“Η κατάσταση γίνεται κρίσιμη όταν υπάρχουν απαγορεύσεις , αλλά όχι βιώσιμες μακροπρόθεσμες εναλλακτικές λύσεις” δήλωσε ο Oliver Zipse.
Ο Oliver Zipse κρούει για άλλη μια φορά τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της διακοπής πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έθεσαν οι ευρωπαϊκές αρχές για το 2035. Για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου BMW, η απόφαση δεν αποτελεί μόνο λάθος , αλλά κινδυνεύει να έχει αντιπαραγωγικά αποτελέσματα για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, με μια παράδοξη αύξηση της ρύπανσης που συνδέεται με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
“Εάν απαγορευτούν οι νέοι, πιο αποδοτικοί κινητήρες, οι άνθρωποι θα οδηγούν τα παλιά τους αυτοκίνητα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, εάν τεχνολογικά βάλω όλα τα αγαθά μου σε ένα καλάθι, οι τιμές στην αγορά αυξάνονται ανάλογα. Μια τόσο δύσκολη προσέγγιση δεν είναι προς το συμφέρον κανενός”. Ο Zipse ανέφερε στη γερμανική εφημερίδα Focus, επαναλαμβάνοντας έτσι μια θέση που κατείχε από τότε που ο Γερμανός μάνατζερ ήταν πρόεδρος της ένωσης ευρωπαϊκών κατασκευαστών, Acea.
Ο Γερμανός διευθύνων σύμβουλος σήμανε έναν άλλο συναγερμό που συνδέεται άμεσα με τη μετάβαση του κλάδου των αυτοκινήτων προς την ηλεκτρική κινητικότητα, επειδή αφορά την προέλευση της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για την επαναφόρτιση των BEV: εάν παράγεται από άνθρακα και αέριο, δεν είναι βιώσιμη. «Κανείς δεν ξέρει εάν και πότε ακριβώς θα είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε τον εφοδιασμό με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», προειδοποίησε η Zipse. Ο νούμερο ένα του βαυαρικού ομίλου επέκρινε για άλλη μια φορά την επιβολή μιας ενιαίας τεχνολογίας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής: “Η κατάσταση γίνεται κρίσιμη όταν υπάρχουν απαγορεύσεις , αλλά όχι βιώσιμες μακροπρόθεσμες εναλλακτικές λύσεις”.
Σε κάθε περίπτωση, το 2035, εκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους και για το Zipse, απαιτείται μεγαλύτερο άνοιγμα σε εναλλακτικές τεχνολογίες όπως το ηλεκτρονικό καύσιμο και τα βιοκαύσιμα, ώστε να μπορούν να κινούνται με λιγότερο ρυπογόνα καύσιμα. Τούτου λεχθέντος, ο διευθύνων σύμβουλος επαναλαμβάνει την πρόθεση της εταιρείας του να προσαρμοστεί στις ευρωπαϊκές επιταγές, θέτοντας στόχους συνεχούς ανάπτυξης για τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων. Για την επόμενη χρονιά, στο Μόναχο στοχεύουν να ξεπεράσουν για πρώτη φορά το όριο του μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων παγκοσμίως. «Αυτή θα ήταν και πάλι διψήφια ανάπτυξη» σε σύγκριση με το 2023, εξήγησε ο Zipse. Τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους, η BMW παρέδωσε 247.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Όλες οι ειδήσεις
Τα 10 καλύτερα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε το 2023!
Δοκιμάζουμε την ακραία BMW XM με τους 653 ίππους
Διόδια: Αυτές είναι οι νέες τιμές – Πόσο θα πληρώνουμε με το νέο έτος [παραδείγματα]