Το ντεμπούτο της McLaren Artura Spider συμπίπτει με μια γενική εξέλιξη το μοντέλου, με αλλαγές που αφορούν και την Coupe «αδερφή» της.
του Alessio Viola, απόδοση: Autotypos Team
Είχα δοκιμάσει τη McLaren Artura πριν μερικά χρόνια, όταν είχε παρουσιαστεί η έκδοση Coupe. Ήταν δυναμική, είχε χαρακτήρα, αλλά δεν ήταν και η πιο συναρπαστική McLaren που είχα οδηγήσει ποτέ. Οι τεχνικοί της McLaren πρέπει να είχαν την ίδια άποψη -κάτι που οδήγησε στη γέννηση της έκδοσης Spider, μια ευκαιρία να γίνει η Artura πιο ενδιαφέρουσα στην οδήγηση. Συζητώντας με τον Dani Macros, οδηγό δοκιμών της McLaren και συμμετέχοντα στην ανάπτυξη όλων των νέων μοντέλων της βρετανικής μάρκας, διαπιστώνεις πως η εταιρεία εστίασε τόσο στη βελτίωση των υλικών, όσο και του λογισμικού. Το νέο βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης και ο πλήρης επαναπροσδιορισμός της λογικής των ηλεκτρονικών συστημάτων στοχεύουν στο να βελτιώσουν την εμπειρία οδήγησης.
Και στη νέα McLaren Artura Spider δεν υπάρχει «θέμα» με τα 11 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για να ανοιγοκλείσει η οροφή, εξάλλου, αυτό μπορεί να γίνει και εν κινήσει, με ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα.
Αποτέλεσμα που ακούγεται αμέσως
Αποδράστε από την κίνηση του Μόντε Κάρλο σε λειτουργία EV, διασχίστε τη γαλλική εθνική οδό σε υβριδική λειτουργία για να μη χρειαστεί να τα «ακούσετε» από τους αστυνομικούς και όταν τελικά μπείτε στην ενδοχώρα θα ανακαλύψετε μια Artura που δεν ξέρατε.
Η McLaren Artura Spider συνεχίζει να είναι ένα μοντέλο που εστιάζει στην οδηγική απόλαυση και όχι τόσο στις ακραίες επιδόσεις, όπως για παράδειγμα η 750S, αλλά τώρα η σύνδεση ανθρώπου και μηχανής είναι πιο στενή. Όταν πας γρήγορα νιώθεις καλύτερα από πριν, κάτι που σου δίνει αυτοπεποίθηση και σου επιτρέπει να φτάσεις στα όρια, τα δικά σου και τα δικά της, με εύκολο τρόπο. Και αν φοβάστε ότι η απουσία της οροφής το κάνει λιγότερο ακριβές από το κουπέ, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι από αυτή την άποψη δεν υπάρχουν διαφορές: στη McLaren, οι 2 εκδόσεις αναπτύσσονται δίπλα-δίπλα, έχοντας ακριβώς την ίδια φιλοσοφία.
Το βάρος αυξάνεται μόλις κατά 62 κιλά, λόγω του πολύπλοκου μηχανισμού της οροφής που αποτελείται από 8 ηλεκτροκινητήρες. Σε κάθε περίπτωση, η McLaren Artura Spider ζυγίζει συνολικά 1.560 κιλά. Αυτός είναι ένας αρκετά χαμηλός αριθμός, στην πραγματικότητα, και η McLaren επισημαίνει ότι η Artura Spider ζυγίζει 83 κιλά λιγότερο από τους ανταγωνιστές της και καταφέρνει να είναι ελαφρύτερη από πολλά άλλα κουπέ.
Στη συνέχεια, υπάρχει η ενημέρωση του V6 plug-in υβριδικού κινητήρα 3,0 λίτρων, που ανέβασε την απόδοση από τους 680 ίππους του κουπέ στους 700. Πρόκειται για 20 έξτρα θερμικούς ίππους (συνολικά είναι 605), κατανεμημένους μεταξύ 4.000 και 8.500 σ.α.λ.: μια «ένεση» ισχύος που είναι επίσης διαθέσιμη σε McLaren Artura Coupe που έχουν ήδη παραδοθεί στους πελάτες. Με την οροφή ανοιχτή, όμως, οι 700 ίπποι έχουν μια διαφορετική χροιά.
Μπορείτε να μετατρέψετε την Artura στον ιδανικό σύντροφο για γλιστρήματα σε στροφές αναζητώντας μια λιγότερο ακραία οδηγική απόλαυση, αλλά όχι λιγότερο έντονη. Ξεχνώντας τα μόλις 3 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για να φτάσεις από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα, σταματάς για να ακούσεις λιγότερο εκρηκτικές νότες και απολαμβάνεις το θαύμα της μελωδίας των 3.000 σ.α.λ.: σε εκείνο το σημείο, ακόμα και η σιωπή έχει νόημα.
Η McLaren Artura είναι ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που όταν κινείστε ηλεκτρικά ανακαλύπτετε μια νέα διάσταση: εκεί που ο ήχος του ανέμου κυριαρχεί.
Όλες οι ειδήσεις
Η ενσωματωμένη πλοήγηση στα αυτοκίνητα… έχασε τον δρόμο της