ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Mini Countryman JCW: Hot & Large

dokimi-mini-countryman-jcw-hot-large-720526

Το Mini Countryman μεγάλωσε πιο πολύ από ποτέ και ανέβηκε ένα σκαλί ως οικογενειακό Crossover SUV, με τεχνολογίες και εμφάνιση που το ξεχωρίζουν από τη μάζα. Προσφέρει επίσης μια παραδοσιακή σπορ έκδοση, χωρίς πρίζες και με δυνατές επιδόσεις. Έχει όμως και το φανταστικό JCW Countryman της προηγούμενης γενιάς του που πρέπει να ξεπεράσει. Τα κατάφερε;

του Τρύφωνα Αλεξόπουλου Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Ο λόγος στο Mini Countryman λοιπόν, που όσο και αν το όνομά του παραπέμπει στην εξοχή -αυτό που άλλωστε υπονοεί και η Mini για το υπερυψωμένο μοντέλο της- στην πραγματικότητα μεταφράζεται ως συμπατριώτης. Ισχύει και αυτό βέβαια, μιας και έχει κοινό DNA με το μικρό και εμβληματικό Cooper. Το Countryman ήρθε to 2010 ως το τέταρτο μοντέλο στην γκάμα της, με μήκος πάνω από τέσσερα μέτρα και το πρώτο με τετρακίνηση, ενώ αργότερα ήταν το πρώτο που έγινε plug-in υβριδικό. Όλα αυτά ενισχύονται στην τρίτη του γενιά, που μεγάλωσε τόσο ώστε να ανέβει κατηγορία, η οποία μάλιστα, όπως συνέβη με το «μικρό» Mini και με δεδομένη την καλή πορεία του εξηλεκτρισμού του, ακολουθεί τον ίδιο δρόμο. Πιο BMW από ποτέ, αφού μοιράζεται τη βάση του με τη νέα X1 και κατασκευάζεται για πρώτη φορά μαζί της στην Γερμανία, το νέο Countryman έρχεται με πλήρως ηλεκτρική έκδοση αλλά και παραδοσιακές θερμικές, φέρνει τη δική του ψηφιακή επανάσταση, με μοναδικό στιλ και χαρακτήρα. Στον υπερθετικό βαθμό όλα τα παραπάνω, στην κορυφαία και πιο «καυτή» έκδοση, John Cooper Works.

Countryman

Κόλλησε CSUVίτιδα

Εξωτερικά, το Mini, που εγκαινιάζει τη νέα εποχή της βρετανικής μάρκας, πρακτικά κρατάει την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα και δεν πρόκειται κάποιος να το μπερδέψει με οτιδήποτε άλλο στο δρόμο, με πολλά νέα στοιχεία όμως που το κάνουν πιο μοντέρνο. Ξεκινώντας από το προφίλ, που είναι και ευδιάκριτη η μεγαλύτερή του αλλαγή, αυτή του μεγέθους. Έχει μακρύνει κατά 13 εκ. (4,45 μέτρα πλέον), ξεπερνώντας σε μήκος το Qashqai, φτάνοντας το απερχόμενο 3008 και αγγίζοντας την X1, με την οποία έχει στενούς δεσμούς.

Countryman

Είναι μακρύ και μοιάζει ακόμα πιο μεγάλο απ’ ό,τι είναι, χάρη στα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και ειδικότερα στο τρίτο μακρύ τζάμι, με την κολόνα C να έχει δίπλα της ένα πτερύγιο, το οποίο διακοσμείται ανάλογα την έκδοση και το πακέτο εξοπλισμού. Εδώ στο JCW βρίσκεται το ανασχεδιασμένο λογότυπο με τη σημαία, το οποίο υπάρχει σε μπόλικα σημεία. Οι χειρολαβές είναι χωνευτές και οι προαιρετικές ζάντες 20 ιντσών εντυπωσιακές, όταν οι «απλές» είναι 19άρες και μαύρες. Ακόμα πιο εντυπωσιακές ωστόσο είναι οι θηριώδεις κόκκινες δαγκάνες που ξεπροβάλλουν από μέσα και στο πακέτο εξοπλισμού XL αγκαλιάζουν ανάλογα μεγάλους διάτρητους δίσκους.

Αναμενόμενα πιο φουσκωμένο από τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων και τη γραμμή εξοπλισμού, όπως τις αποκαλεί η Mini, το «καθαρόαιμο» JCW ξεχωρίζει από τις κόκκινες λεπτομέρειες, τα μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά και τις ασύμμετρες τετραπλές «μπούκες» στο πίσω μέρος, που φέρνουν στη μνήμη μας τα M μοντέλα από την Chris Bangle εποχή της BMW.

Countryman

Μπροστά το Mini «ρομποτίζει» κάπως και εδώ που τα λέμε το κάνει πράξη, αφού μπορείς να διαφοροποιήσεις το σχεδιασμό των LED φώτων, τόσο μπροστά όσο και πίσω. H επιλογή «Classic» με τον δακτύλιο μπροστά και το Union Jack πίσω είναι η δική μας επιλογή, όπως στις φωτογραφίες. Επιπλέον, σαν να μην έφτανε η εξατομίκευση, στο ξεκλείδωμα το Countryman σού «κλείνει το μάτι». Όσον αφορά τις επιλογές εξατομίκευσης, αν και απλοποιημένες πλέον, παραμένουν πολλές. Διχρωμία στην οροφή και σε καθρέπτες, αλλά και οι αγαπημένες ρίγες στο καπό με το φούσκωμα θα το φέρουν στα δικά σας μέτρα.

Countryman

Ώπα, gadgetάκηδες, ακούστε προσεκτικά

Στα προηγούμενα Mini όλοι έμεναν άφωνοι με το εσωτερικό, μιας και το εξωτερικό τους ήταν πολύ οικείο. Το πρώτο άλλαξε σε αυτή τη γενιά. Έλα που άλλαξε και το δεύτερο. Μόνο μινιμαλιστικούς όρους μπορεί να περιγράφει, άντε με μία δόση τέχνης και επιρροή fashion design. Σαν εκλεπτυσμένο ρούχο από οίκο μόδας, πλέον το ταμπλό και οι πόρτες καλύπτονται από ύφασμααπό ανακυκλωμένο πολυεστέρα, με χρωματικά εφέ που σβήνουν από το μπροστινό μέρος της καμπίνας προς τα πίσω. Στο JCW δεν έχεις επιλογή ούτε για το εφέ ούτε για το χρώμα. Μαύρο και κόκκινο, που ενοποιούνται με την περίτεχνη πλέξη στις πόρτες, όταν εμφανίζονται σαν γραμμές που δίνουν την εντύπωση της ταχύτητας στο ταμπλό. Τα καθίσματα εδώ είναι τύπου μπάκετ και καλύπτονται από συνδυασμό συνθετικού δέρματος και υφάσματος, με επίσης ιδιαίτερα μοτίβα στα ίδια χρώματα.

Countryman

Εκεί που η ουσία είναι ίδια και το εσωτερικό έχει τη σχεδιαστική μοναδικότητά του, η Mini επέλεξε να το φέρει ακόμα πιο κοντά στις ρίζες του. Με εμφανή αναφορά στο ορίτζιναλ Mini του σερ Αλεκ Ισηγόνη, έχει μείνει μόνο ένα στρογγυλό όργανο στο κέντρο του ταμπλό και κάτω από αυτό μια μπάρα με τους βασικούς διακόπτες. Ακόμα και το Start/Stop που βρίσκεται στην ίδια θέση που πριν από 66 χρόνια έμπαινε το κλειδί στη μίζα, δεν είναι κουμπί αλλά διακόπτης που γυρνάς.

Countryman

Η στρογγυλή οθόνη, σήμα κατατεθέν της Mini, έχει μεγαλώσει στα 24 εκ. διαμέτρου και είναι OLED, όπως τα πάνελ των σύγχρονων τηλεοράσεων. Τα χρώματα είναι απίστευτα και η ανάλυση σε επίπεδα 4k. Μιας και δεν υπάρχουν πολλά φυσικά κουμπιά, εκτελεί και το ρόλο του Control Panel. Το λογισμικό σύστημα έχει ως βάση το Αndroid για αυτοκίνητα, όπως και το αντίστοιχο των τελευταίων μοντέλων της BMW. Είναι πολύ πιο περίπλοκο όμως το User Interface της Mini σε σχέση με το αντίστοιχο των τελευταίων και θα χρειαστείς ώρες και ώρες για να βρεις την άκρη και να μάθεις πώς να το λειτουργείς με συντομεύσεις, ακόμη και αν έχεις PhD στην Πληροφορική.

Χωρίζεται πάντως σε τρία τμήματα, με το πάνω να προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κίνηση του αυτοκινήτου και τον κινητήρα, το κέντρο το περιεχόμενο των εφαρμογών υπό τη μορφή widget και το κάτω την μπάρα για την επιλογή των μενού, του κλιματισμού και των πολυμέσων. Ο κλιματισμός έχει τις δικές του πλαϊνές μπάρες, που σχετικά ευκολά ρυθμίζεις τη θερμοκρασία, όμως για τη ροή και όλες τις άλλες επιλογές θα πρέπει να μπεις στο μενού του. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν απτικά κουμπιά συντομεύσεων που σε κατευθύνουν εύκολα στα αντίστοιχα μενού, ενώ το ρόλο αυτόν μπορούν να παίξουν και κάποια φυσικά κουμπιά στο τιμόνι. Υπάρχει επίσης φυσικός περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο και διακόπτες για την επιλογή της σχέσης και των προγραμμάτων οδήγησης.

Countryman

Κάπου εδώ «κολλάει» και ο νέος ψηφιακός βοηθός που ακούει στο «Hey Mini», αλλά ονομάζεται Spike. Αυτός ο ψηφιακός και «μίνιμαλ» σκυλάκος εκτελεί εντολές στα αγγλικά και αλληλοεπιδρά μαζί σας, ενώ, όπως ακούγεται, σε μεταγενέστερες εκδόσεις του λογισμικού θα μπορεί να σας κρατάει και συντροφιά.

Countryman

Το σύστημα έχει άπειρες επιλογές και γραφικά επίσης. Η Mini τα αποκαλεί Experience Modes και αντικαθιστούν τα παραδοσιακά προγράμματα οδήγησης, αλλάζοντας παράλληλα το περιβάλλον των γραφικών ολόκληρου του συστήματος, πέραν των ρυθμίσεων του κινητήρα και της αίσθησης της οδήγησης. Ένα από αυτά σου επιτρέπει να βάλεις ό,τι φόντο θες από την εφαρμογή Mini στο smartphone σου. Ένα άλλο το μεταμορφώνει σε «παλιό» Mini. Το Go Κart είναι το σπορ σαν να λέμε και όταν το ενεργοποιείς ακούς ένα «Woohoo», ψάχνοντας τις πρώτες φορές αν είναι ο Super Mario στα πίσω καθίσματα. Κάθε ένα από τα «προγράμματα εμπειρίας» προσφέρει διαφορετική εμπειρία και συνοδεύεται από τη δική του ηχητική μελωδία. Έχει νόημα όλο αυτό; Τον πρώτο καιρό ίσως, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς μετά από ένα διάστημα το πιθανότερο να χρησιμοποιούνται μόνο τα τρία από τα οκτώ.

Επιπλέον, να πούμε ότι θα χρειαστεί σίγουρα μια αναβάθμιση ώστε να είναι πιο γρήγορο κατά την επιλογή πολλαπλών προφίλ, όπου προς το παρόν τρώει ένα «σκάλωμα» μέχρι να φορτώσει όλες τις ρυθμίσεις, κάτι που δεν συμβαίνει με το προφίλ του βασικού χρήστη και όλα τρέχουν ομαλά από το πρώτο «γύρισμα της μίζας». Στην τεχνολογία προσθέστε κάμερα για σέλφι, ηχοσύστημα της Harman Kardon με ωραίο ήχο και μπάσο, αλλά και έναν ιδιαίτερο ατμοσφαιρικό φωτισμό με προτζέκτορα.

Στην αναμενόμενη ερώτηση εάν είναι ποιοτικό όσο η προηγούμενη γενιά, θα απαντήσουμε ναι, με διαφορετικό όμως τρόπο και υφή σε όλη τη καμπίνα. Ζούμε στην εποχή της βιωσιμότητας και πρέπει να προσαρμοστούμε.

Όλοι οι καλοί χωράνε

Το πρώτο Mini ήταν μικρό και είχε χώρους για τέσσερις. Το πρώτο «σύγχρονο» Mini ήταν μικρό για την εποχή του και δεν είχε χώρο για κανέναν… πίσω (οκ, χωρούσαν παιδιά). Το Countryman τα άλλαξε αυτά (μαζί με το Clubman) και το νεότερο πάει ένα βήμα παραπέρα. Οι χώροι είναι πολύ μεγάλοι και μια πενταμελής οικογένεια θα βολευτεί με άνεση, μια τετραμελής με μικρά παιδιά και δύο «ογκώδη» παιδικά καθίσματα επίσης. Η πίσω σειρά των καθισμάτων είναι συρόμενη κατά 13 εκ. και μεγαλώνει το χώρο αποσκευών ή αφήνει περίσσιο αέρα για ψηλούς ενήλικες. Επιπλέον, τα πίσω καθίσματα είναι ανακλινόμενα σε έξι θέσεις με γωνία έως και 12°. Ο αέρας είναι πολύς και για τους μπροστά χώρους για μικρά και μεγάλα αντικείμενα παντού, ακόμα και ένα καλαθάκι στην κεντρική κονσόλα. Ένα ερωτηματικό μας έχει μείνει για τους λόγους που δεν ανοίγει η κεντρική κονσόλα μόνο. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, 500 ή 450 λίτρα ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, με πολύ μικρό κατώφλι, πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και σπαστά σε διάταξη 40:20:40, που αν αναδιπλωθούν μαζί αποκαλύπτουν 1.460 λίτρα.

Δίλιτρο, τούρμπο & τετρακίνητο…

Στο «ζουμί» της υπόθεσης, που δεν είναι άλλο από τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ. με τον οποίο εφοδιάζεται η έκδοση JCW. Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο; Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται γιατί έχουμε να πούμε πολλά, στην εποχή που όλα τα αυτοκίνητα ακολουθούν τον «υβριδικό» δρόμο με ελάχιστα κυβικά και τρεις κυλίνδρους. Αυτός ο δίλιτρος για κάποιους θα είναι «οπισθδρομικός», όταν ακόμα και το θερμικό Countryman SE έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση στον ίδιο δίλιτρο με κωδική ονομασία B48.

Countryman

Παραδοσιακά τα πράγματα λοιπόν και έχουμε 300 ίππους στις 5.750 έως τις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί τα νούμερα να μην ακούγονται καλύτερα από το προηγούμενο Countryman JCW, όμως ο κινητήρας έχει ανανεωθεί και όχι μόνο για τις εκπομπές ρύπων, αφού έχει βελτιώσεις σε πιστόνια, μπιέλες και εισαγωγή για περισσότερη αντοχή, αξιοπιστία και απόδοση. Παρ’ όλα αυτά, στα χαρτιά τα πράγματα είναι αλλιώς αφού έχει χάσει 6 άλογα και 50 Nm, ροπής, με την τελευταία να φτάνει το peak της και κατιτίς πιο ψηλά.

Countryman

Στο δρόμο ωστόσο δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά και η δύναμη είναι μεστή σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς να νιώθεις ότι του λείπει δύναμη ούτε ψηλά ούτε στον κόφτη. Τα 0-100 έρχονται σε 5,4” και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα!

Εδώ αξίζει να πούμε πως το κιβώτιο είναι αυτό που αποτελεί τη μεγάλη αναβάθμιση. Το προηγούμενο αυτόματο της Aisin δεν ήταν αντάξιο του κινητήρα, αφού αργούσε και «κλοτσούσε» με δραματικό τρόπο στα ανεβάσματα. Το νέο δυπλοσύμπλεκτο 7άρι είναι αστραπιαίο, ακούει σε κάθε εντολή είτε από το γκάζι ή από τα paddles και έχει πραγματικά χειροκίνητη λειτουργία, με το στροφόμετρο να «βρίσκει τοίχο» αν δεν αλλάξεις σχέση.

Countryman

Η δύναμη φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη εάν χρειαστεί λόγω απώλειας της πρόσφυσης και με έως το 50% να καταλήγει πίσω.

Tο πρόγραμμα Go Κart είναι αυτό με το οποίο το Countryman JCW θα ξεδιπλώσει το ταλέντο του. Έχει επιπλέον ρυθμίσεις για την απόδοση του κινητήρα, την αίσθηση του τιμονιού και του DSC, σαν Individual. Υπάρχει επίσης ξεχωριστή ρύθμιση για την ενεργοποίηση του ήχου. Όχι αυτόν από την εξάτμιση, όσο και αν οι τετραπλές απολήξεις δίνουν την εντύπωση πως στην κρύα εκκίνηση θα σηκώσουν τη γειτονιά στο πόδι. Με συγχωρείτε οι πιουρίστες, αλλά δεν υπάρχει εύκολος ή ευγενικός τρόπος να το πω, το OPF ίσως και το μεσαίο καζανάκι θέλουν «ξήλωμα» την επόμενη ημέρα της αγοράς, γιατί δεν νοείται αυτοκίνητο επιδόσεων της Mini να ακούγεται σαν πολυμίξερ και να μην πετάει σκασίματα. Στον αντίποδα, οι «ψεύτικοι» ήχοι που ακούγονται από τα ηχεία είναι δουλεμένοι στην εντέλεια και είναι πειστικοί, θυμίζοντας πολύ τον ήχο αληθινά του μοντέλου που αντικαθιστά. Το ρέψιμο στα σκασίματα είναι επίσης ρεαλιστικό, αλλά τα σκασίματα που ακούγονται στο άφημα του γκαζιού στις μεσαίες στροφές είναι ίσως «too much».

Countryman

Go Κart για πέντε ή ένα πιο σοφιστικέ JCW;

Το νέο Mini Countryman βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα (UKL2) με τις νέες X1 και X2, που δικαιολογούν και το μεγαλύτερό του αποτύπωμα. Πιο πλατύ, με φαρδύτερα μετατρόχια και 22 εκ. πιο μακρύ μεταξόνιο, η Mini κατάφερε να διατηρήσει δύο πράγματα: την αμεσότητα του μπροστινού μέρους και την αίσθηση πως είναι καρφωμένο στο δρόμο.

Countryman

Η έκδοση αυτή είναι 15 χλστ. πιο χαμηλή και έχει πιο ενισχύσεις και πιο σφιχτή ανάρτηση και βάσεις στο μοτέρ. Έχει επίσης αμορτισέρ FSD που ανάλογα της συχνότητας των κραδασμών μαλακώνουν ή σκληραίνουν, για να είναι πιο άνετο ή να γέρνει λιγότερο. Η αλήθεια είναι πως υπό πίεση θα πάρει αρκετή κλίση, χωρίς όμως ποτέ να νιώθεις ότι χάνει τη σιγουριά του ή να επηρεάζεται από αυτές. Τα όρια πρόσφυσης παραμένουν πολύ υψηλά, ειδικότερα όταν τα P-Zero ελαστικάμε διάσταση 245/40 ζεσταθούν.

Η αύξηση στο μέγεθος και η μεγαλύτερη μάζα μπροστά όμως το ωθούν στην υποστροφή αν το παρακάνεις ή αν τα ελαστικά δεν έχουν ζεσταθεί, με το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό εκεί να μην μπορεί να βοηθήσει. Ίσως είναι και ο λόγος που ακόμα και με την πλήρη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών ευστάθειας στο μενού φαίνεται πως δεν μπορείς ποτέ να τα ξεφορτωθείς πλήρως.

Η «υπεστροφικός» χαρακτήρας του προηγούμενου έχει μειωθεί και μόνο σε ανοιχτά κομμάτια μπορείς να το πλαισιώσεις όπως θέλεις ή να παίξεις με τη μεταφορά βάρους και να αφήσεις την ουρά να ανοίξει την τροχιά της, κάτι που ακόμα και η προσθιοκίνητη έκδοση του νέου Countrymanκ άνει πιο εύκολα. Γι’ αυτό οφείλεται η τετρακίνηση βέβαια, που μόλις αντιληφθεί πως υπάρχει απώλεια πρόσφυσης μοιράζει τη ροπή και το Countryman αποκτά την αίσθηση Go Kart, για την οποία η Mini είναι τόσο υπερήφανη.

Countryman

Αφού καταλάβεις ότι η συμμετοχή του δεν είναι ίδια με το παρελθόν, αρχίζεις και εκτιμάς το πόσο καλά στημένο είναι και γίνεται απολαυστικό με τη σιγουριά που προσφέρει. Το τιμόνι είναι πολύ ακριβές με ανάλογη αίσθηση από το μπροστινό μέρος. Τα φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. είναι φανταστικά και δεν κουράζονται διόλου εύκολα, προσφέροντας μάλιστα εξαιρετική αίσθηση στο πεντάλ. Στην αμεσότητά του συμβάλλει και το γκάζι, το οποίο ακούει σε κάθε πάτα-άσε στο Sport Plus.

Countryman

Θα θέλαμε λίγο πιο χαμηλή θέση οδήγησης, όμως το σώμα στηρίζεται καλά. Ασυναγώνιστο σε σχέση με το προηγούμενο είναι σε ό,τι έχει να κάνει με την άνεση που προσφέρει. Η ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση και η λειτουργία της είναι πολύ πιο ποιοτική, όπως επίσης η ποιότητα κύλισης και οι μειωμένοι θόρυβοι από τα ελαστικά. Δεν κοπανάει εύκολα και είναι ξεκούραστο στο ταξίδι. Ως JCW δεν είναι σίγουρα η έκδοση του Countryman για εκτός δρόμου διαδρομές, όχι ότι δεν θα περάσει όμως με άνεση από χωματόδρομο για το εξοχικό ή για πρόσβαση σε μια κρυφή παραλία, με προσοχή σε ζάντες και στα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά.

Countryman

Ένα «Mini» συμπέρασμα

Το νέο Countryman JCW, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του, αποτελεί τη φυσική εξέλιξη ενός μοναδικού ως προς το στιλ μοντέλου. Δεν μοιάζει με κανένα άλλο και πρωτοτυπεί τεχνολογικά με τον δικό του τρόπο. Δεν είναι το ίδιο σπορ με το παρελθόν, όμως είναι ένα μοντέλο που έχει ωριμάσει και είναι πιο ποιοτικό από ποτέ στην οδηγική του συμπεριφορά. Αχ και να ακουγόταν η εξάτμιση…

Countryman

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τετρακύλινδρος σε σειρά

Turbo Twin Scroll, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 1.998 κ.εκ.

Συνδυαστική ισχύς

Μέγιστη ισχύς: 300 ίπποι/5.750-6.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 400 Nm/2.000-4.500 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους τέσσερις τροχούς

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 4,8 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 8,3 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 9,8 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 187γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

54 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.447 x 1.843 x 1.645

Μεταξόνιο χλστ.: 2.692

Βάρος: 1.660 κιλά

Χώρος αποσκευών

450-505 λίτρα

Τιμή αγοράς

από 57.750€

Όλες οι ειδήσεις

Πρώτες εντυπώσεις Cupra Leon & Formentor: Ενδιαφέροντα όπως πάντα!

Hyundai Inster: Μικρό σε διαστάσεις, μεγάλο σε προσωπικότητα!

Τι κατασκεύαζαν γνωστές εταιρείες πριν καταπιαστούν με τα αυτοκίνητα;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο