Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία καλό είναι να αρχίζει να γυμνάζεται για το επόμενο γερό χτύπημα εκεί όπου πονάει περισσότερο: στο μαζικό και φτηνό.
Το μαλακό υπογάστριο, δηλαδή η κάτω κοιλιακή χώρα, ένα από τα πιο ευπαθή σημεία του σώματος, αν χτυπηθεί δυνατά, πονάει πολύ. Ακόμη θυμάμαι μια γερή που είχα φάει στο Γυμνάσιο. Για να την αντέξεις, πρέπει να ’χεις κοιλιακούς από ατσάλι. Έχετε δει αυτούς τους Τσετσένους, κάτι Γεωργιανούς «ντούκια», που δεν καταλαβαίνουν τίποτα; Ε, σ’ αυτούς το υπογάστριο είναι σκληρό σαν τσιμέντο. Για να κάνω την αναγωγή, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία καλό είναι να αρχίζει να γυμνάζεται για το επόμενο γερό χτύπημα εκεί όπου πονάει περισσότερο: στο μαζικό και φτηνό.
Αυτή τη φορά όχι από τον καταιγισμό των βρυξελλιώτικων ντιρεκτίβων που τη βαράνε από όλες τις μπάντες, αλλά από ένα μικρό, σχετικά προσιτό και «αιμοβόρο» ηλεκτρικό. Θα λέγεται «Tesla 2». Το ότι ετοιμάζεται το πιο μαζικό Τesla στην ιστορία δεν είναι μυστικό. Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι όχι το εάν, αλλά το πόσο θα πονέσει ο ανταγωνισμός. Διότι στις 25.000 ευρώ (ή ελαφρώς λιγότερα, με ισοτιμία στις 23.000 δολάρια) ακούω από έμπειρα στελέχη της αγοράς πως η αμερικανική εταιρία θα πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Αν συνδυάσουμε το εγχείρημα με τη νέα κατασκευαστική μέθοδο που έχει βρει ο δαιμόνιος Έλον Μασκ, τη λεγόμενη «Unboxed Process», που υπόσχεται γρηγορότερη και φτηνότερη διαδικασία, τότε το χτύπημα έρχεται με φόρα.
Το εργοστάσιο στο Όστιν του Τέξας θα είναι το πρώτο που θα την εφαρμόσει, έπεται του Μεξικού, έχει και Κίνα στη συνέχεια. Το «Unboxed Process», αντίθετα με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα όπου το κάθε αυτοκίνητο προχωρά σταδιακά στη γραμμή παραγωγής, ως γενική ιδέα προβλέπει ότι θα δουλεύεται σε διαφορετικά σημεία ως τμήματά του και θα συντίθεται, ως παζλ, σε τελικό στάδιό του. Κάποιοι, μάλιστα, λένε πως το Τesla 2 ίσως γίνει το «ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού», παραφράζοντας τον ίδιο τον αρχικό «σκαραβαίο», το «VolksWagen» (στα γερμανικά, «αυτοκίνητο του λαού»).
Καιρός για γερούς κοιλιακούς.
Όλες οι ειδήσεις
Διαβάστε περισσότερα
Βίντεο-Δοκιμή MG ZS EV: Τα κάνει όλα και… συμφέρει!
Επίσημο: Έτσι θα ονομάζεται το νέο SUV της Alfa Romeo
Γιατί η Porsche αναγκάζεται να καταργήσει τη Macan στην Ε.Ε.;