Οι θερμικοί κινητήρες έχουν ακόμα μέλλον, είπε ο Matias Giannini, Διευθύνων Σύμβουλος της Horse, της κοινοπραξίας των Renault και Geely.
Η δήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξή του στο Automotive News, με τον Giannini να αναφέρεται σε διάφορα ζητήματα που σχετίζονται με τη μετάβαση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, εστιάζοντας ακριβώς στις τεχνολογίες που έγραψαν την ιστορία των τεσσάρων τροχών.
Η Renault και η Geely δημιούργησαν την Horse, η οποία σύντομα θα δει τη σαουδαραβική εταιρεία πετρελαίου Aramco να εισέρχεται στη βάση των μετόχων, για να ενσωματώσει τις δραστηριότητες ανάπτυξης και παραγωγής κινητήρων και να δημιουργήσει μια δομή ικανή να τους δώσει μεγαλύτερη ελευθερία επενδύσεων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ως εκ τούτου, η Horse θα πραγματοποιήσει αυτές τις δραστηριότητες, «συνεχίζοντας να επενδύει σε νέες τεχνολογίες ως εναλλακτική λύση για την επιτάχυνση προς τις μηδενικές εκπομπές».
Για παράδειγμα, η νέα εταιρεία εστιάζει σε «εναλλακτικά καύσιμα» όπως τα e-fuels, σε κινητήρες για επέκταση της εμβέλειας και σε υψηλής απόδοσης «μη ήπιες» υβριδικές λύσεις. Για τον Giannini, μάλιστα, το ήπιο υβριδικό «δεν είναι μια τεχνολογία που θα φέρει τελικά την απόδοση που αναζητούμε». Επί του παρόντος, οι κύριοι πελάτες της Horse είναι οι δύο ιδρυτικοί οίκοι, αλλά ο στόχος είναι να διευρυνθεί η γκάμα: «Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε αξία για πολλούς διαφορετικούς τύπους πελατών. Με τους κινητήρες και τα κιβώτια που διαθέτουμε σήμερα, μπορούμε να προμηθεύσουμε το 80% της αγοράς», εξηγεί ο Giannini, υπογραμμίζοντας την πρόθεση εξυπηρέτησης μεγάλων κατασκευαστών στο μέλλον όχι στο πλαίσιο μιας απλής σχέσης εφοδιασμού, αλλά σε μια πραγματική συνεργασία.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμάζουμε το υβριδικό Renault Rafale με τους 200 ίππους
«Κλέβει» σχεδόν μια στις τρεις αντλίες στα βενζινάδικα της Αττικής