Στοχευμένες αλλαγές εστιασμένες σε σημεία του φαίνεσθαι, της χρηστικότητας και της απόδοσης ορίζουν την επανεκκίνηση της καριέρας ενός ολοκληρωμένου οικογενειακού μοντέλου, που φτιάχτηκε όχι για να γεννά κεραυνοβόλους έρωτες, αλλά για να σε κερδίζει μέρα με τη μέρα και για όσο ζεις μαζί του! Περί του ανανεωμένου ήπια υβριδικού Hyundai Tucson ο λόγος…
Του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, Φωτογραφίες Ναυσικά Βασιλειάδου
Νόμος στην αυτοκίνηση: Tα μοντέλα ευρείας παραγωγής με προχωρημένο σχεδιαστικό χαρακτήρα είτε τα λατρεύεις είτε τα απεχθάνεσαι και επ’ αυτού μέση λύση δεν υφίσταται, όπως έχει αποδειχθεί πολλάκις στην πράξη. Επιπρόσθετα, όπως επίσης έχει αποδειχθεί εμπράκτως ότι η ένθερμη αποδοχή δεν σημαίνει απαραίτητα και συσσωρευμένα κέρδη, καθότι, ως είθισται, το έντονα ελκυστικό δεν χαρίζεται, ούτε φυσικά προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας. Βεβαίως η τρίτη γενιά του Hyundai Τucson, που παρουσιάστηκε το 2021, δημιούργησε μία εξαίρεση σ’ αυτόν τον κανόνα, καθώς η εμπορική της σταδιοδρομία μέχρι στιγμής καταγράφει θετικό πρόσημο, ευτυχώς, για την κορεατική εταιρία. Ο λόγος μάλλον προφανής. Το μεσαίας κατηγορίας SUV κέντρισε έντονα το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού χάρη στην προοδευτική και γεμάτη πρωτοτυπίες σχεδίαση του αμαξώματός του, κυρίως όμως πούλησε καλά, καθότι προσφερόταν με λογική τιμή αγοράς και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Έτσι «απλά»!
Μετά από τρία χρόνια πετυχημένης καριέρας, λοιπόν, η Hyundai αποφάσισε την ανανέωση του Tucson, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο σε λεπτομέρειες και όχι στην ουσία του δημοφιλούς μοντέλου. Ασφαλώς και πολύ σωστά έπραξε, όχι τόσο γιατί ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις όσο, και κυρίως, γιατί οι καινούργιες προσθήκες που καταγράφονται σε επιμέρους τομείς αποδεικνύονται εύστοχες, καθώς το βελτιστοποιούν, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια.
Έχετε… μικροσκόπιο;
Βρείτε ένα, ειδάλλως δύσκολα θα εντοπίσετε τα νέα δεδομένα στην εξωτερική εμφάνιση, καθώς η γνώριμη και φουτουριστική βασική σχεδιαστική φιλοσοφία «Parametric Dynamics» της συγκεκριμένης 3ης γενιάς του Tucson διατηρείται στο ακέραιο. Εμείς πάντως με το «μικροσκόπιο ανά χείρας» εντοπίσαμε σε πρώτο χρόνο: ελαφράς μορφής τροποποιήσεις στους προφυλακτήρες και στις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, ενώ η μάσκα απέκτησε σκούρα γεωμετρικά μοτίβα τα οποία ταιριάζουν άψογα με τα επανασχεδιασμένα Parametric Hidden Lights, αλλά και τα φώτα ημέρας LED με τεχνολογία φωτισμού «μισού καθρέπτη» που εμπλουτίζουν την εμφάνισή της.
Παραμένοντας στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης, βλέπουμε ότι διατηρούνται επίσης αυτούσιες οι έντονες ακμές και οι καμπύλες του αμαξώματος, όπως ακριβώς τις γνωρίσαμε πριν τρία χρόνια, όπως άλλωστε και τα ιδιόμορφα πίσω φώτα με τα παραμετρικά κρυφά στοιχεία φωτισμού. Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα παραμένει εντυπωσιακό, χωρίς να αγγίζει τα όρια του κραυγαλέου ακόμα και στην κορυφαία έκδοση N Line της δοκιμής μας, η οποία αποπνέει ένα κλικ περισσότερη «αγριάδα» χάρη στην πιο επιθετική διαμόρφωση των προφυλακτήρων, στις πανέμορφες ζάντες N Line 19 ιντσών και στη χρωμιωμένη διπλή εξάτμιση. Αυτά λοιπόν είναι όλα κι όλα τα εμφανή νέα δεδομένα της αισθητικής ανανέωσης.
Μια πιο προσεκτική μελέτη των προδιαγραφών αποκαλύπτει επιπλέον μία απειροελάχιστη, ήσσονος σημασίας, αύξηση του συνολικού μήκους του αμαξώματος αναλόγως της έκδοσης, της τάξεως των +10 χλστ. για τις απλές εκδόσεις και των +20 χλστ. στην έκδοση N Line, η οποία σχετίζεται με τον σχεδιασμό των προφυλακτήρων και μόνον. Από εκεί και πέρα, οι διαστάσεις παραμένουν ως είχαν αυτούσιες, με ό,τι (θετικό) συνεπάγεται, και θυμίζουμε: μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,86 μέτρα, ύψος 1,65 μέτρα και, τέλος, μεταξόνιο 2,68 μέτρα. Μετά από αυτό είναι χρήσιμο να υπενθυμίσουμε πως, τέσσερις ενήλικες με ανάστημα έως 1,87 μ. θα καθίσουν αναπαυτικά, δίχως υπερβολή, όπως ακριβώς στο σαλόνι του σπιτιού τους. Μάλιστα, η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης του πίσω καθίσματος, συνιστά ένα επιπρόσθετο πλεονέκτημα που βελτιστοποιεί την παρεχόμενη άνεση.
Πολύ μεγάλοι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες, εξίσου μεγάλος όμως και ο χώρος αποσκευών, καθώς προσφέρει 577 λίτρα χωρητικότητας (ή 1.756 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων) που χωρούν τα πάντα. Η λειτουργικότητά του ενισχύεται επιπλέον από την ύπαρξη δύο χειρολαβών στα πλαϊνά τοιχώματα του πορτμπαγκάζ, που αναδιπλώνουν με μία κίνηση τα πίσω καθίσματα, χαρακτηριστικό που διευκολύνει σημαντικά και έρχεται να μετριάσει τις όποιες δυσχέρειες μπορεί να προκαλέσει το ψηλό (λόγω της απόστασης των 17 εκατ. του αμαξώματος από το έδαφος) κατώφλι φόρτωσης.
Έπαθε, έμαθε!
Το αναφέραμε στην αρχή της δοκιμής, ήρθε η ώρα να το επαναλάβουμε: Τα «προχώ» αυτοκινητικά εγχειρήματα ή τα λατρεύεις ή τα απεχθάνεσαι. Είτε ως εξωτερική εικόνα είτε ως φουτουριστικό εσωτερικό, όπου ευφάνταστες εφαρμογές μπορεί να κάνουν μεν τη διαφορά σε επίπεδο αισθητικής, πλην όμως δύνανται να κάνουν δύσκολη έως κόλαση την καθημερινότητα του οδηγού λόγω πολυπλοκότητας. Και το τελευταίο ίσχυε για την προηγούμενη γενιά του Tucson, καθώς η πληθωρική παρουσία ψηφιακής τεχνολογίας ναι μεν το ευθυγράμμιζε με τους κορυφαίους ανταγωνιστές εκείνης της εποχής, πλην όμως η χρηστικότητά του ήταν μία μάλλον πικραμένη ιστορία εξαιτίας της πολυπλοκότητας στον χειρισμό ακόμα και των βασικών λειτουργιών. Κάτι τέτοιο ασφαλώς και δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση της ανανεωμένης έκδοσης, μιας και οι παιδικές ασθένειες της προκατόχου έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, αναβαθμίζοντας πλέον την εργονομία του σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Το σχόλιό μας σχετίζεται το δίχως άλλο με την ύπαρξη φυσικών διακοπτών στο μέσον του ταμπλό, που παρέχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (βλ. κεντρικό μενού, πλοήγηση, ηχοσύστημα), αλλά και στην ύπαρξη ακριβώς από κάτω μίας επιπλέον οθόνης αφής 6,6 ιντσών για τον χειρισμό του τριζωνικού κλιματισμού. Κερασάκι στην τούρτα της χρηστικότητας ωστόσο αποτελούν η ύπαρξη ενός ακόμα φυσικού μπουτόν στη βάση της κονσόλας δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων, που επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στα προγράμματα οδήγησης (Eco/Normal/ port) και, βέβαια, οι άφθονοι -για μία ακόμα φορά- αποθηκευτικοί χώροι μεγάλης χωρητικότητας! Μέχρις εδώ όλα λίαν καλώς, καθώς οι αστοχίες που γνωρίσαμε στο παρελθόν δεν υφίστανται πλέον. Οπότε το προαναφερθέν «σχεδόν έχουν εξαλειφθεί» πού κολλάει, ίσως αναρωτηθείτε εύλογα και εξηγούμεθα.
Η απέχθεια του γράφοντος σε κάποια από τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης (βλ. διατήρηση λωρίδας, αποφυγή εμπρόσθιας-οπίσθιας σύγκρουσης) του οδηγού δύσκολα μπορεί να αποτυπωθεί με κόσμιο τρόπο, είναι η αλήθεια. Ίσως γιατί θεωρώ πως η οδήγηση, εκτός από απόλαυση, είναι επιπλέον και μία σύνθετη διαδικασία που απαιτεί συνεχή εγρήγορση και συμμετοχή από μέρους του οδηγού. Αλίμονο αν αφήνεις την τύχη και τη μοίρα σου στη μηχανή και μόνον. Οπότε θεωρώ εκ των ων ουκ άνευ δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στην απενεργοποίηση των προαναφερόμενων συστημάτων υποβοήθησης-αποχαύνωσης, σε κάθε μοντέλο ανεξαιρέτως. Πολλώ δε μάλλον όταν στη συγκεκριμένη περίπτωση η λειτουργία αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης σε τρεις περιπτώσεις παρενέβη αναίτια ακινητοποιώντας μας βίαια, καθώς περνάγαμε δίπλα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Μετά από αυτό η απενεργοποίηση κρίθηκε επιβεβλημένη, παρ’ όλα αυτά δύσκολη η διαδικασία, καθώς επιτυγχάνεται μόνον μέσω της κεντρικής οθόνης του infotainment, αφότου φυσικά περιηγηθείς πρωτίστως μέσω τεσσάρων διαφορετικών υπομενού. Και αυτό είναι το μόνο αρνητικό που καταγράφεται στον τομέα της λειτουργικότητας, που χρήζει μάλιστα άμεσης τροποποίησης, αφού μετριάζει τη συνολικά πολύ καλή δουλειά που έχει συντελεστεί.
Σε premium επίπεδα!
Η πολύ καλή δουλειά και η προσοχή στη λεπτομέρεια αποδεικνύονται ασφαλώς από τρία επιπλέον εγγενή χαρακτηριστικά: την υψηλή ποιότητα κατασκευής- συναρμολόγησης, τον προσεγμένο διάκοσμο, αλλά και το κορυφαίο επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Αναλυτικότερα, η παντελής απουσία τριγμών και η συμπαγής αίσθηση που συνοδεύουν το ανανεωμένο Tucson, ακόμα και όταν διέρχεται πάνω από λακκούβες-κρατήρες, πιστοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τη διαπίστωση ότι φτιάχτηκε για να αντέχει πολλά για πάρα πολλά χρόνια. Κι όλα αυτά παρά την ακατάλληλη για τους ελληνικούς καρόδρομους διάσταση των ελαστικών που φορούσε η έκδοση N Line της δοκιμής (235/50 R 19). Παροιμιώδης άλλωστε η αντοχή στον χρόνο των μοντέλων της Hyundai, οπότε μικρή η έκπληξη. Αντίθετα, ο διάκοσμος είναι ένα καινούργιο στοιχείο στο portfolio της κατασκευής που μας εξέπληξε.
Ευχάριστα προφανώς, καθώς είναι καλόγουστος, ενώ η επιλογή των υλικών και των χρωμάτων που τον απαρτίζουν αποπνέουν μία ευχάριστη αύρα που σου φτιάχνει τη διάθεση. Παρά την ύπαρξη σκληρών πλαστικών στο ταμπλό, η πολύ καλή ποιότητα και η όμορφη σχεδιαστικά υφή τους κατορθώνουν εν τέλει να διαμορφώσουν ένα όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα που δένει αρμονικά με τον χώρο. Όσον αφορά στην είδηση, αυτή τελικώς προκύπτει από την εντελώς διαφορετική σχεδίαση του ταμπλό και του τιμονιού. Η χρήση της φράσης «εντελώς διαφορετική» αντί του «καινούργιου» δεν έγινε τυχαία, καθώς τόσο το ταμπλό όσο και το βολάν του τιμονιού προέρχονται αυτούσιες από τον μικρότερο αδελφό Kona και ουδόλως μας χαλάει. Η ενιαία τοποθέτηση σε ένα κυρτό πάνελ του πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων (με έγχρωμες ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών αμφότερες), σε συνδυασμό με το τριάκτινο δερμάτινο flat bottom τιμόνι, συνιστούν δύο νεωτερισμούς που απογειώνουν τη διάθεση του οδηγού, προσφέροντάς του ένα ευχάριστο περιβάλλον «εργασίας» που δεν θα πλήξει όσες ώρες κι αν περάσει εντός του. Και κάτι ακόμα.
Πασίγνωστο εδώ και πάρα πολλά χρόνια πως η κορεατική εταιρία αποτελεί τον εφιάλτη του τσιγκούνη, εξοπλίζοντας με τα… πάντα, όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα της. Από τα πιο ταπεινά μέχρι βεβαίως τα πιο ακριβά, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση το ανανεωμένο Tucson να εξαιρεθεί από τον κανόνα. Πέραν λοιπόν των εκ των ων ουκ άνευ καθιερωμένων αμυντικών συστημάτων ασφάλειας (βλ. επτά αερόσακοι, ESP με λειτουργία VSM σε συνεργασία με το τιμόνι, σύστημα υποβοήθησης ευστάθειας ρυμουλκούμενου), στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται μεταξύ πολλών άλλων η «ομπρέλα» συστημάτων υποβοήθησης Hyundai Smart Sense, ο τριζωνικός κλιματισμός, οι ζάντες αλουμινίου, αλλά και η τελευταία γενιά συστήματος πολυμέσων Connected Car Navigation Cockpit (ccNC), που ενσωματώνει, λειτουργίες ήχου/βίντεο/πλοήγησης, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto και φυσικά τις υπηρεσίες Bluelink Connected Car Services (με δυνατότητα σύνδεσης σε πραγματικό χρόνο με την εφαρμογή Bluelink και υποστήριξη ασύρματων ενημερώσεων Over the Air).
Με νέα καρδιά
Στον χώρο του κινητήρα της έκδοσης N Line (σ.σ.: στην πανέμορφη γκρι απόχρωση Ecotronic Gray Pearl) ζει και βασιλεύει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt που αποτελείται από το γνωστό υπετροφοδοτούμενο T-Gdi τετρακύλινδρο σύνολο άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων/55 Nm ροπής και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,44 kWh. Στην ανανεωμένη εκδοχή τα δύο σύνολα αποδίδουν συνδυαστικά 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 265 Nm μέγιστης ροπής (από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ.), αποτελώντας πλέον τη μοναδική επιλογή στη βασική έκδοση του μοντέλου, η οποία αντικαθιστά τις μέχρι πρότινος εκδόσεις των 150 και 180 ίππων. Μία ακόμη αλλαγή σε τεχνικό επίπεδο αφορά στην αντικατάσταση του iMT χειροκίνητου κιβωτίου (που διέθετε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και σε συνθήκες κίνησης με σταθερή ταχύτητα και χαμηλό φορτίο έσβηνε τον κινητήρα και το αυτοκίνητο κυλούσε ελεύθερα, συμβάλλοντας στον περιορισμό της κατανάλωσης), με συμβατικό μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στην έκδοση της δοκιμής.
Παρ’ όλα αυτά, η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά τη διάρκεια της δοκιμής κλείδωσε στα 8,2 λίτρα/100 χλμ. επίδοση σαφώς ικανοποιητική για ένα μεγάλο σε όγκο οικογενειακό αυτοκίνητο βάρους 1.475 κιλών. Την ίδια ώρα, το ήπιο υβριδικό σύστημα κατορθώνει και το κινεί με επάρκεια και σπιρτάδα σε επίπεδο αίσθησης κατ’ αρχάς, καθώς ακόμα και στο ήπιο πρόγραμμα οδήγησης Eco δεν απαιτείται κατέβασμα σχέσης στον, θετικό και με μικρές διαδρομές, επιλογέα για να προσπεράσεις με ασφάλεια. Απλά πιέζεις λίγο παραπάνω το πεντάλ του γκαζιού και η διαδικασία ολοκληρώνεται γρήγορα, παντού και πάντα.
Ήρεμα και ήσυχα!
Το Hyundai Tucson άλλοτε, μα και σήμερα δεν φτιάχτηκε για να εξάπτει τα ανομολόγητα οδηγικά πάθη. Αυτό είναι προφανές, έστω κι αν το λογότυπο N Line που κοσμεί το αυτοκίνητο της δοκιμής παραπέμπει σε γαργαλιστικές εμπειρίες που έχουμε απολαύσει κατά καιρούς με τα μικρά αδελφάκια της οικογένειας (βλ. i20N και i30N). Εδώ εμμένεις συνειδητά στο «ήρεμα και ήσυχα», προσανατολισμένος στην ήπια, δίχως ακρότητες, μετακίνηση. Η ψηλή αμφιθεατρική θέση οδήγησης και το χορταστικό εύρος της καμπίνας με την ογκώδη κεντρική κονσόλα παραπέμπουν ευθέως σε μεγάλο τζιπ, οπότε πριν καν ξεκινήσεις καθισμένος στο αναπαυτικό αλκαντάρα κάθισμα έχεις ήδη ευθυγραμμιστεί με το κλίμα πολιτισμού που αποπνέει έντονα η συγκεκριμένη υλοποίηση.
Επιπρόσθετα, το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και η μέτρια αίσθηση του τιμονιού δεν προδιαθέτουν να πιέσεις υπέρ το δέον. Δεν χρειάζεται εξάλλου να υποβάλεις το ανανεωμένο κορεατικό SUV σ’ αυτή τη διαδικασία, παρ’ όλα αυτά μαζεύει αθόρυβα και με ευκολία -πολλά- χιλιόμετρα, ενώ το πάτημά του εμπνέει εμπιστοσύνη. Ο χαρακτήρας του είναι ήπιος και ιδιαίτερα πολιτισμένος, άρα πιο κοντά σε ό,τι επιζητά το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται και αυτό εν τέλει προσμετράται στα θέλγητρά του. Ταυτόχρονα, εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε επίπεδο ποιότητας κύλισης, καθώς από τη μία πλευρά η βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας και από την άλλη η καλύτερη απόσβεση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω) απέφεραν υψηλά επίπεδα άνεσης σε πολύωρα ταξίδια, εντός πόλης, αλλά και εκτός δρόμου, εννοείται σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές. Κι όλα αυτά με ελαστικά 235/50 R 19, που όπως και να το κάνουμε επιβαρύνουν σημαντικά τον τομέα της άνεσης.
Παρ’ όλα αυτά, τα κατάφερε ανέλπιστα καλά! Όσον αφορά στους επιρρεπείς στην αμαρτία (σ.σ.: στα όρια της ιεροσυλίας), ένεκα και του πολεμοχαρούς λογότυπου, θα πούμε πως υπό πίεση θα γείρει μεν κάμποσο, παρ’ όλα αυτά πολύ λιγότερο απ’ όσο φανταζόμασταν αρχικά, και χάρη στην πίσω ανάρτηση, στα φαρδιά μετατρόχια και τους 160 ίππους (που, κακά τα ψέματα, δεν μπορούν να φέρουν το στιβαρό πλαίσιο στα όριά του) θα κινηθεί ανέλπιστα σβέλτα και με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζουν, τέλος, και τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί δίσκοι πίσω), τα οποία έρχονται για να συμπληρώσουν με την αντοχή και την αίσθησή τους την απόδοσή του.
Τελικώς, έχουμε και λέμε…
Ελαφρώς ανανεωμένο εμφανισιακά και έντονα αναβαθμισμένο σε επίπεδο εξοπλισμού ενεργητικής ασφάλειας, διακόσμου, χρηστικότητας και άνεσης, τα διαπιστευτήρια της συνέχειας του Hyundai Tucson. Στα προλεχθέντα επιβάλλεται να συνυπολογιστούν η μεγάλη χωροταξική ικανότητα για επιβάτες-αποσκευές, η υψηλή ποιότητα κύλισης, το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από τη βασική έκδοση Premium των 29.990 ευρώ, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση (πενταετής για τα μηχανικά μέρη χωρίς χιλιομετρικό όριο και οκταετής για μπαταρία) και -γιατί όχι;- ο αγχολυτικός χαρακτήρας του. Ίσως τώρα αντιλαμβάνεστε γιατί στον πρόλογό μας αναφερθήκαμε πως πρόκειται περί ενός ολοκληρωμένου οικογενειακού μοντέλου που φτιάχτηκε όχι για να γεννά κεραυνοβόλους έρωτες, αλλά για να σε κερδίζει μέρα με τη μέρα και για όσο ζεις μαζί του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τετρακύλινδρος σε σειρά, υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης T-GDi|
Χωρητικότητα 1.598 κ.εκ.
Ισχύς θερμικού κινητήρα
Μέγιστη ισχύς: 160 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 265 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ.
Iσχύς ηλεκτροκινητήρα
Μέγιστη ισχύς: 17 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 55 Nm
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Μηχανικό έξι σχέσεων
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 9,9 δευτ.
Τελική ταχύτητα: 194 χλμ./ώρα
Κατανάλωση καυσίμου
Κατασκευαστή (WLTP): 6,4 λίτρα/100 χλμ.
Δοκιμής: 8,2 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 145 γρ./χλμ.
Ρεζερβουάρ
54 λίτρα
Αμάξωμα
Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.510 x 1.865 x 1.650
Μεταξόνιο 2.680 χιλ.
Βάρος 1.478 κιλά
Χώρος αποσκευών
577 λίτρα
Τιμή αγοράς
Βασική έκδοση (PREMIUM): 29.990 ευρώ
Έκδοση δοκιμής (N-Line): 35.890 ευρώ
Τέλη κυκλοφορίας: 101 ευρώ
Όλες οι ειδήσεις
Hyundai RN24: Ένα… κλουβί με ρόδες που πάει μόνο πλάγια!
Φθήνοτερα όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen στην Ελλάδα