Σε μερικά μοντέλα η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει απόλυτα ως, ύφος, στυλ, αλλά και στην αιωρούμενη χλιδή. Όπως στην Mercedes EQE 350+ δηλαδή!
Το σχόλιο που προκύπτει αβίαστα παρατηρώντας την EQE 350+, είναι πω πρόκειται γιαμια μικρότερη EQS, καθώς αμφότερες βασίζονται στο δάπεδο EVA2,ενώ παράλληλα ακολουθούν τις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές, που τις καθιστούν τόσο διακριτές αλλά και αεροδυναμικές. Η μικρότερη βέβαια Mercedes διαθέτει και ένα μικρότερο ηλεκτροκινητήρα, πάντα στον πίσω άξονα με 292 ίππους και 530 Nm ροπής.
Μικρότερη είναι και η μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 90,6 kWh που προσφέρει κοντά στα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Για ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας, όπως εν προκειμένω η Mercedes EQE 350+, μονόδρομος η επιλογή ενός κοσμοπολίτικου προορισμού – του Πόρτο Χέλι εν προκειμένω – καθώς η χαρακτηριστική σιλουέτα του συγκεκριμένου ηλεκτρικού μοντέλου ταιριάζει απόλυτα με μία φωτογράφιση με φόντο πολυτελή κότερα π.χ. Κινούμενοι λοιπόν στην Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ/ώρα λόγω μετρήσεων και στο infotainment βλέπουμε μία πολύ χαμηλή ένδειξη μέσης κατανάλωσης: μόλις 18,3 kWh/100χλμ. τιμή που σχετίζεται με τον πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή και την καλή διαχείριση ενέργειας. Μετά τον Ισθμό, στο γνωστό και άκρως ενδιαφέρον από οδηγικής πλευράς κομμάτι που οδηγεί μέσω Επιδαύρου και Δίδυμων στο Πόρτο Χέλι, συνεχίσαμε να κινούμαστε αρκετά συντηρητικά, αποσκοπώντας στη διατήρηση της χαμηλής κατανάλωσης που θα μας εξασφάλιζε μεγαλύτερη αυτονομία, άρα απροβλημάτιστη επιστροφή.
Κατά την άφιξη στο Πόρτο Χέλι η ένδειξη μπαταρίας της EQE 350+ ήταν στο 68% και η αυτονομία στα 310 χιλιόμετρα, απόρροια του ήπιου τρόπου οδήγησης, αλλά και της ανάκτησης ενέργειας που προκύπτει από το κλείσιμο του πεντάλ του γκαζιού στις κατηφόρες. Για την επιστροφή επιλέχτηκε το πρόγραμμα “Sport” που πραγματικά μεταμορφώνει τη EQE 350+ σε ένα σπορ GT. Η δύναμη άμεση και ωμή, επιτρέπει στη βάρους 2.355 κιλών Γερμανική μπερλίνα να μαζεύει με εκπληκτικό τρόπο χιλιόμετρα και μάλιστα με ευχάριστη ηχητική υπόκρουση, του ηλεκτρονικού ήχου που προσομοιώνει τον ήχο θερμικού κινητήρα!
Αθήνα ————————————————- Πόρτο Χέλι
Απόσταση 175 χλμ.
Μέση κατανάλωση 17,1 kWh/100 km.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 19,3 kWh/100 km.
Αυτονομία 489 χλμ.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ
Καταγάλανα νερά με τα πεύκα να φτάνουν μέχρι τη θάλασσα, με υπέροχες παραλίες και ένας κλειστός απάνεμος κόλπος είναι τα στοιχεία της «Ριβιέρας» της Πελοποννήσου. Δεν είναι τυχαίο ότι το Πόρτο Χέλι προσελκύει πολλούς διάσημους ξένους καθώς εδώ και χρόνια η φήμη του έχει ξεπεράσει τα σύνορα της Ελλάδας. Πολυτελείς βίλες και μεγάλα ξενοδοχεία είναι διάσπαρτα στην περιοχή, μια περιοχή γεμάτη ιστορία. Όπως αποδεικνύει και η βυθισμένη αρχαία πόλη των Αλιέων στο ανατολικό όρμο. Στη σκιά της διάσημης κωμόπολης βρίσκεται η Ερμιόνη, με εξίσου ιστορία με αναφορές από την αρχαιότητα, μια μικρή ήσυχη παραθαλάσσια που φυσικά κινείται σε χαμηλότερους ρυθμούς, ενώ μια αντίθεση στον οργασμό του καλοκαιριού είναι η ζωή στην πρωτεύουσα του δήμου, το Κρανίδι.
Χτισμένο αμφιθεατρικά σε δύο λόφους είναι μια από τις πιο γραφικές πόλεις να τα πολλά αρχοντικά και τις γειτονιές που διατηρούνται ακόμα και σήμερα σε άριστη κατάσταση. Αλλά όποιος βρεθεί στην Ερμιονίδα θα πρέπει να επισκεφτεί και τα Δίδυμα, όπου λίγο έξω από το χωριό, υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον σπήλαιο με μορφή μιας γιγάντειας τρύπας, όπου βρίσκονται λαξεμένα δύο μικρά εκκλησάκια. Για τους λάτρεις των θαλάσσιων σπορ υπάρχει η δυνατότητα στα καταγάλανα νερά κατάδυσης, ενώ στο φαράγγι Καταφύκι υπάρχουν πίστες αναρρίχησης.
Πόρτο Χέλι από ψηλά
Τα αρχοντικά στο Κρανίδι
Στη γραφικό λιμανάκι της Ερμιόνης
Αναρρίχηση στο φαράγγι Καταφύκι