EDITOR'S PICK

Purosangue: Το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο της Ferrari

purosangue-to-proto-oikogeneiako-aftokinito-tis-ferrari-642179

Η Ferrari Purosangue μπορεί να άργησε να μπει στον «χορό» των Crossover/SUV, αλλά με τον εντυπωσιακό της σχεδιασμό, τον ατμοσφαιρικό V12 κάτω από το καπώ της και τελική ταχύτητα τα 310 χλμ/ώρα, φαίνεται πως η μεγάλη αναμονή άξιζε.

Και όταν λέμε μεγάλη αναμονή, το εννοούμε: Η Ferrari χρειάστηκε 75 χρόνια για να κατασκευάσει το πρώτο της τετράπορτο αυτοκίνητο, ένα μοντέλο που θα έρθει αντιμέτωπο με τις ακριβότερες εκδόσεις των Aston Martin DBX, Lamborghini Urus, Bentley Bentayga και Rolls Royce Cullinan. Πλέον, από την αγορά των Super SUV, λείπει μόνο η McLaren.

Η Ferrari Purosangue έχει αρκετό χώρο για μία οικογένεια, πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω, ένα πρακτικό πορτμπαγκάζ, και τετρακίνηση, έτσι ώστε να μπορεί να οδηγείται καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Αντίθετα με τον ανταγωνισμό, που επέλεξε μεγάλα αμαξώματα για να δημιουργήσει SUV, η Ferrari προτίμησε το αμάξωμα των Crossover, με απόσταση 1.589 χιλιοστών από το έδαφος. Μπορεί λοιπόν να έχει λίγο μικρότερη καμπίνα από τον ανταγωνισμό, αλλά την ίδια στιγμή έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι στο οποίο βοηθά και η οροφή από ανθρακονήματα.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός μας θυμίζει τη Ferrari Roma και έχει μία coupe σιλουέτα., κάνοντας την Purosangue να ξεχωρίζει αισθητικά από κάθε τι άλλο στον δρόμο.

Ατμοσφαιρικός V12!

Εκεί που η Purosangue αποδεικνύει άκοπα την υπεροχή της σε σχέση με τα υπόλοιπα SUV, είναι στο κομμάτι του κινητήρα. Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε αποκλειστικά twin-turbo V6, V8 και υβριδικά μοντέλα, αλλά η Purosangue χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό V12 6.5 λίτρων με απόδοση 715 ίππων και 716ΝΜ ροπής, με κόφτη στις 8.250 σ.α.λ.. Η δύναμη περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, το οποίο τοποθετείται στο πίσω μέρος, όπως και στα GT μοντέλα της Ferrari, δίνοντας στην Purosangue μία εξαιρετική αναλογία βάρους 49:51, εμπρός : πίσω. Χρειάζεται 3.3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 310 χλμ./ώρα. Μπορεί να μην είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Ferrari με σύστημα τετρακίνησης, αλλά είναι το πρώτο με λειτουργία hill descent και active roll control.

Χωρίς κεντρική οθόνη

H Purosangue είναι πολύ διαφορετική από κάθε άλλη Ferrari, και ως αποτέλεσμα έχουμε ένα εντελώς καινούργιο εσωτερικό. Ενώ άλλοι κατασκευαστές τοποθετούν παρόμοια ταμπλώ στη γκάμα των μοντέλων τους, η Ferrari αλλάζει τακτική από μοντέλο σε μοντέλο. Πρόκειται για ένα -αν εξαιρέσουμε το τιμόνι- πλήρως συμμετρικό εσωτερικό, καθώς δεν υπάρχει κεντρική οθόνη infotainment, αλλά δύο μεγάλες οθόνες μπροστά στον οδηγό και τον συνοδηγό.

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τις τιμές για το νέο της μοντέλο.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο