Το plug-in SUV της Jaguar αποκτά έξτρα εμβέλεια, ενώ η γκάμα απλών μοντέλων αποκτά επιπλέον χαρακτηριστικά πολυτέλειας και τεχνολογίας.
Η μέση αυτονομία των υβριδικών plug-in οχημάτων έχει διπλασιαστεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, με την αυτονομία των 30-40 χλμ. τώρα πια ακούγεται λίγη. Τα υβριδικά του σήμερα είναι ικανά να διανύσουν μέχρι και 64 χλμ., πριν χρειαστεί να δουλέψει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης τους.
Το ενημερωμένο F-Pace P400e PHEV της Jaguar σίγουρα δεν πρόκειται να σημειώσει κάποιο ρεκόρ αυτονομίας, αλλά η βελτιωμένη κατά 20% – χάρη στην νέα μπαταρία 19,2 kWh – αυτονομία των 64 χλμ. δε παύει να είναι αξιέπαινη. Ο αριθμός αυτός είναι μεγαλύτερος από τα 53 χλμ. αυτονομίας του παλαιού αυτοκινήτου – του οποίου ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων με υβριδική υποβοήθηση παράγει τους ίδιους 398 ίππους.
Ωστόσο, οι βελτιώσεις δεν τελειώνουν εδώ για το σχεδόν 7 ετών SUV της Jaguar, ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές έχουν ήδη παρουσιάσει τα νέα τους μοντέλα για το 2023. Η Βρετανική εταιρεία έχει απλοποιήσει τη γκάμα μοντέλων της, με στόχο να κάνει την επιλογή μιας F-Pace πιο εύκολη για τους αγοραστές, οι οποίοι πλέον μπορούν να επιλέξουν από τις εκδόσεις R-Dynamic S, R-Dynamic SE Black, R-Dynamic HSE Black, 400 Sport και SVR. Όλες οι εκδόσεις F-Pace διατίθενται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αλλά μόνο η ναυαρχίδα, SVR, διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5,0 λίτρων της Jaguar, με απόδοση 542 ίππων.
Η έκδοση Jaguar R-Dynamic S της Jaguar αποκτά επίσης ένα ψηφιακό πακέτο οργάνων και ζάντες 19 ιντσών, ενώ όλες οι εκδόσεις που ακολουθούν διαθέτουν γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στα καπάκια των καθρεπτών, στη μάσκα, στο πλαίσιο των παραθύρων και στα πίσω σήματα. Το σύστημα ψυχαγωγίας Pivo Pro έρχεται επίσης τώρα με φωνητικό έλεγχο Alexa2, πλοήγηση what3words2, ασύρματο Apple CarPlay 2 και Wireless Android Auto 2.
Όλες οι ειδήσεις