ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Transporter στη διεθνή πρεμιέρα του στο Λαύριο

odigoume-to-neo-transporter-sti-diethni-premiera-tou-sto-lavrio-750815

Η Volkswagen επέλεξε την Ελλάδα για τη παγκόσμια παρουσίαση της νέας, έβδομης Transporter, γιορτάζοντας παράλληλα τα 75 χρόνια του μοντέλου.

Το Transporter είναι ένα θρυλικό μοντέλο για την Volkswagen, από το ιστορικό Τ1 και Τ2 μέχρι και τη τρέχουσα γενιά, που πλέον ικανοποιεί κάθε αγοραστή με τη πολυμορφικότητα του. Είναι εξίσου σημαντικό με το Golf, απλώς εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες, με ένα ξεχωριστό τύπο αμαξώματος για κάθε μια από αυτές. Μπορεί να διαμορφωθεί ως επαγγελματικό (panel van ή με καρότσα) με τριθέσια διάταξη ή για μεταφορά προσώπων με 9 καθίσματα και δύο επίπεδα εξοπλισμού.Ταυτόχρονα προσφέρεται σε δύο επιλογές για το μεταξόνιο της: με το κανονικό έχουν μήκος 5,05 μέτρα (15 εκ. Μεγαλύτερο από τη προηγούμενη γενιά του) και με το μακρύ μεταξόνιο φτάνει τα 5,45 μέτρα.

transporter

Η σημαντικότερη αναβάθμιση της νέας γενιάς και ένα στοιχείο για το οποίο οι άνθρωποι της VW έδειχναν πολύ περήφανοι, είναι ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος στο επαγγελματικό Transporter, που φτάνει τα 9 κυβικά μέτρα (στο μακρύ μεταξόνιο), ένα εντυπωσιακό νούμερο για αυτή τη κατηγορία van. Θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά σύνολα κίνησης για να ικανοποιήσουν τους οπαδούς κάθε καυσίμου: η diesel και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση είναι ήδη διαθέσιμες, ενώ η plug-in υβριδική, βενζικίνητη επιλογή αναμένεται στις αρχές του 2026.

Για τον diesel κινητήρα υπάρχουν τρεις επιλογές ιπποδύναμης (110, 150 και 170), προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα τετρακίνησης. Ισάριθμες είναι και οι επιλογές ιπποδύναμης για την BEV έκδοση, με 136, 218 και 286 ίππους και αυτονομία μέχρι 360 χιλιόμετρα. Οι τιμές για τις εκδόσεις πετρελαίου ξεκινούν από τις 38.800€ για το επαγγελματικό και από τις 53.500€ για το επιβατικό στην έκδοση Caravelle. Αυτή η έκδοση εξοπλισμού, κοστολογείται στις 61.000€ για το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

transporter

Στο Λαύριο, είχαμε στη διάθεση μας όλες τις παραπάνω εκδόσεις για να οδηγήσουμε στη περιοχή και να γνωρίσουμε καλύτερα το νέο μοντέλο. Αυτό που σου κάνει εντύπωση από τη πρώτη στιγμή και θεωρώ πως είναι το σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του νέου Transporter, είναι τα συστήματα ασφάλειας που διαθέτει. Αντίθετα με τα περισσότερα οχήματα αυτής της κατηγορίας, το Transporter έχει τον εξοπλισμό που θα έβρισκες και σε ένα μοντέρνο Volkswagen, με οθόνες, κάμερες και τις τελευταίες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού. Στην επιβατική έκδοση μάλιστα, ο μεσαίος καθρέπτης γίνεται οθόνη που προβάλει την εικόνα μιας κάμερας στο πίσω μέρος. Σε όλες τις εκδόσεις, η δύναμη ήταν επαρκής για να το κάνει ευκίνητο, ενώ οι αναρτήσεις και το τιμόνι του αναβαθμίζουν την άνεση. Σε γενικές γραμμές, μια πολύ «πολιτισμένη» αίσθηση, σαν να βρίσκεσαι σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο με ψηλή θέση οδήγησης. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση ξεχώρισε για εμένα, χάρη στη μεγάλη της αυτονομία αλλά και στην εξαιρετική ικανότητα ρυμούλκισης 2,8 τόνων.

 

Όλες οι ειδήσεις

Porsche 911 GT3 RS: Νέα ελαστικά Michelin ειδικά για βρεγμένο!

«Άκυρο» στη Nissan και από την Foxconn

Η Xiaomi ετοιμάζεται για άνοιγμα στην παγκόσμια αγορά

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο