ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή BMW M5 (G90): The Godfather

dokimi-bmw-m5-g90-the-godfather-752100

Η BMW M5, το θρυλικό supersaloon της Γερμανικής μάρκας, επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ, συνδυάζοντας δυναμικότητα και άνεση με ένα επιπλέον… συστατικό για τη νέα γενιά.

Η συνταγή για μία BMW M5 ακούγεται απλή: Παίρνεις την πολυτελή Σειρά 5 και τη μετατρέπεις σε έναν πύραυλο εδάφους, που στοχεύει τόσο στο να κατακτήσει τη γερμανική autobahn, όσο στο να σε μεταφέρει στο επόμενό σου meeting με την απόλυτη ταχύτητα και άνεση. Συνδυάζει διακριτικότητα και δυναμισμό με έναν μοναδικό τρόπο και προσαρμόζεται άριστα σε κάθε περίσταση.

BMW M5

Από την πρώτη γενιά της μέχρι και σήμερα, η BMW M5 ήταν πάντοτε ένα αυτοκίνητο που προκαλούσε έντονα συναισθήματα στους οπαδούς της μάρκας, και όχι αναγκαία θετικά, καθώς πάντοτε υπήρχε κάποιο αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό που δίχαζε το κοινό. Η Ε60 είχε έναν V10 αντί για τον τυπικό εξακύλινδρο της BMW, η F10 δεν ήταν πλέον ατμοσφαιρική και δεν προσφερόταν με χειροκίνητο κιβώτιο, η F90 ήταν βαριά λόγω της τετρακίνησης. Κάτι που χαρακτηρίζει όλες τις Μ5, πάντως, είναι η αδιαφορία που δείχνουν για την επιτυχία τους με την τρέχουσα διαμόρφωση, μαζί με την επιμονή τους στο να επιμένουν στην προσπάθεια να… επανεφεύρουν τον τροχό, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς κινητήρες, αλλά και αναβαθμίζοντας συνεχώς τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί. Ακολουθώντας αυτήν την τάση, η έβδομη γενιά έχει τη δική της ιδιαιτερότητα: ένα πορτάκι φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό, από το οποίο γεμίζουν οι μπαταρίες για το υβριδικό σύστημά της. Με άλλα λόγια, είναι ένα plug-in hybrid.

BMW M5

«Μια BMW M5 με ηλεκτροκινητήρες; Ας το κρίνω αρνητικά χωρίς να το έχω οδηγήσει», σκέφτηκε ένα μεγάλο μέρος του Ιnternet, όταν αποκαλύφθηκε η νέα γενιά, που ουσιαστικά υιοθετεί το σύστημα κίνησης της κτηνώδους ΧΜ. Στα καλά νέα -και αντίθετα με άλλες γερμανικές εταιρίες- το υβριδικό σύστημα δεν έφερε μαζί έναν μικρότερο θερμικό κινητήρα. Όχι, εδώ έχουμε ακόμη τον εξωφρενικό «S68», έναν twin-turbo V8 4,4 λίτρων, ο οποίος είναι παραπάνω από επαρκής για να κινηθείς ταχύτατα ακόμη και όταν αδειάσεις τις μπαταρίες του. Στα κακά νέα, το υβριδικό σύστημα μαζί με τις καινούργιες τεχνολογίες που διαθέτει αύξησαν το βάρος της κατά 540 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Παρά τα επιπλέον κιλά βέβαια, προσωπικά θεωρώ το plug-in υβριδικό σύστημα μια σωστή προσθήκη, για λόγους που θα δούμε παρακάτω, αλλά για πολλούς αυτό ήταν ένα ασυγχώρητο λάθος από την BMW. Όταν βέβαια η προηγούμενη γενιά της ανέβασε το πήχυ τόσο ψηλά, ήταν αναμενόμενο οι απαιτήσεις των αγοραστών για τη νέα BMW Μ5 να είναι σχεδόν υπερβολικές. Αν όμως δεν είχε αλλάξει δραστικά το σύστημα κίνησης, η ιπποδύναμή της δύσκολα θα ξεπερνούσε τους 700 ίππους και θα είχε ελάχιστες ουσιαστικές διαφορές από το μοντέλο που αντικατέστησε. Άρα, καλή η νοσταλγία, αλλά εδώ έχουμε ένα άκρως μοντέρνο σύστημα κίνησης με εκρηκτικές επιδόσεις.

BMW M5

Αφού λοιπόν η BMW είχε σχεδόν έτοιμο το σύστημα κίνησης από την XM, το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος και να διατηρήσει την αίσθηση που τη χαρακτηρίζει. Φυσικά, η BMW M5 δεν ήταν ποτέ ένα αυτοκίνητο σε αυστηρή δίαιτα, καθώς η πολυτελής καμπίνα και οι προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης πάντοτε «κόστιζαν» κιλά, απλώς σε αυτήν τη γενιά ανέβηκαν σημαντικά. Οι μηχανικοί της, λοιπόν, επικεντρώθηκαν στο στήσιμο του αυτοκινήτου, χαρίζοντάς του έναν πολυδιάστατο χαρακτήρα, ιδανικό για κάθε χρήση: ταξίδια, καθημερινές μετακινήσεις, δυναμικές βόλτες, αλλά και… παιχνίδι.

BMW M5

Mean Machine

Η νέα γενιά της Σειράς 5 είχε ήδη μυώδη εμφάνιση, με το νέο σχήμα στα φώτα να απομακρύνεται ακόμη περισσότερο από τα κλασικά Angel Eyes της BMW και πλέον δείχνουν σαν μισοφέγγαρα, ενώ οι έντονες γραμμές στο καπό και η ιδιαίτερη σιλουέτα της την κάνουν μοναδική. Αντίστοιχα, τα λεπτά πίσω φώτα την κάνουν στιλάτη και άμεσα αναγνωρίσιμη, ενώ σε γενικές γραμμές οι αναλογίες του αμαξώματος είναι ιδανικές, με το μακρύ μεταξόνιο να μεγιστοποιεί τον ωφέλιμο χώρο της. Πάντως διατηρεί τη σχεδιαστική προσέγγιση που βλέπουμε σε όλα τα «G» μοντέλα της BMW, όπου η πρώτη ματιά το αδικεί και με το πέρασμα του χρόνου και με κάποιον μαγικό τρόπο αρχίζει να σου αρέσει.

Η αισθητική αναβάθμιση του τμήματος Μ κάνει την εμφάνιση της νέας BMW M5 άκρως επιβλητική, ειδικά με το εντυπωσιακό Ιndividual χρώμα Frozen Deep Grey Metallic. Το αμάξωμα είναι αισθητά πιο φαρδύ από μια 5άρα, ενώ ο σχεδιασμός είναι πολύ πιο επιθετικός, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και έντονες γραμμές στους προφυλακτήρες. Οι πραγματικές εξατμίσεις τονίζουν τον δυναμισμό της και οι λεπτομέρειες του πακέτου ανθρακονημάτων περιλαμβάνουν τους καθρέπτες, την οροφή και ένα lip στο πίσω μέρος. Τα κομμάτια στους προφυλακτήρες είναι γυαλιστερά μαύρα και έτσι έχουμε μια όμορφη αντίθεση με την απόχρωση του αμαξώματος (που ταιριάζει άριστα με όλες τις διαθέσιμες επιλογές χρώματός της). Τα εμβλήματα «Μ5» δεν περιορίστηκαν στο πίσω μέρος, καθώς υπάρχει ένα στη μάσκα με το φωτιζόμενο περίβλημα και ένα ακόμη πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα, εκεί όπου σχηματίζεται το περίφημο Hofmeister kink, για να ενημερώνει ακόμη και τους οδηγούς που βρίσκονται δίπλα του ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό της, που διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της Σειράς 5, αλλά πλέον σου δίνει μια αίσθηση… περίστασης. Τα φωτιζόμενα κρύσταλλα που εκτείνονται σε όλο το ταμπλό και τις πόρτες δημιουργούν μια πολυτελή ατμόσφαιρα, ενώ, καθώς πρόκειται για ένα M μοντέλο, μπορούν να πάρουν και τα χρώματα του τμήματος επιδόσεων της BMW. Οι χώροι της είναι -προφανώς- ατελείωτοι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για την αποθήκευση των αντικειμένων και αποσκευών τους, αν και όχι τόσο μεγάλοι όσο σε μια «απλή» Σειρά 5. Η περιποίηση του τμήματος Μ είναι διακριτική αλλά ξεκάθαρη, με επενδύσεις ανθρακονημάτων, περισσότερες ρυθμίσεις στην κεντρική κονσόλα και φυσικά το αποκλειστικό τιμόνι με τις συντομεύσεις Μ1-Μ2 και την κόκκινη λωρίδα στη κορυφή του, αλλά και τα Μ Bucket καθίσματα με το φωτιζόμενο λογότυπο κάτω από το προσκέφαλο, τα οποία συνδυάζουν άριστα άνεση και στήριξη.

Οι οθόνες του συστήματος infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων είναι μεγάλες, έχουν τρομερή ανάλυση και έχουν εξατομικευμένα γραφικά για το Μ μοντέλο. Οι ρυθμίσεις και δυνατότητες παραμετροποίησής τους είναι πραγματικά ατελείωτες και μπορείς να ξοδέψεις ώρες «σκαλίζοντας» τα μενού του συστήματος. Συνοπτικά, όλοι οι χειρισμοί πραγματοποιούνται μέσα από την οθόνη του συστήματος infotainment, με τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα να είναι απλώς συντομεύσεις για συγκεκριμένα μενού. Μέσα από την οθόνη, όμως, μπορείς να ρυθμίσεις πραγματικά τα πάντα για το αυτοκίνητο, με επιλογές για την οδήγηση, τη διαχείριση ενέργειας, την ψυχαγωγία και τον κλιματισμό, ενώ, όπως κάθε νέα BMW, μπορεί ακόμη και να ψυχαγωγήσει τους επιβάτες της με τα παιχνίδια του Air Console.

Το επίμαχο σημείο

Αρκετά όμως με τον σχεδιασμό της. Όπως κάθε Μ, είναι εντυπωσιακός και έχει δυναμικές λεπτομέρειες. Αυτό που διαφέρει από κάθε άλλο sedan του τμήματος M, είναι η προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στον V8 και το κιβώτιο ταχυτήτων M Steptronic. Ζούμε σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση έχει ξεκινήσει να επιβάλλεται με διάφορους τρόπους και ενστικτωδώς αντιδρούμε αρνητικά όταν βλέπουμε θρυλικά μοντέλα να «χάνουν τον χαρακτήρα τους» με μειωμένα κυβικά και ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς η αντίσταση στην αλλαγή βρίσκεται στη φύση μας και νιώθουμε πως τα αγαπημένα μας μοντέλα είναι είδη υπό εξαφάνιση, με τη μόνιμη απειλή της αυτόνομης ηλεκτρικής οδήγησης. Όπως λοιπόν έγινε και σε άλλα μοντέλα, όπως τις νέες Porsche 911 GTS και Mercedes C63s, η ανακοίνωση ενός υβριδικού συστήματος στην παρουσίαση της BMW M5 δίχασε τις απόψεις. Προσωπικά, θεωρούσα δεδομένο πως το σύστημα κίνησης της XM δεν θα περιοριζόταν μονάχα σε ένα μοντέλο (όπως ακριβώς και ο εξακύλινδρος των M2, M3, M4), άρα ήταν θέμα χρόνου να τοποθετηθεί στη νέα M5. Η BMW μάλλον περίμενε μια τέτοια αντίδραση, καθώς δεν θα βρεις πουθενά στο αμάξωμα ή στο εσωτερικό εμβλήματα του τμήματος «i», που συχνά διακοσμούν ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα της μάρκας.

BMW M5

Μόνο και μόνο κοιτώντας τα χαρακτηριστικά του, ένα τρομερά σημαντικό προτέρημα του υβριδικού συστήματος είναι εμφανές: οι χαμηλές εκπομπές ρύπων σημαίνουν χαμηλά τέλη ταξινόμησης, κάνοντας την Μ5 να έχει μια εξαιρετική τιμή στην Ελλάδα. Είναι μόλις 7.500€ ακριβότερη από την τετρακίνητη M3 Competition, που «χάνει» σε ιπποδύναμη, χώρους και ανέσεις. Έτσι, σε ένα σχετικά κοινό budget, έχεις την επιλογή του καθαρόαιμου και ελαφρύτερου Μ3/4 που θα γράψει καλούς χρόνους σε μια πίστα ή αυτή της πανίσχυρης Μ5, ενός υπερπολυτελούς δρομέα που όταν ταξιδεύεις μαζί της νιώθεις σαν να πετάς στην πρώτη θέση. Ήθελες σκέτο τον twin-turbo V8; Η M8 Competition είναι ακόμη διαθέσιμη σε δίπορτο και τετράπορτο αμάξωμα (και τα τέλη ταξινόμησης πάνω από 90.000€). Με τόσες επιλογές κινητήρων στην γκάμα της BMW M, θεωρώ πως αξίζει να γιορτάσουμε τη διαφορετικότητα της νέας Μ5 και του καινοτόμου συστήματος κίνησης που διαθέτει.

BMW M5

Έχοντας ξεκαθαρίσει το παραπάνω, μπορώ να πω με σιγουριά πως η νέα BMW M5 είναι το τέλειο αυτοκίνητο για τον σκοπό που έχει δημιουργηθεί. Οδηγικά, έχει πολλές προσωπικότητες. Ξεκινάς οδηγώντας την στην πόλη, όπου κινείται κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά και οι αναρτήσεις της κάνουν μια άρτια δουλειά στην απόσβεση των κραδασμών. Η τετραδιεύθυνση της δίνει αυξημένη ευελιξία και η αυτονομία των 60 αμιγώς ηλεκτρικών χιλιομέτρων την κάνει οικονομική στις αστικές μετακινήσεις, ενώ της δίνει και το… «EV privilege» του να σταθμεύει στις καλύτερες θέσεις κάθε χώρου στάθμευσης, εκεί όπου βρίσκονται οι φορτιστές αυτοκινήτων. Μέσα στις πολλές παραμέτρους του μενού οδηγικών ρυθμίσεων βρίσκεται η επιλογή της έντασης για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο καταφέρνει να φορτίζει με γρήγορους ρυθμούς την μπαταρία.

BMW M5

Με τετραψήφια ροπή η νέα M5 ανεβάζει ταχύτητα με εκρηκτικούς ρυθμούς, άσχετα με το πρόγραμμα οδήγησης στο οποίο βρίσκεται. Μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από τη στάση κοντά στα 3,5 δευτερόλεπτα, αλλά το εντυπωσιακό κομμάτι της είναι πως δεν σταματά να επιταχύνει ποτέ. Μέχρι και τα 200 χλμ./ώρα σε κρατά βυθισμένο στο κάθισμά σου, με τον ηλεκτροκινητήρα να «γεμίζει» τα κενά ανάμεσα στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, κάνοντάς την τρομακτικά γρήγορη στην ευθεία. Το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση, ενώ και το στήσιμο των αναρτήσεων ισορροπεί καλλιτεχνικά μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Το κερασάκι στην τούρτα, βέβαια, είναι ότι το αυτοκίνητο είναι τόσο άνετο που πρέπει να κοιτάξεις το ταχύμετρο για να καταλάβεις πόσο γρήγορα κινείσαι, αφού το κάνει άκοπα και σχεδόν αθόρυβα. Το δεύτερο κομμάτι δεν είναι αναμενόμενο από μια Μ5, όπου περιμένεις έναν άγριο ήχο από τις εξατμίσεις σου. Δυστυχώς, όμως, οι περιορισμοί ρύπων της Ε.Ε. έχουν φιλτράρει σημαντικά τον ήχο της, με την BMW να αναγκάζεται να αναπαράγει ψεύτικους ήχους κινητήρα από τα ηχεία στην καμπίνα. Σίγουρα, συμβάλλουν στην οδηγική εμπειρία, γιατί όταν τους απενεργοποιήσεις, οριακά ακούς τον κινητήρα. Το γεγονός ότι είναι ισχυρότατη, ευρύχωρη και ήσυχη, λοιπόν, την κάνουν ιδανική για ένα μεγάλο ταξίδι.

BMW M5

Unleash the beast

Δύο στα δύο μέχρι στιγμής, με τη BMW Μ5 να αποδεικνύεται εξαιρετική τόσο για καθημερινή χρήση όσο και για μακρινές διαδρομές. Αυτά, αφορούν λίγο παραπάνω το «5» και λιγότερο το «Μ» στο όνομά της. Για να δοκιμάσουμε το… γράμμα, κλείσαμε μια μέρα στην πίστα των Μεγάρων, αφού ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο γίνεται γρήγορα επικίνδυνο σε δημόσιους δρόμους. Επιλέγοντας το πρόγραμμα MDM (M Dynamic Mode) και το Dynamic Plus στη διαχείριση της μπαταρίας, η BMW Μ5 γίνεται ένα γνήσιο Μ αυτοκίνητο, πρόθυμο να στρίψει δυναμικά και χωρίς ίχνος υποστροφής. Παρά το αυξημένο βάρος της, που ξεπερνά τους 2,5 τόνους με εμένα στη θέση του οδηγού, καταφέρνει να αλλάζει κατεύθυνση εντυπωσιακά, κάτι που οφείλεται στην αμεσότητα και την αίσθηση του τιμονιού της, αλλά και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει άριστα τη ροπή. Μάλιστα, στη ρύθμιση 4WD Sport θα επιτρέψει λίγη υπερστροφή, για να δώσει την ιδανική γραμμή στο αυτοκίνητο στην έξοδο της στροφής. Οι μεγάλοι δίσκοι για τα φρένα έχουν τη βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, διατηρώντας την απόδοσή τους και σταματώντας τη Μ5 σχεδόν βίαια.

BMW M5

Από τη στιγμή που επιλέξεις τις δυναμικές ρυθμίσεις, νιώθεις πως το αυτοκίνητο αψηφά τους νόμους της Φυσικής, ειδικά όταν αναρωτηθείς πως μια μάζα 5 μέτρων και 2,5 τόνων μπορεί να είναι τόσο ευκίνητη ή να στρίβει με ευκολία χωρίς να ακούγεται το παραμικρό από τα ελαστικά της. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το κέντρο βάρους της, το όποιο βρίσκεται χαμηλότερα τόσο λόγω της θέσης των μπαταριών όσο και στην οροφή από ανθρακονήματα.

BMW M5

Tire Slayer

Πέρα από τις δύο επιλογές τετρακίνησης, υπάρχει και η δυνατότητα απενεργοποίησης του εμπρός άξονα, με τη BMW M5 να στέλνει το 100% της δύναμής της στους πίσω τροχούς. Η BMW επιτρέπει αυτή την επιλογή μονάχα αφού απενεργοποιήσεις το DSC: αυτή η λειτουργία έχει έναν βασικό στόχο, την ατελείωτη πλαγιολίσθηση! Το διαφορικό του τμήματος Μ διαχειρίζεται άριστα την περίσσια δύναμη και χάρη στο μακρύ μεταξόνιό της είναι ελεγχόμενη και απόλυτα υπάκουη ακόμη όταν είσαι… fulllock. Όσο οι εμπρός τροχοί δείχνουν στη σωστή κατεύθυνση -κάτι εύκολο με ένα τόσο καλό τιμόνι- είναι ασταμάτητη. Τα 2.425 κιλά βέβαια, τέτοια «κόλπα» καταβροχθίζουν γρήγορα τα πίσω ελαστικά. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, απέδειξε πως φέρει επάξια το «Μ» στο όνομά της.

BMW M5

Ζώντας για μερικές μέρες με την BMW M5 και δοκιμάζοντάς τη σε τόσες διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάτι αρνητικό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Μπορεί η αναβαθμισμένη άνεση και ηχομόνωση να έχουν μειώσει την «αγριάδα» της, αλλά παραμένει ένα –σχεδόν υπερβολικά– γρήγορο αυτοκίνητο που προσφέρει πολυτέλεια και προηγμένες τεχνολογίες. Η συγκεκριμένη σειρά δεν έχει φτιαχτεί για να γράφει χρόνους στην πίστα, αλλά για να καταβροχθίζει χιλιόμετρα με εντυπωσιακό ρυθμό και διακριτικότητα. Και για αυτόν τον σκοπό, είναι το τέλειο αυτοκίνητο.

BMW M5

Κινητήρας

Το περίπλοκο plug-in υβριδικό σύστημα της BMW Μ5 συνδυάζει τον περίφημο κινητήρα «S68» μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το πλήρες όνομά του είναι S68B44T0 και πρόκειται για έναν twin-turbo V8 4,4 λίτρων με γωνία κυλίνδρων 90 μοίρες και σχέση συμπίεσης 10.5:1. Έχει ένα turbo για κάθε πλευρά, τα οποία τοποθετούνται ανάμεσα στις κεφαλές με τη διαμόρφωση hot-V, ενώ το σύστημα VANOS που χρησιμοποιεί είναι ηλεκτρικό και όχι υδραυλικό. Πλέον, διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρική υποβοήθηση, είτε ήπια υβριδική (στις Χ5/X6/X7 Μ60i, X5/X6 Mκαι 760i) είτε ως plug-in στην ΧΜ και τη νέα BMW M5. Αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm ροπής και στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. O ηλεκτροκινητήρας τοποθετείται ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων, που έχει ως αποτέλεσμα την αρμονική συνεργασία των δύο πηγών ενέργειας και έτσι μπορεί να κατανείμει άριστα τη ροπή, η οποία συνδυαστικά φτάνει τα 1.000 Νm. Μέχρι στιγμής, πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6d, αλλά και τα αυστηρότερα Euro 7 που αναμένεται να εφαρμοστούν, άρα δεν… κινδυνεύει να καταργηθεί.

BMW M5

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Οκτακύλινδρος σε σχηματισμό V 90°

Twin turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης

Χωρητικότητα 4.395 κ.εκ.

Iσχύς θερμικού κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 585 ίπποι/5.600-6.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 750 Nm ροπής/1.800-5.400 σ.α.λ.

Ισχύς ηλεκτροκινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 197 ίπποι

Μέγιστη ροπή: 280 Nm

Συνδυαστική ισχύς

727 ίπποι

1.000 Nm ροπής

Μετάδοση

Κίνηση στους τέσσερις ή τους πίσω τροχούς (M xDrive)

Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 3.5”

Μέση κατανάλωση

Κατασκευαστή (WLTP): 1,6-1,7 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 37-39 γρ./χλμ.

Ρεζερβουάρ

60 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 5.096 x 1.970 x 1.510

Μεταξόνιο 3.006 χλστ.

Βάρος 2.435 κιλά

Χώρος αποσκευών

466 λίτρα

Τιμή αγοράς

Από 151.000€

Όλες οι ειδήσεις

H Stellantis «σκότωσε» τη Maserati: Ποιο είναι το μέλλον της;

Εξατομίκευση κράνους από την Shoei

Χάμιλτον: «Είμαι ένας και μοναδικός. Μη με συγκρίνετε με άλλους»

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο