Η ολοκαίνουργια BMW M2 αποκαλύφθηκε επίσημα, με πολύ ξεχωριστό σχεδιασμό και τρομερές δυνατότητες.
Ο εξακύλινδρος TwinPower Turbo κινητήρας των τριών λίτρων με τους 453 ίππους, η κίνηση στους πίσω τροχούς, και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων του βασικού εξοπλισμού (ακόμη και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων), συμπληρώνουν μία συνταγή που αποκλείται να μην πετύχει. Η νέα Μ2 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στο Μεξικό, για την παγκόσμια αγορά.
Χάρμα Οφθαλμών
Εμφανισιακά, η νέα BMW M2 είναι αρκετά όμορφη, με τα φουσκώματα που μας θυμίζουν την θρυλική 1Μ. Όπως και κάθε άλλο αυτοκίνητο του M Division πριν από αυτή, έτσι και η νέα BMW M2 έχει ένα εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, με …frameless μάσκα με τετραγωνισμένες άκρες, αλλά και μεγάλες, επίσης τετράγωνες, εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Η μάσκα δείχνει αρκετά μικρή σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει από την BMW τα τελευταία χρόνια.
Μπορεί το εμπρός μέρος να δείχνει κάπως… χοντροκομμένο, αλλά το πίσω μέρος είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Με πάρα πολλές καμπύλες και φουσκώματα, μερικές επιφάνειες μας θυμίζουν την εποχή του Bangle στην BMW. Ο πίσω διαχύτης είναι μεγάλος, ενώ οι τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων, ολοκληρώνουν την χαρακτηριστικά “Μ” εμφάνιση. Υπάρχει ένα μικρό lip spoiler, ενώ οι ανακλαστήρες κρύβονται σε ένα μαύρο πλαίσιο.
Ο σχεδιασμός φαίνεται υπερβολικός, αλλά είναι πολύ χρηστικός. Οι εισαγωγές στο εμπρός μέρος μεγιστοποιούν την ψύξη του κινητήρα και των φρένων. Το πρησμένο πίσω μέρος, μαζί με τη μικρή αεροτομή, παράγουν πραγματικό downforce στον πίσω άξονα. Προαιρετικά, μπορεί να εξοπλιστεί με οροφή από ανθρακονήματα.
Από άποψη διαστάσεων, η νέα BMW M2 έχει μήκος 4.580 χλστ., ύψος 1.402 χλστ. και φάρδος 1.887 χλστ.. Είναι περίπου 2 χιλιοστά πιό φαρδιά από την απλή σειρά 2 coupe και 104 χιλιοστά μακρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Ζυγίζει 1.730 κιλά με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 1.754 κιλά με το αυτόματο.
Οι ελαφριές ζάντες της Μ έχουν διάσταση 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 στον πίσω, πιο συγκεκριμένα 275/35 ZR19 και 285/30 ZR20 αντίστοιχα. Το μαύρο χρώμα τους είναι η βασική επιλογή εξοπλισμού, ενώ μπορεί να βαφτεί χωρίς επιπλέον κόστος.
Ο εξακύλινδρος ζει
Σε έναν κόσμο που μεταβαίνει ταχύτατα προς την ηλεκτροκίνηση και γενικότερα, τη μείωση των …κυλίνδρων στα αυτοκίνητα του, ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος της BMW M2, ο οποίος μάλιστα δεν έχει καμία ηλεκτρική υποβοήθηση, είναι μία πολύ ευχάριστη έκπληξη.
Ο S58 αποδίδει 453 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 550ΝΜ ροπής, ανάμεσα στις 2.650 και 5.870 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 σ.α.λ.. Η αύξηση της δύναμης είναι αξιοσημείωτη, καθώς η προηγούμενη γενιά απέδιδε μόλις 410 ίππους και 500ΝΜ ροπής.
Η πλατφόρμα της νέας BMW M2 παραμένει οδηγοκεντρική: δεν θα δούμε τετρακίνητες εκδόσεις – η κίνηση θα κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Οι BMW M2 με το χειροκίνητο κιβώτιο, μπορούν να επιταχύνουν από τη στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4.1 δευτερόλεπτα, ενώ οι αυτόματες σε 3.9 δευτερόλεπτα. Ξ τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 248 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού M Drivers Package, ανεβαίνει στα 283 χλμ./ώρα.