ECO CARS

Renault: Τα υβριδικά θα αντικαταστήσουν τα πετρελαιοκίνητα

renault-ta-yvridika-tha-antikatastisoun-ta-petrelaiokinita-719894

Ο Fabrice Cambolive, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, δήλωσε πως μελλοντικά το ντίζελ θα δώσει τη θέση του στα υβριδικά.

Η Renault δεν υπαναχωρεί (όπως άλλοι ανταγωνιστές της) από την ανακοίνωση που έκανε πριν από τρία χρόνια με την προφύλαξη του μεγάλου “αν”, δηλαδή αν οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν να πωλούν μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2030. Στην πραγματικότητα, όμως, φαίνεται να απελευθερώνεται από μια όλο και πιο επαχθή δέσμευση για όλους, δεδομένης της παγκόσμιας επιβράδυνσης των πωλήσεων Bev. “Μόλις ανανεώσαμε ολόκληρη τη θερμική γκάμα”, μας λέει ο Fabrice Cambolive, διευθύνων σύμβουλος της Renault. “Εκτός από την ανάπτυξη υβριδικών συστημάτων και την επένδυση στον ηλεκτρικό τομέα του οποίου είμαστε πρωτοπόροι.”

Renault

“Νέες δεσμεύσεις για τα θερμικά; Συζητάμε τώρα τι θα κάνουμε, στον ορίζοντα του 2030 και του 2035. Δεν μπορούμε φυσικά να μοιραστούμε τη στρατηγική με τα μέσα ενημέρωσης, αλλά αν η θερμική ενέργεια θα μπορέσει να λειτουργήσει μετά το 2030, αυτό πρέπει ακόμα να το αποφασίσουμε”. Δεν είναι ένα ναι όπως της Ford, αλλά ούτε και ένα όχι όπως της Volvo, για να αναφέρουμε δύο κατασκευαστές που είχαν δεσμευτεί να γίνουν πλήρως ηλεκτρικοί μέχρι αυτή την ημερομηνία, πριν από την απόφαση των Βρυξελλών για όλους που έχει οριστεί για το 2035.

Renault

“Δεν ξεχάσαμε ποτέ το καθαρά θερμικό”, λέει και πάλι ο Cambolive, αν και προτιμά να τονίσει τη δέσμευση στην εξέλιξη του υβριδικού και στον ηλεκτρικό αγώνα, με πρωταγωνιστή το Renault 5 E-Tech που παραδίδεται μετά το καλοκαίρι και την παρουσίαση του Renault 4 E-Tech στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο. “Εργαζόμαστε για την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων του υβριδικού, επειδή θα αντικαταστήσει το ντίζελ στο μέλλον. Όπως κάναμε με την εισαγωγή ενός νέου, πιο συμπαγούς turbo στο σύστημα των Austral, Rafale και Espace, ή με το plug-in σύστημα του ίδιου του Rafale. Για εμάς το υβριδικό είναι στρατηγικής σημασίας και με το Horse έχουμε μια κοινοπραξία με την Geely που θα μας επιτρέψει μια κρίσιμη διάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο”.

Renault Symbioz

Ρωτάμε τον Cambolive αν ο σημαντικός κινέζος εταίρος ζήτησε να μπορέσει να έρθει και να παράγει ηλεκτρικά οχήματα στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της Renault – όπως κάνει η Stellantis με τη Leapmotor – υπό το πρίσμα των νέων δασμών που αποφάσισαν οι Βρυξέλλες για την εισαγωγή κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία έτσι θα παρακάμπτονταν. “Η Geely είναι ένας στρατηγικός εταίρος και ως εκ τούτου πρέπει να μελετηθούν όλα τα ενδεχόμενα”, απαντά το κορυφαίο στέλεχος. “Για το σκοπό αυτό, πρέπει η Ευρώπη να καθορίσει γρήγορα τη θέση της, θα έλεγα μέσα στους επόμενους μήνες, και στη συνέχεια να αποφασίσει κάτι που θα μας επιτρέψει να εντείνουμε τις σχέσεις με τη Geely.”

πωλήσεις ηλεκτρικών Renault

“Προς το παρόν δεν σχολιάζουμε πιθανά σχέδια στην Ευρώπη, περιμένουμε πρώτα τη μακροπρόθεσμη θέση της Ευρώπης. Εν τω μεταξύ, η συνεργασία μας στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και στους υβριδικούς κινητήρες παραμένει στρατηγική προτεραιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο”. Σχετικά με τα τελωνειακά μέτρα για τα οποία οι Βρυξέλλες διαπραγματεύονται με το Πεκίνο, ο  Γάλλος μάνατζερ δήλωσε “Παραμένουμε ανοιχτοί στο διάλογο με όλους τους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Κινέζων, αλλά εναπόκειται στην Ευρωπαϊκή Ένωση να διεξάγει διαπραγματεύσεις που θα οδηγήσουν σε δίκαιους και αμοιβαίους κανόνες”.

Renault

Σχετικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παίρνει τα πρωτεία σε όλες σχεδόν τις αγορές, ο Cambolive υποστηρίζει την επιλογή της Renault να χτίσει γύρω από αυτό στη Γαλλία όχι ένα προϊόν ή ένα εργοστάσιο, αλλά ένα ολόκληρο οικοσύστημα, “επίσης για να μείνει πιο κοντά στους πελάτες”. Κάνει λόγο για “σταθερές πωλήσεις στην Ευρώπη”, δικαιολογώντας έτσι αυτό που φαίνεται να είναι μια επιβράδυνση: “Υπάρχουν περίοδοι ανάπτυξης, αλλά η ανάπτυξη δεν είναι ποτέ γραμμική. Πρέπει να υπάρχουν περίοδοι εξυγίανσης, όπως η τρέχουσα, για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε ξανά με ανάπτυξη.

Renault

“Τελικά ζούμε σε μια χρήσιμη περίοδο, η οποία θα επιτρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση να παρέμβει σε διαρθρωτικά προβλήματα όπως τα δίκτυα φόρτισης που πρέπει να συνοδεύουν καλύτερα αυτή την ηλεκτρική κίνηση” δηλώνει ο Cambolive. Τέλος, υπάρχει η ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού Twingo με τιμή “κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ”, μετά την άρνηση της Volkswagen να μοιραστεί το κόστος: “Συλλάβαμε αυτό το σχέδιο μόνοι μας”, καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος. “Φυσικά δεν θα αποκλείσουμε τους συνεργάτες αν υπάρχουν, αλλά προς το παρόν μπορώ να πω ότι ο χρόνος ανάπτυξης είναι σεβαστός. Και στη συνέχεια αποφασίζετε πρώτα εσείς οι ίδιοι”.

Όλες οι ειδήσεις

Αυτή είναι η νέα Bentley Continental GT των 782 ίππων

Τι κατασκεύαζαν γνωστές εταιρείες πριν καταπιαστούν με τα αυτοκίνητα;

Δοκιμάζουμε το υβριδικό MG3: Επαναπροσδιορισμός του Value For Money

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο