ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI DSG

dokimazoume-to-olokainourgio-volkswagen-tiguan-1-5-etsi-dsg-711429

H ολοκαίνουργια, τρίτη -κατά σειρά- γενιά του VW Tiguan είναι εδώ, πανέτοιμη για να συνεχίσει τη πορεία της στο φωτεινό μονοπάτι της εμπορικής επιτυχίας, με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική σε σχέση με τους προγόνους της. Οι φανατικοί και όχι μόνο των SUV σπεύσατε! Stop…

του Αλέξανδρου Ι. Βενιού Φωτογραφίες Ναυσικά Βασιλειάδου

Αναμφίβολα τεράστιο κεφάλαιο το Tiguan για τη Volkswagen, παρότι δεν αποτελεί το πιο εμβληματικό, συναρπαστικό, εξωτικό ή ό,τι άλλο προτιμάτε μοντέλο της. Ένα συμβατικό καθημερινό οικογενειακό SUV/Crossover αποτελεί, το οποίο ωστόσο μέσα σε 17 χρόνια και δύο γενιές που προηγήθηκαν έχει καταγράψει τεράστιο αριθμό πωλήσεων παγκοσμίως που φθάνει, ούτε λίγο ούτε πολύ, τις 7,6 εκατομμύρια μονάδες!

To μυστικό της διαρκούς επιτυχίας από το 2007 μέχρι και πριν λίγους μήνες; Τι άλλο παρά το ότι πρόσφερε και έκανε τα πάντα με πληρότητα και αρτιότητα χωρίς περιττές φανφάρες και φθηνούς εντυπωσιασμούς. Κυριολεκτικά ο ορισμός τού «σεμνά μα διόλου ταπεινά» το αειθαλές γερμανικό μοντέλο σε όλες ανεξαιρέτως τις εκφάνσεις του, καλύπτοντας επαρκώς τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται.

Εμφανισιακά πάντα συμπαθές και καλαίσθητο, χωρίς βέβαια να προκαλεί και ταχυκαρδίες στο διάβα του. Χωροταξικά ιδανικό για να φιλοξενήσει μία πενταμελή οικογένεια σεβαστού σε όγκο σωματότυπου και τα μπαγκάζια της, όταν την ίδια ώρα λόγω μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεων μπορούσε να βολεύεται με μεγάλη ευκολία εντός των μεγαλουπόλεων. Στα προλεχθέντα συνυπολογίστε επιπλέον τη γερμανική (βλ. υψηλή) ποιότητα κατασκευής και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά που ολοκλήρωναν ιδανικά το πάζλ, οπότε δεν θέλει και πολλή σκέψη το γιατί αμφότερες οι γενιές του Tiguan έχουν ξεπουλήσει σαν ζεστά ψωμάκια όλα αυτά τα χρόνια.

Και προφανώς έτσι θα συνεχίσει, στο ίδιο ακριβώς μοτίβο για τους ίδιους ακριβώς λόγους και η ολοκαίνουρια τρίτη συνέχειά του, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη. Η οποία, παρεμπιπτόντως, κινείται σε ήπια υβριδικούς ρυθμούς πλέον!

Τίνος μοιάζει το «παιδί»;

Θέλει και ρώτημα; Ασφαλώς και το ολοκαίνουριο Tiguan μοιάζει εκπληκτικά στα αμιγώς ηλεκτρικά αδελφά μοντέλα ID4 &ID5. Το σχόλιο σχετίζεται προφανώς με τη συνολική διαμόρφωση του αμαξώματος που προσομοιάζει αρκετά στα πριζάτα αδέλφια και ήρθε να του προσδώσει ένα πιο ογκώδες, εν πολλοίς, έτι πιο επιβλητικό παρουσιαστικό που λειτουργεί τελικά υπέρ του.

Έστω κι αν η ενδελεχής μελέτη των τεχνικών προδιαγραφών αποκαλύπτει αμελητέες αυξήσεις σε επίπεδο εξωτερικών διαστάσεων, οι οποίες μεταφράζονται σε ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος και ύψος (κατά 30 και 40 χιλιοστά αντίστοιχα), ενώ παραμένουν ως είχαν το πλάτος και το μεταξόνιο (2,68 μέτρα). Έτσι λοιπόν ενώ το ύψους 1,63 μέτρων και πλάτους 1,84 μέτρων αμάξωμα δεν ξεπερνά σε μήκος τα 4,53 μέτρα, εντούτοις, χάρη στις γραμμές που υιοθετεί, δείχνει αρκετά πιο μεγάλο στο μάτι απ’ ό,τι πραγματικά είναι. Σήμα κατατεθέν και δη με το καλημέρα τι άλλο παρά η επιβλητική και γοητευτική μουσούδα.

Οι νέοι επίπεδοι προβολείς τεχνολογίας LED (εξαιρετικής απόδοσης τη νύχτα) που ενώνονται μεταξύ τους με μια οριζόντια λωρίδα με γυάλινη επένδυση, μα κυρίως η τεράστια εισαγωγή στον εμπρός προφυλακτήρα (με κουρτίνες αέρα εκατέρωθεν, οι οποίες αποσκοπούν στην ψύξη των φρένων), όπως άλλωστε και η πιο δυναμική διαμόρφωση του καπό (που επεκτείνεται προς τα φτερά), συνιστούν τα πρώτα στοιχεία που υπερτονίζουν την εικόνα του. Κι αυτό γιατί σε δεύτερο χρόνο προς αυτή τη κατεύθυνση λειτουργούν εξίσου αποτελεσματικά η γεμάτη καμπύλες διαμόρφωση των πλαϊνών τμημάτων, η χαρακτηριστική σχεδίαση του πίσω μέρους με τα εντυπωσιακά φανάρια LED, τα φαρδιά πλαστικά προστατευτικά (βλ. θόλους φτερών/μαρσπιέ), αλλά και οι επιβλητικοί 18άρηδες τροχοί. Κερασάκι στην τούρτα; Μα, φυσικά, ο αισθητά βελτιωμένος αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας Cd που μειώθηκε στο 0,28 (αντί 0,33 του προκατόχου).

«Sehr gut»,

πολύ καλά ελληνιστί θα αναφωνήσει λοιπόν εδώ ο γερμανοτραφής, επιφώνημα που θα επαναλάβει με ακόμα πιο στεντόρεια φωνή όταν ανοίξει τη βαριά πόρτα για να περάσει στο σαλόνι του νέου Tiguan. Μαζί του και εμείς βεβαιότατα, καθώς οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί είναι όντως σημαντικές και δίχως δεύτερη σκέψη επί τα βελτίω!

Η Volkswagen αποφάσισε, και ορθώς το έπραξε, να ανασχεδιάσει πλήρως το εσωτερικό του best seller SUV της και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από την αψεγάδιαστη εικόνα ποιότητας που εμφανίζει. Αρχής γενομένης από το ότι δεν υπάρχει επιφάνεια στο σαλόνι που να μην καλύπτεται από μαλακά αφρώδη υλικά πολύ καλής ποιότητας, μέχρι τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα. Κάτι παραπάνω από εμφανής, κοντολογίς, η επιδίωξη της γερμανικής εταιρίας, όσον αφορά στην παρείσφρηση του νέου Tiguan στην αριστοκρατική συνοικία των premium μοντέλων. Η απτή ποιότητα κατασκευής λοιπόν αναμενόμενα υψηλή και επαληθεύεται πλήρως από τη μασίφ αίσθηση που αποκομίζεις κατά την κίνηση του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, η καινούργια σχεδίαση του ταμπλό με τα στοιχεία της τέταρτης γενιάς του modular infotainment matrix (MIB4) είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας πραγματικότητάς του.

