ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Συνάντηση με τους πρωταγωνιστές

eko-rally-akropolis-synantisi-me-tous-protagonistes-641727

M-Sport Ford World Rally Team, Hyundai Motorsport και Toyota Gazoo Racing υποδέχτηκαν τους δημοσιογράφους στις εγκαταστάσεις τους μέσα στο Service Park του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Μόλις ένα εικοσιτετράωρο πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε χρόνο και να κάνουμε προσωπικές συζητήσεις με τους οδηγούς των τριών ομάδων.

Στην εκδήλωση της Ford συναντήσαμε τον χαμογελαστό και πιο ήρεμο από ποτέ Sebastien Loeb και τη συνοδηγό του Isabelle Galmiche. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από 10 χρόνια και έχοντας κερδίσει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο τον περασμένο Ιανουάριο. Εάν ο Γάλλος καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή της τελικής κατάταξης του Ακρόπολις η συμπαθέστατη και προσιτή συνοδηγός του θα είναι η πρώτη γυναίκα που ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Εθνικού μας αγώνα από το 1982. Η ίδια το γνώριζε και στη συζήτηση μας φάνηκε έτοιμη για αυτό.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης, μετά τη συμμετοχή του στην Κένυα και τις δοκιμές που έκανε την προηγούμενη Τετάρτη επί Ελληνικού εδάφους ανέφερε ότι έχει εξοικειωθεί πολύ με το αυτοκίνητο. «Αυτό βέβαια ανεβάζει και τις προσδοκίες ενός καλού αποτελέσματος, όμως ας μην ξεχνάμε ότι αγωνίζομαι απέναντι σε επαγγελματίες οδηγούς» μας είπε.

Στη Hyundai μας υποδέχθηκε η χαρισματική Press Officer Nicoletta Russo, κόρη του Nini Russo ο οποίος ήταν Team Manager τα χρυσά αγωνιστικά χρόνια της αγωνιστικής ομάδας της Lancia και οδηγός αγώνων. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και με τους τρείς οδηγούς της ομάδας για το τί είναι για αυτούς το Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Ott Tanak μας μίλησε για τo μάθημα που πήρε στην πρώτη του συμμετοχή στο Ακρόπολις, το 2011, όταν ενώ ήταν στην πρώτη θέση της κατηγορίας Super 1600, στη αρχή της δεύτερης ημέρας τούμπαρε. Παρότι οι θεατές τον βοήθησαν να ξαναμπεί στον δρόμο, ο κινητήρας είχε «τραυματιστεί» και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Έχοντας βιώσει τη σκληρή πλευρά των ελληνικών διαδρομών, κατάλαβε την συνεχή και απόλυτη προσοχή που απαιτεί η οδήγηση στο Ράλλυ Ακρόπολις και αυτό τον βοήθησε να γίνει καλύτερος οδηγός. Και ο Dani Sordo νικήθηκε από τα αμείλικτα ελληνικά χώματα το 2005 όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού έχασε τους δύο πίσω τροχούς του. Όμως εξακολουθεί να θεωρεί τον αγώνα μας έναν από τους πιο καλούς στο Πρωτάθλημα. Ο Thierry Neuville χαρακτήρισε το Ακρόπολις μια μεγάλη περιπέτεια. Αλλά παρά τις δύσκολες συνθήκες είναι υπερήφανος για την τρίτη θέση που κατέκτησε τo 2013 και γνωρίζοντας πια το σκληρό πρόσωπο του αγώνα είναι προετοιμασμένος για κάθε πρόκληση.

Στο στρατόπεδο της Toyota, o νεαρός περσυνός νικητής του Ακρόπολις Kallle Rovanpera και πρωτοπόρος στη βαθμολογία του WRC, δηλώνει έτοιμος να επαναλάβει τον περσυνό θρίαμβο του, ο οποίος υπάρχει περίπτωση να του εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Έτοιμοι να ριχτούν στην μάχη για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα όμως δηλώνουν και υπόλοιποι τρείς οδηγοί του Ιαπωνικού εργοστασίου οι Elfyn Evans, Takamoto Katsuta και Esapekka Lappi.

 

Περισσότερα αύριο, μετά την υπέρ ειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο