμή 3 στο σταθμό Κηφισίας με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και στο σταθμό Μαρούσι με τη γραμμή 1, επιτυγχάνοντας την λειτουργία ενός ενιαίου δικτύου συγκοινωνιών στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων.
Η επέκταση αυτή διαθέτει 11 σταθμούς:
Κατεχάκη
Φάρος
Φιλοθέη
Σίδερα
Ολυμπιακό Στάδιο
Παράδεισος
ΟΤΕ
Μαρούσι
Πεύκη
Λυκόβρυση
Θα έχει μήκος 13 χλμ και το κόστος της με πρόχειρες ακόμα εκτιμήσεις ανέρχεται σε πάνω από 1,7 δισ. ευρώ. Ο μεγάλος σκόπελος στην υλοποίηση της επέκτασης αυτής, πέρα από την μελετητική της ωρίμανση, είναι και η εύρεση χρηματοδότησης η οποία θα αναζητηθεί από μελλοντικά χρηματοδοτικά εργαλεία.
Πέρα από την εξαιρετικά σημαντική κάλυψη του άξονα της Κηφισίας και των εμπορικών αναπτύξεων που έχει, θα καλύψει και το ΟΑΚΑ με τον σταθμό Ολυμπιακό Στάδιο αλλά και τον εμπορικό πόλο που έχει δημιουργηθεί εκεί.
Η επέκταση αυτή επίσης θα επιτρέψει τη διασύνδεση της γραμμής 4 στο σταθμό ΚΑΤΕΧΑΚΗ με τη γραμμή 3, στο σταθμό ΚΗΦΙΣΙΑΣ με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και στο σταθμό ΜΑΡΟΥΣΙ με τη γραμμή 1, επιτυγχάνοντας την λειτουργία ενός ενιαίου δικτύου συγκοινωνιών στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων.
Πηγή: ypodomes.com
Όλες οι ειδήσεις
Ηλικιωμένοι οδηγοί: «Χάροι» στο τιμόνι; – Μπορεί και όχι…
Δοκιμή KIA EV3 Long Range: Ένα που κάνει για όλα!
Ποια μικρά αυτοκίνητα έχουν το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ;