ΔΟΚΙΜΕΣ

Εντατικές δοκιμές του Audi RS Q e-tron στο Μαρόκο για το Ράλι Ντακάρ

entatikes-dokimes-tou-audi-rs-q-e-tron-sto-maroko-gia-to-rali-ntakar-624403

Η Audi έχει ανακοινώσει ότι θα τρέξει στον διάσημο αγώνα αντοχής Rally Dakar, ο οποίος διεξάγεται τον Ιανουάριο του 2022, και έχει θέσει έναν υψηλό στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα εφοδιασμένο με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.

Στο δρόμο για το ντεμπούτο του στον rally raid αγώνα, η Audi Sport δοκίμασε το RS Q e-tron για σχεδόν δύο εβδομάδες στο Μαρόκο υπό τις πιο ακραίες συνθήκες, καθώς επικρατούσαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Πιο συγκεκριμένα, μετά από δοκιμές στη Γερμανία και την Ισπανία, η γερμανική ομάδα κατευθύνθηκε προς την έρημο και τους αμμόλοφους για πρώτη φορά στη ζέστη του Μαρόκου. Για άλλη μια φορά, συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα, με τους Stephane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström να “γράφουν” πολλά χλμ. δοκιμών στο εξαιρετικά πολύπλοκο αγωνιστικό πρωτότυπο.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Rally Dakar . Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh. Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό να αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ των αξόνων, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου.

Οπτικά, το Audi RS Q e-tron διαφέρει επίσης σημαντικά από τα συμβατικά πρωτότυπα του Ντακάρ, όντας πιο φουτουριστικό. «Στόχος μας ήταν ένα πρωτότυπο που συμβολίζει το Vorsprung durch Technik και το μέλλον της μάρκας μας», δήλωσε ο Juan Manuel Diaz, επικεφαλής της Motorsport Design στην Audi.

Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο, με ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, που περιλαμβάνει συμμετοχές σε cross-country αγώνες, να έχει ήδη ξεκινήσει. Όπως δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας Q Motorsport με την οποία συνεργάζεται η Audi στην εξέλιξη του πρωτότυπου, «το κλειδί της επιτυχίας, εκτός της αξιοπιστίας που είναι πρωταρχικής σημασίας, είναι η επικοινωνία όλων των διαφορετικών συστημάτων μεταξύ τους, καθώς το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων, σε ένα τόσο δύσκολο τερέν όπως η έρημος, διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του».

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο