Γνήσιος απόγονος της οικογένειας των Jaguar, η i-Pace προσφέρει αφειδώς, αρχοντικό στυλ, πολυτέλεια, κορυφαία άνεση και επιπλέον, επιδόσεις επιπέδου supercar και οδική συμπεριφορά GT
Η Jaguar i-Pace EV400 αποτελεί ένα πρώτης τάξεως αντεπιχείρημα, σε όσους θεωρούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παντελώς αδιάφορα ως προς το κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Και φυσικά το θετικό σχόλιο μας, δεν σχετίζεται με το εμφατικό 4,8’ δευτ. που χρειάζεται για να… εκτοξευτεί από στάση έως τα 100 χλμ. /ώρα, αλλά με τη συνολική της εξαιρετική απόδοση. Είτε εντός πόλης, είτε στο ταξίδι όπου όσο πιο μακριά τόσο καλύτερα (υπό προϋποθέσεις όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια)! Στο υπεράνω κριτικής από πλευράς, ποιότητας κατασκευής, διακόσμου(όπου συνυπάρχουν αρμονικά η βαριά παράδοση της Jaguar με το υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων Pivi Pro π.χ.) και ποιότητας υλικών, πολυτελές σαλόνι της πέντε υψηλόσωμοι επιβάτες θα βολευθούν χωρίς καμία απολύτως παραχώρηση.
Υπεύθυνοι εδώ, τα σχεδόν τρία (2,99 για την ακρίβεια) μέτρα του μεταξονίου μα κυρίως, η αερανάρτηση που – παρά τους τεράστιους τροχούς 255/40R 22 – κυριολεκτικώς εξαλείφει κάθε κακοτεχνία του δρόμου εξασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα άνεσης. Την ίδια ώρα, διαχειρίζεται άψογα τους 400 ίππους και τα 69Nm της θηριώδους μέγιστης ροπής που αποδίδουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσδίδοντας της και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Σχετικώς με το «όσο πιο μακριά τόσο καλύτερα», όπως διαπιστώσαμε ταξιδεύοντας μαζί της μέχρι τη Ναύπακτο οι τυποποιημένες κατά WTLP, αυτονομία των 470 χλμ. και μέση κατανάλωση 22 kWh/100χλμ. δεν επαληθεύoνται.
Παρά την ύπαρξη της μεγάλης συστοιχίας μπαταριών (90.0 kWh), η πραγματική αυτονομία περιορίζεται στα 345 χλμ. με τη μέση κατανάλωση της δοκιμής μας να σταματά στα 24,5 kWh/ 100χλμ. Στη Ναύπακτο φθάσαμε με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας να είναι στο 23% και με αυτονομία 103 χλμ. Φορτίσαμε στην επιστροφή στο ΣΕΑ Ψαθόπυργου σε ταχυφορτιστή 50 kW της ΕΛΠΕ ο οποίος όμως χρειάστηκε μία ώρα και 45 λέπτα για να φορτίσει μέχρι το 93% της μπαταρίας. Διαγνώσαμε πως ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής είχε πρόβλημα.
Αθήνα ————————————————- Ναύπακτος
Απόσταση 220 χλμ.
Μέση κατανάλωση 24,5 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 24,3 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 345 χλμ.