EDITORIAL

Το σύστημα infotainment ελέγχει πλέον όλο το αυτοκίνητο

to-systima-infotainment-elegchei-pleon-olo-to-aftokinito-618955

Χρειάζεται εξελιγμένο επίπεδο τύφλωσης για να μη δει κανείς ότι δεν γίνεται να οδηγείς και την ίδια στιγμή να ψάχνεις επί δευτερόλεπτα στην οθόνη του αυτοκινήτου σου για να ρυθμίσεις, ας πούμε, τον κλιματισμό.

Θέλει ντοκτορά βλακείας να κινδυνεύεις να φας (ορθώς) κλήση από την τροχαία αν σε πιάσει να τσεκάρεις το κινητό και ταυτόχρονα να είσαι νόμιμος αν σερφάρεις στην οθόνη-σινεμασκόπ του οχήματός σου. Και, ναι, θέλει ιδρυματική αφέλεια να πιστεύεις πως επειδή ζούμε στην εποχή των οθονών αφής πρέπει να καταργήσεις τα φυσικά μπουτόν.

Μα να χρειάζομαι μάνιουαλ για να βρω το στοιχειώδες; Να υπολογίζω με την αφή του δείκτη μου το ψηφιακό «ποτενσιόμετρο» για να ανεβάσω το καλοριφέρ; Να πρέπει να διασχίσω περισσότερα μενού κι απ’ του Πετρετζίκη για να βρω τη «συνταγή» τη σωστή στις ρυθμίσεις; Και πόσο αυτόχειρας πρέπει να είσαι για να κινδυνεύεις να καρφωθείς σε καμιά νταλίκα για να βρεις πώς θα ρυθμίσεις το φωτισμό; Συγγνώμη αλλά υπάρχουν πιο διασκεδαστικοί τρόποι για να πεθάνεις.

Τώρα, λοιπόν, που ειδικός Τύπος (όχι όλος, γιατί υπάρχουν και τα χανουμάκια της δημοσιογραφίας) και καταναλωτές διατύπωσαν παράπονα για τις φουλ ψηφιακές ρυθμίσεις σε κάποια μοντέλα, άρχισαν κάποιοι κατασκευαστές να εξομολογούνται το αναγκαίο ‘’mea culpa’’. Για παράδειγμα, τα παράπονα έφτασαν στα αφτιά του CEO της VW, του Thomas Schäfer, ο οποίος χαρακτήρισε πρόσφατα ως «ενοχλητικά» κάποια ψηφιακά μπουτόν αναγνωρίζοντας πως «προκάλεσαν σημαντική ζημιά».

Τώρα, μάλιστα, διαβάζω ότι οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας πήγαν φουριόζοι πίσω στα γραφεία τους για να ξαναδούν το θέμα στο ID. 2all Concept, το αυτοκίνητο, δηλαδή, του οποίου η εσωτερική σχεδίαση θα επηρεάσει τις καμπίνες των μελλοντικών της μοντέλων. Αυτό σημαίνει ότι θα φύγουν και οι οθόνες; Όχι, φυσικά. Γιατί να φύγουν; Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Αυτά, όμως, που επανέρχονται είναι τα κοντρόλ με φυσικά πλήκτρα – ειδικά αυτά που χρησιμοποιούνται συχνότερα. Ως γνωστόν, η μετάνοια έρχεται πάντα εκ των υστέρων.

Όλες οι ειδήσεις

Pagani Huayra R Evo: Ένα πρωτότυπο Λε Μαν για… κοινούς θνητούς!

Η Abarth αποκαλύπτει το 600e των 240 ίππων

Δοκιμή BMW X6 xDrive 30d: Υπεραφθονία

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο