ECO CARS

Οι Βρυξέλλες έτοιμες να επιβάλουν φόρο στις εισαγωγές βιοντίζελ

oi-vryxelles-etoimes-na-epivaloun-foro-stis-eisagoges-viontizel-724538

Ακολουθώντας το παράδειγμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι Βρυξέλλες ετοιμάζονται να επιβάλουν δασμούς στα εισαγόμενα βιοντίζελ από την Κίνα.

Οι ευρωπαϊκοί δασμοί στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα από τα πιο καυτά θέματα αυτή τη στιγμή, αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι έτοιμη να θέσει τελωνειακούς φραγμούς και για άλλα αγαθά που συνδέονται άμεσα με τον κόσμο των μεταφορών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ολοκλήρωσε την έρευνα αντιντάμπινγκ που ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο για το βιοντίζελ (Hvo-Hydrogenated Vegetable Oil and Fame-Fatty Acid Methyl Ester) κινεζικής προέλευσης, καθορίζοντας την ανάγκη επιβολής δασμών από τα μέσα Αυγούστου προσωρινά και με αντιστάθμιση μεταξύ 12,8%. και 36,4% για την προστασία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας από τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

Η ιστορία

Η έρευνα, η οποία ξεκίνησε μετά από καταγγελία που υποβλήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο από την το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Βιοντίζελ (European Biodiesel Board – EBB) για καταγγελία των τιμών που διατηρούν τεχνητά χαμηλές οι Κινέζοι παραγωγοί, αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο με την τελική απόφαση του ανώτατου εκτελεστικού οργάνου της ΕΕ και την πιθανή επικύρωση από το Συμβούλιο. Στην περίπτωση αυτή, τα τιμολόγια θα παραμείνουν σε ισχύ για τα επόμενα πέντε χρόνια. Προς το παρόν, οι Βρυξέλλες αποφάσισαν να επιβάλουν δασμό 12,8% στα προϊόντα του Ομίλου EcoCeres, 36,4% σε αυτά του Ομίλου Jiaao και της Zhejiang Jiaao Enproenergy και 25,4% στον Όμιλο Zhuoyue και στη Longyan Zhuoyue New Energy. Οι άλλοι κατασκευαστές που συνεργάστηκαν στην έρευνα θα υπόκεινται σε δασμό 23,7%, ενώ όλες οι άλλες μη συνεργαζόμενες εταιρείες θα πρέπει να πληρώσουν δασμό 36,4%.

Η αγορά

Οι Βρυξέλλες εκτιμούν ότι η ευρωπαϊκή αγορά βιοντίζελ αξίζει 31 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, παρέχοντας μια ανανεώσιμη εναλλακτική λύση αντί των ορυκτών καυσίμων στον τομέα των μεταφορών. Ωστόσο, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Βιοντίζελ προειδοποίησε για μια ασταμάτητη ροή προϊόντων από την Κίνα: πέρυσι, οι κινεζικές εταιρείες εξήγαγαν 1,8 εκατομμύρια τόνους βιοντίζελ στην ΕΕ, το 90% των παγκόσμιων εξαγωγών. Για το λόγο αυτό, η ένωση κατήγγειλε τις καταστροφικές επιπτώσεις στην παραγωγή της ΕΕ και ανέφερε τις περιπτώσεις του Ομίλου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας Chevron, που έθεσε τους Γερμανούς εργαζόμενους σε αναγκαστική άδεια, τη Shell, η οποία ανέστειλε την κατασκευή εργοστασίου στην Ολλανδία, τη Bo, η οποία σταμάτησε ένα έργο στη Γερμανία και την Argent Energy, που έκλεισε ένα βιοδιυλιστήριο.

Όλες οι ειδήσεις

H Τesla προειδοποιεί για το «κόλπο» με την υγρή πετσέτα: Μην το κάνετε!

Με την Porsche Taycan 4S στην ορεινή Φωκίδα: Προσανατολισμένη στην τελειότητα

Dacia Sandero: Aπό 15.900€ με το κλειδί στο χέρι

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο