ΔΟΚΙΜΕΣ

Oδηγούμε το νέο Hyundai Inster: Πρώτες εντυπώσεις

odigoume-to-neo-hyundai-inster-protes-entyposeis-740135

To Hyundai Inster, με τεχνολογία αιχμής και κορυφαία αυτονομία για την κατηγορία, φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των μικρών αστικών αυτοκινήτων.

Πρόκειται για ένα Compact SUV με μοναδική, μοντέρνα σχεδίαση και κορυφαία αυτονομία για την κατηγορία A-SUV. Το Hyundai Inster συνδυάζει τολμηρή σχεδίαση με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα συμπαγές πακέτο. Παράλληλα, η προηγμένη τεχνολογία συμβάλλει στην ασφαλή οδήγηση και οι γρήγοροι χρόνοι φόρτισης σε συνδυασμό με την κορυφαία αυτονομία (έως και 355 χλμ.) κάνουν το Inster έναν πρακτικότατο «σύμμαχο» για τις καθημερινές σας μετακινήσεις.

Στην ελληνική του πρεμιέρα, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το νέο «μικρό» της Hyundai από κοντά και να το οδηγήσουμε. Από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις μπαταρίας, προτίμησα τη “Long Range” για τη βόλτα μου, περισσότερο λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης και λιγότερο για την μεγαλύτερη αυτονομία της μπαταρίας των 49 kWh.

Η εξωτερική του εμφάνιση είναι χαριτωμένη, με τα στρογγυλά φανάρια εμπρός και πίσω, αλλά και τις εκκεντρικές του αναλογίες που του δίνουν ένα bulky look. Ο χώρος για τους επιβάτες είναι αρκετός ενώ υπάρχουν πολλές δυνατότητες μετακίνησης των καθισμάτων ώστε ο αποθηκευτικός χώρος να ξεπεράσει τα 1.000 λίτρα ή να χωρέσει ακόμη και μια σανίδα surf! Αυτό που μου άρεσε μπαίνοντας μέσα στο αυτοκίνητο είναι η αίσθηση ευρυχωρίας που προσφέρει παρά τις διαστάσεις του, ενώ μου έκανε εντύπωση ότι τα cupholders ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες, αποτελούν μέρος του καθίσματος του οδηγού και μετακινούνται εμπρός-πίσω μαζί του.

Από τη πρώτη στιγμή που ξεκίνησα να οδηγώ, εντυπωσιάστηκα από την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που προσφέρει αλλά και του επίπεδου ηχομόνωσης που τη συνοδεύει. Όταν κινείσαι μέσα στον αστικό κύκλο και σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, είναι απρόσμενα ζωηρό και έχει μια ευκινισία που το κάνει «παιχνίδι» στα στενά. Φυσικά, όπως κάθε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η αίσθηση της επιτάχυνσης σχεδόν χάνεται μετά τα 70-80 χλμ./ώρα, αλλά το Inster δεν σταματά να ανεβάζει ταχύτητα, παρά το μειωμένο ρυθμό. Τα φρένα του είναι παραδόξως ένα επίσης δυνατό του σημείο, καθώς το σύστημα πέδησης συνεργάζεται άριστα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (το οποίο παρεπιμπτόντως, έχει 5 διαφορετικά επίπεδα). Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι πως πλησιάζοντας τα σταματημένα αυτοκίνητα μπροστά σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αριστερό paddle αντί για το αριστερό πετάλι, για να ακινητοποιήσεις πλήρως το αυτοκίνητο. Μάλιστα, δεν είναι καθόλου απότομο το φρενάρισμα για να σε αποσυντονίσει.

Οι τιμές των εκδόσεων του Inster, διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά ως εξής:

Inster 42kWh 97ps

Style από 23.990 €

Premium από 24.690 €

Inster 49kWh 115ps

Premium από 26.290 €

Dinstictive από 28.09 €

Cross από 29.290 €

Για όλες τις τιμές, συμπεριλαμβάνεται η τρέχουσα προωθητική ενέργεια Green Bonus

Περισσότερα για το φιλόδοξο νέο Hyundai Inster, όταν κάνουμε τη δοκιμή του στο Quattroruote!

 

Όλες οι ειδήσεις

Dacia: Έτοιμη για «σοκ» στην αγορά με ηλεκτρικό SUV στα 18.000 ευρώ!

Έκτακτο: Ανοίγουν και πάλι οι αιτήσεις για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»

Αλλαγές στον νέο ΚΟΚ: Τι γίνεται με δακτύλιο, διαβάσεις πεζών και ράμπες, εγκατάλειψη θύματος

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο