EDITOR'S PICK

Η μοναδική Ferrari SP51, βασισμένη στην 812 GTS

i-monadiki-ferrari-sp51-vasismeni-stin-812-gts-643511

Η τελευταία μοναδική δημιουργία του Maranello είναι η Ferrari SP51, μια ειδική έκδοση roadster του 812 GTS με τον κινητήρα εμπρός.

Δημιουργημένο για έναν πελάτη με έδρα την Ταϊβάν από το τμήμα Special Projects της Ferrari και τον σχεδιαστή της Ferrari Flavio Manzoni, το SP51 διατηρεί τις βασικές αναλογίες του 812, αλλά με ειδικούς τροχούς, προβολείς και πιο απαλό, πιο ρέον αμάξωμα που του δίνουν μια ρετρό εμφάνιση.

Το μπλε και άσπρο χρώμα που εκτείνεται από το μπροστά μέχρι το πίσω μέρος μας ταξιδεύει στο παρελθόν της Ferrari, συγκεκριμένα την Ferrari 410 S του 1955. Αλλά η βαφή Rosso Passionale τριών στρωμάτων που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτό το έργο δίνει στο SP51 μια πιο μοντέρνα αύρα.

Η 812 GTS έχει δομή αλουμινίου, ενώ η Ferrari έχει κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, με μερικά από αυτά να είναι εκτεθειμένα, για να αλλάξει την εμφάνιση κάθε πάνελ, συμπεριλαμβανομένης της κουκούλας, η οποία ρέει γύρω και έρχεται σε αντίθεση με τους δύο αεραγωγούς με σύνθετο πλαίσιο κάτω από το παρμπρίζ.

Αναμφισβήτητα, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της σχεδίασης του SP51 είναι το εγκάρσιο φτερό από άνθρακα, που γεφυρώνει τα δύο ιπτάμενα στηρίγματα πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Η Ferrari λέει ότι είναι μια στυλιστική αναφορά στα σχέδια targa που χρησιμοποιήθηκαν σε σπορ πρωτότυπα της δεκαετίας του 1960, στα οποία η κεντρική αυτή μπάρα πρόσθετε δύναμη και έκρυβε ένα εκτεθειμένο κομμάτι του roll-cage.

Η Ferrari ισχυρίζεται επίσης ότι το αποκορύφωμα της σχεδιαστικής διαδικασίας, που συμπεριλάμβανε τον ιδιοκτήτη σε κάθε βήμα, βρίσκεται στο εσωτερικό χάρη στη υλοποίηση δύο ιδιαίτερων ιδεών. Η μία ήταν να ενσωματωθεί η μπλε και άσπρη απόχρωση του εξωτερικού στο εσωτερικό, εφαρμόζοντάς την στο ταμπλό, το πίσω τείχος προστασίας και το κεντρικό τούνελ.

Η άλλη ήταν να χρησιμοποιηθεί το ίδιο προσαρμοσμένο χρώμα Rosso Passionale για το ύφασμα καθισμάτων Alcantara που είχε το αθέλητο αποτέλεσμα να κάνει αυτή τη Ferrari πολλών εκατομμυρίων δολαρίων να μοιάζει με μια C3 Corvette τροποποιημένη από τον George Barris γύρω στο 1973. Ωστόσο, παραμένει μια καλοδεχούμενη αλλαγή από το βαρετό παλιό μαύρο, και μας αρέσει η μπλε και η λευκή ραφή, άλλη μία σύνδεση με τις ρίγες του εξωτερικού.

Όπως πάντα με μοναδικά αυτοκίνητα σαν αυτό, η Ferrari δεν κάνει καμία αναφορά στον κινητήρα. Το SP51 πιθανότατα χρησιμοποιεί τον V12 6,5 λίτρων του 812 Superfast/GTS που αποδίδει 789 ίππους στις 8.500 στροφές και παράγει 718 Nm ροπής στις 7.000 στροφές.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο