ΔΟΚΙΜΕΣ

Με τη νέα Corvette Z06 στην πίστα του Vairano

me-ti-nea-corvette-z06-stin-pista-tou-vairano-670754

Δοκιμάσαμε την Z06, την πρώτη Chevrolet Corvette με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο στην πίστα του Vairano.

Ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 5,5 λίτρων, αεροδυναμική στενά συνδεδεμένη με τους αγώνες και ένας περιοριστής στις 8.600 σ.α.λ. Η νέα Corvette Z06 κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός σε σύγκριση με το παρελθόν, χάρη στον –τοποθετημένο στο κέντρο- κινητήρα που βελτιώνει αισθητά στην οδηγική ισορροπία. Με τη νέα έκδοση, η Chevrolet θέλει να ανεβάσει την Corvette Z06 στον Όλυμπο των επιδόσεων.

Ο νέος αλουμινένιος κινητήρας, ο οποίος αποτελεί βασικό στοιχείο για τους V8 της Ferrari εδώ και αρκετές δεκαετίες, είναι ελαφρύτερος και επιτρέπει την καλύτερη ροή αέρα στις πολλαπλές εξαγωγής, με την ισχύ να φτάνει τους 646 ίππους και 595 Nm ροπής. Το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο είναι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων με κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. –κάτι που αποτελεί ανεξερεύνητη περιοχή για V8 κινητήρες αμερικάνικης προέλευσης.

Χαζεύοντάς την Corvette Z06 παρκαρισμένη στα πιτς, είναι πραγματικά τρομακτική: οι θόλοι των τροχών διευρύνθηκαν κατά εννιάμισι εκατοστά, ζάντες αλουμινίου 20″ και 21″ με τερατώδη πίσω ελαστικά 345/25, τροποποιημένους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα. Αλλά υπάρχουν και άλλα, συγκεκριμένα το πακέτο Z07, που ανεβάζει την αεροδυναμική στα άκρα με ένα κιτ άνθρακα ικανό να παράγει 345 κιλά κάθετης δύναμης στα 300 χλμ./ώρα. Και σα να μην έφτανε αυτό, η Chevrolet της τοποθέτησε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, ικανά να αντέξουν 3 γύρους στην πίστα του Vairano και να εγγυηθούν πλευρικές επιταχύνσεις άνω των 1,4 g.

Πηγή έμπνευσης για τους ανθρώπους της Chevrolet, η αμίμητη ψυχή της Ferrari 458 Italia και η ακαριαία ροπή της Porsche 911 GT2 RS. Σίγουρα ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας σε ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων έχει πολλά πλεονεκτήματα, αφού παρέχει πρόσφυση στην επιτάχυνση και ανακουφίζει τους μπροστινούς τροχούς, γεγονός που εγγυάται γρηγορότερες αλλαγές κατεύθυνσης.

Οι σχεδιαστές, ωστόσο, τόλμησαν πολύ να φέρουν μάζα στο πίσω μέρος, δεδομένου ότι το 61% στηρίζεται στους πίσω τροχούς. Στη Ferrari, για παράδειγμα, αποφεύγουν να ξεπεράσουν το 58-59%, για να αποφύγουν μια υπερβολική ανισορροπία. Σε αυτό προστίθεται ένα σημαντικό βάρος, αφού τα 1.776 κιλά είναι πολλά για ένα σπορ αυτοκίνητο που θέλει να ανταγωνιστεί τα καλύτερα ευρωπαϊκά υπεραυτοκίνητα.

Ο Davide Fugazza, ο οποίος έθεσε τον χρόνο στην πίστα μας στο Vairano, είπε: «Λαμβάνοντας υπόψη και τον τύπο των ελαστικών, η Z06 καταφέρνει να μην είναι πολύ απαιτητική. Μόνο όταν την φτάσετε στο όριο, στις γρήγορες στροφές, συμβαίνει αυτό, με το πίσω μέρος να αρχίζει να χάνει σταδιακά το κράτημα. Στη αργή οδήγηση, η γενική ευκολία συγκρούεται με μια έλλειψη ταχύτητας στις αλλαγές κατεύθυνσης και αυτό είναι το χαρακτηριστικό που την εμποδίζει να ανταγωνιστεί πραγματικά τα supercars που κατασκευάζονται στο Motor Valley».

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο