H Mercedes EQC 400 4matic αποτελεί την ηλεκτρική μετάλλαξη της GLC και προσφέρει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση.
Το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση ήρθε λίγο απότομα στη ζωή μας και οι κατασκευαστές γνωρίζουν πως, οι καταναλωτές είναι ακόμα επιφυλακτικοί απέναντι στη νέα πραγματικότητα της αυτοκίνησης. Έτσι ακόμα και μεγάλες εταιρίες όπως η Mercedes παρουσιάζουν για αρχή αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που βασίζονται πάνω στα συμβατικά, όπως δηλαδή η Mercedes EQC 400 που βασίζεται στη GLC. Η ηλεκτρική πρόταση ωστόσο, διαφοροποιείται από τη βάση της, ελαφρώς ως προς την εξωτερική σχεδίαση και…πάρα πολύ σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Εδώ η μεγάλη διαφορά σαφώς και σχετίζεται με την παρουσία των δύο ηλεκτροκινητήρων που αποδίδουν 408 ίππους και ροπή 760 Nm.
Ο πλέον φημισμένος προορισμός κοντά στη Θεσσαλονίκη κατά τη καλοκαιρινή περίοδο, είναι φυσικά η Χαλκιδική, οπότε ταξιδέψαμε έως τη Σίβηρη, που βρίσκεται στη δυτική πλευρά του πρώτου ποδιού και απέχει 95 χιλιόμετρα από τη συμπρωτεύουσα. Με ταχύτητες κοντά στα 90 χλμ/ώρα, που είναι και το όριο στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που οδηγεί από τη Θεσσαλονίκη στη Νέα Ποτίδαια η Mercedes EQC 400 είχε μέση κατανάλωση 21 kWh/100km. Την επόμενη μέρα κατά την επιστροφή στην Αθήνα, στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα 110χλμ./ώρα η μέση κατανάλωση ήταν γύρω στα 23, όταν το EQA 250 που συνταξίδευε είχε 19kWh /100km.
Η αυξημένη κατανάλωση εννοείται πως σχετίζεται με, τον όγκο, το βάρος, την ιπποδύναμη, αλλά και τη τετρακίνηση. Κατά τα λοιπά πάντως, πρόκειται για ένα εξαιρετικό GT που εκμηδενίζει τις αποστάσεις με το ρυθμό που του επιτρέπει η αυτονομία του. Στη Σίβηρη φτάσαμε με τη μπαταρία στο 70% και την αυτονομία στα 254 χιλιόμετρα.
Θεσσαλονίκη ————————————————- Σίβηρη (Χαλκιδική)
Απόσταση 95 χλμ.
Μέση κατανάλωση 22 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 120 χλμ./ώρα) 24,1 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 340 χλμ.