Απαρτίζεται από το νέο Digital Cockpit Pro (ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών με αντι-ανακλαστική επίστρωση σε μορφή tablet landscape), μια έγχρωμη οθόνη αφής infotainment με διαγώνιο 12,9 ιντσών, ένα καινούργιο head-up display και τον νέο κεντρικό διακόπτη Driving Experience Control με ενσωματωμένη οθόνη TFT LCD (στο μέσον της κεντρικής κονσόλας, ανάμεσα στο μπουτόν της μίζας και στο ηλεκτρικό χειρόφρενο). Επιπλέον υφίστανται ο ψηφιακός φωνητικός βοηθός IDA (που παρέχει φωνητικό έλεγχο σε λειτουργίες του αυτοκινήτου και του infotainment), Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, αλλά και μία πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με προεξέχοντα τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας -οπίσθιας σύγκρουσης (Front/ Rear Cross Traffic) και το σύστημα υποβοήθησης ελιγμού αποφυγής εμποδίου (Emergency Steering Assist). Συνοπτικά προσφέρεται με τα πάντα, ήδη από τη βασική εξοπλιστική έκδοση Life, γεγονός που συνιστά σημαντικό πλεονέκτημα.

Η απουσία φυσικών διακοπτών ωστόσο, όσον αφορά στο χειρισμό του μενού λειτουργιών, δεν συγκαταλέγεται στα θετικά της πρότασης, καθώς όλες σχεδόν οι ενέργειες εκτελούνται μέσω της κεντρικής οθόνης αφής του infotainment, εγγενές χαρακτηριστικό που μάλλον μετριάζει τη μελετημένη κατά τα λοιπά εργονομία. Η δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης και αυξομείωσης της έντασης του ηχοσυστήματος μέσω του κεντρικού διακόπτη Driving Experience Control στην κονσόλα είναι ένα στοιχείο που διευκολύνει κάπως τα πράγματα, παρ’ όλα αυτά απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης.

Αντίθετα, ουδέν πρόβλημα καταγράφεται σχετικώς με τη λειτουργικότητα των δύο μοχλοδιακοπτών εκατέρωθεν της κολόνας του τιμονιού, όπου ο μεν εξ αριστερών ελέγχει τα φλας και τους υαλοκαθαριστήρες, ο δε εκ δεξιών περιστροφικός -κατά τα πρότυπα των αμιγώς ηλεκτρικών αδελφών μοντέλων ID4/ ID5/ ID7- αποτελεί τον επιλογέα ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου DSG.

H παρουσία στην κεντρική κονσόλα των δύο επαγωγικών, ψυχόμενων παρακαλώ, θέσεων φόρτισης για smartphone (15 Watt), η παρουσία αρκετών αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα στο σαλόνι αποτελούν επιπλέον στοιχεία που ενισχύουν τον τομέα της χρηστικότητας, όπως άλλωστε και η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Όσον αφορά τη χωροταξική ικανότητα του νέου Tiguan, εδώ τα πράγματα είναι απολύτως ξεκάθαρα: κορυφαίοι οι διαθέσιμοι χώροι στα αναπαυτικά καθίσματα για πέντε υψηλόσωμους ενήλικες (η πίσω σειρά καθισμάτων μετακινείται εμπρός – πίσω), όπως κορυφαίος είναι και ο χώρος αποσκευών προσφέροντας 652 λίτρα χωρητικότητας!

Μίλα μου… υβριδικά!

Η δεύτερη σημαντική είδηση της συγκεκριμένης δοκιμής είναι δίχως άλλο το πέρασμα και του Tiguan στην όχθη του εξηλεκτρισμού. Όπως ίσως μαρτυρά η ονομασία eTSI, κάτω από το αμάξωμα, πέραν του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ TSI 1,5 λίτρου, υφίστανται επιπλέον ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48 Volt που λειτουργεί ως μίζα και γεννήτρια (υδρόψυκτη ισχύος 14 kW και ροπής 56 Nm) και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται, τόσο κατά την κίνηση όσο και κατά την επιβράδυνση (με τη διαδικασία ανάκτησης), αναλόγως των συνθηκών συνδράμει θετικά στη λειτουργία του βενζινοκινητήρα, είτε σε επίπεδο επιδόσεων είτε σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου και κυρίως εκεί. Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής που αποδίδει -με χρήση άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας- ο συγκεκριμένος κινητήρας αρκούν εντέλει για να προσδώσουν στο βάρους 1.616 κιλών αμάξωμα ικανοποιητικές επιδόσεις (βλ. 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δευτ., τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα).

Δεν κόβουν την ανάσα σαφώς, παρά ταύτα κατορθώνουν να το μετακινούν σβέλτα σε αποδεκτά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, μα προπάντων με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη καταγράφοντας μέση κατανάλωση δοκιμής 6,8 λίτρα/100 χλμ. Το τελευταίο δεδομένο επαληθεύει στην πράξη την εξέλιξη και ό,τι άλλο θετικό ευαγγελίζεται η ύπαρξη του ήπια υβριδικού συστήματος, το οποίο βεβαίως συμπληρώνει το ήδη υψηλό προχωρημένο τεχνολογικό υπόβαθρο του βενζινοκινητήρα. Όπως προείπαμε, άμεσος ψεκασμός, τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, αλλά και το σύστημα Active Cylinder Management (ACT plus), το οποίο απενεργοποιεί τον δεύτερο και τον τρίτο κύλινδρο σε φάσεις χαμηλού – μεσαίου φορτίου, περιορίζοντας σημαντικά τις απώλειες και την κατανάλωση καυσίμου. Στη πράξη, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται ποτέ το παραμικρό, παρά μονάχα αν εστιάσει στην αντίστοιχη γραπτή ειδοποίηση στον πίνακα οργάνων. Πέραν αυτού ουδέν, μιας και όλα εξελίσσονται ανεπαίσθητα, όπως άλλωστε συμβαίνει και κατά τη διάρκεια κίνησης στα προγράμματα οδήγησης ECO/ COMOFORT, όπου σε σταθερά χαμηλή – μεσαία ταχύτητα ο θερμικός κινητήρας απενεργοποιείται και επανέρχεται άμεσα.

Αρχή λειτουργίας του eTSI

Η τεχνολογία των 48 V επιτρέπει τη μετάδοση μεγαλύτερης ηλεκτρικής ισχύος με μικρότερες διατομές αγωγών (καλωδίων) και μια κόμπακτ μπαταρία – κάτι που έχει σαν συνέπεια και το μικρό πρόσθετο βάρος. Σε σύγκριση με αυτοκίνητα με εξ ολοκλήρου τεχνολογία 12 V, αυτό οδηγεί σε ανάκτηση σημαντικά μεγαλύτερης ποσότητας ενέργειας κατά την πέδηση ή το άφημα του γκαζιού. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V χρησιμοποιείται για την κίνηση μιας συνδεδεμένης με ιμάντα γεννήτριας 48 V, καθώς και για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού συστήματος 12 V του αυτοκινήτου μέσω ενός μετατροπέα DC/DC. Η υδρόψυκτη συνδεδεμένη με ιμάντα γεννήτρια έχει το ρόλο της γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος και της μίζας. Ταυτόχρονα, λειτουργεί ως ένας κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος αυξάνει τη διαθέσιμη ροπή χωρίς υστέρηση. Η ισχύς και η ροπή της γεννήτριας μεταφέρονται μέσω του ιμάντα κίνησης. Η γεννήτρια επανεκκινεί επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν αυτός έχει τεθεί εκτός λειτουργίας κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Το αποτέλεσμα στην καθημερινή λειτουργία είναι ότι η ήπια υβριδική κίνηση των 48 V συνδυάζει χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων με εξαιρετικές επιδόσεις κατά την εκκίνηση.

Οικογενειακές ιστορίες

Ευχάριστες σε κάθε περίπτωση, αφού έχουν πάντοτε ασφαλή έκβαση εννοείται! Καθισμένος αναπαυτικά στην πολύ καλή θέση οδήγησης, ατενίζοντας αφ’ υψηλού και με άπλετη περιμετρική ορατότητα τα πέριξ του νέου Tiguan τεκταινόμενα, όλα εξελίσσονται όπως προβλέπουν οι προδιαγραφές όχι μόνον ενός ασφαλούς SUV, αλλά και ενός σύγχρονου οικογενειακού VW. Για να γίνουμε πιο σαφείς, ασφαλώς και δεν εισάγει καινά δαιμόνια σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης, καθώς πίσω από το σχετικά ακριβές τιμόνι του δεν θα νιώσεις στιγμές έντονου οδηγικού πάθους πλημμυρισμένες αδρεναλίνη. Παρ’ όλα αυτά, κατορθώνει δίχως κόπο να είναι ευχάριστο και όχι μόνο υπό το πρίσμα της κατηγορίας του.

Σε κερδίζει στην καθημερινή επαφή με τον τονισμένα πολιτισμένο χαρακτήρα του. Εντός πόλης και παρά τον σεβαστό όγκο του, κινείται με σβελτάδα (σημαντική εδώ η συμβολή του πολύ καλού αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων) και με ελάχιστη συνδρομή του βενζινοκινητήρα, γεγονός που αποφέρει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο κατανάλωσης. Επιπλέον, λόγω του σχετικά περιορισμένου κύκλου στροφής (11,9 μέτρα) και παρά τους 18άρηδες τροχούς, δεν θα αντιμετωπίσετε το παραμικρό πρόβλημα στο παρκάρισμα. Εκτός πόλης και ειδικότερα σε δρόμους με στροφές, το αυξημένο ύψος του αμαξώματος, όπως και τα 19 εκατοστά που απέχει το πάτωμα από το έδαφος δεν επηρεάζουν στο παραμικρό την κατευθυντικότητα, ούτε ασφαλώς την εν γένει οδική του συμπεριφορά όπως ίσως περιμέναμε αρχικά.

Η ρύθμιση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός, τεσσάρων συνδέσμων πίσω), παρότι είναι σχετικά μαλακή, εντούτοις δεν οδηγεί στην ανάπτυξη μεγάλων κλίσεων στις στροφές, γεγονός που επιδρά θετικά στην ψυχολογία ιδιαίτερα του άπειρου οδηγού, μεγιστοποιώντας την εμπιστοσύνη του προς τη μηχανή. Εδώ να αξίζει να αναφέρουμε πως στην πίσω ανάρτηση έχουν τοποθετηθεί νέας σχεδίασης σύνδεσμοι από κράμα αλουμινίου και έχει αλλάξει και η γεωμετρία της. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί εμπρός-πίσω αμορτισέρ με βαλβίδες δύο σταδίων (για επαναφορά και συμπίεση) και όλες οι προαναφερόμενες αλλαγές εντέλει αποδίδουν μία χαρά στη πράξη.

Οι απότομες αντιδράσεις του στιβαρότατου πλαισίου υπό έντονη πίεση απλά απουσιάζουν και εδώ εκτιμάς πλήρως την υψηλή στρεπτική ακαμψία της πλατφόρμας MQB, αλλά και την ύπαρξη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού. Υπό γωνία ακόμα και σε δρόμο με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, φθάνεις στη στροφή, φρενάρεις, κατεβάζεις μία σχέση στο DSG, σημαδεύεις την κορυφή και μένοντας στο γκάζι βγαίνεις στην έξοδο με μεγάλη ακρίβεια, ταχύτητα και χωρίς την παραμικρή υποψία υποστροφής! Εδώ να σας αναφέρουμε πως έχοντας οδηγήσει πριν λίγες μέρες στην παρουσίαση του μοντέλου στον ελληνικό ειδικό Τύπο στη Βυτίνα την κορυφαία (και ακριβότερη κατά 4.600 ευρώ) έκδοση R-Line, η οποία εξοπλίζεται με το σύστημα DCC Pro που ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ, η απόδοσή του σ’ αυτόν τον τομέα βελτιστοποιείται.

Προσοχή, όχι τόσο σε επίπεδο συμπεριφοράς όσο σε επίπεδο άνεσης, καθώς η στάνταρ ανάρτηση ναι μεν είναι άνετη, παρ’ όλα αυτά σε εγκάρσιες κακοτεχνίες αντιδρά κάπως ξερά. Αυτό λοιπόν το χαρακτηριστικό στην ακριβότερη R-Line δεν υφίσταται και σαφώς αυτό και μόνο δικαιολογεί απόλυτα το επιπλέον κόστος. Τέλος, αν αποφασίσετε να εκδράμετε συν γυναιξί, τέκνοις, τετράποδους φίλους και όλα σας τα υπάρχοντα (σ.σ.: κανένα πρόβλημα!), να είστε απολύτως σίγουροι πως θα φτάσετε στον προορισμό σας φρέσκοι και ατσαλάκωτοι, καθώς το νέο Tiguan τα καταφέρνει καλά και σ’ αυτό το κομμάτι. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που αναπτύσσονται μετά τα 140 χλμ./ώρα στην περιοχή γύρω από το παρμπρίζ δεν αρκούν για να διασαλεύσουν την ατμόσφαιρα ηρεμίας στο σαλόνι του, χώρια που η προσεγμένη ηχομόνωση όντως επιτελεί άψογα το ρόλο της.

Γκολ από τα αποδυτήρια;

Τελικώς στο ίδιο τέμπο της μεγάλης εμπορικότητας θα κινηθεί και το καινούργιο ήπια υβριδικό Tiguan; Θα κατορθώσει να συνεχίσει να πουλά στους ίδιους φρενήρεις ρυθμούς όπως μέχρι πρότινος; Και η μάλλον τσιμπημένη τιμή αγοράς του; Δικαιολογείται από την πληρότητα και την ποιότητα του πακέτου; Ξεκινώντας από αντίστροφα από το τελευταίο, που αποτελεί άλλωστε και κομβικό σημείο στην τελική ετυμηγορία μίας δοκιμής, η απάντησή μας είναι θετική δίχως άλλη σκέψη. Ο πλούσιος εξοπλισμός -ακόμα και στη βασική έκδοση Life των 37.900 ευρώ- και επιπροσθέτως η συνολική απόδοση του ήπια υβριδικού συστήματος, η αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής και οι κορυφαίοι εσωτερικοί χώροι, τα ακαταμάχητα θέλγητρα του όμορφου και καλαίσθητου νέου γερμανικού SUV. Θέλγητρα τα οποία ασφαλώς και είναι σε θέση να προσελκύσουν ακόμη και όσες-ους δεν συγκαταλέγονται στους φανατικούς της VW. Και αυτό θεωρούμε πως είναι επί της ουσίας το ισχυρότερο ατού που θα το βοηθήσει να παραμείνει αγέρωχο στο θρόνο του.

Willkommen (καλώς όρισες) Tiguan

 

ΦΑΡΜΑ ΑΜΠΕΛΟΣ ΒΟΧΑΪΚΟΥ

Η φωτογράφιση του νέου VW TIGUAN πραγματοποιήθηκε στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού, τη φάρμα της ευγένειας και της αγάπης, όπως τονίζουν χαρακτηριστικά οι δημιουργοί της, που απέχει μόλις 50 λεπτά από την Αθήνα. Τρεις δυναμικές νέες γυναίκες, μαμά και δύο κόρες, η Χρυσούλα, η Χριστίνα και η Όλγα, πριν λίγα χρόνια έκαναν το όνειρο τους πραγματικότητα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο πολυ-λειτουργικό βιολογικό αγρόκτημα 15 στρεμμάτων, όπου τα αγαπημένα τους ζώα θα ζουν ασφαλή και ευτυχισμένα, μοιράζοντας άφθονη χαρά σε μικρούς και μεγάλους!

Στις όμορφες εγκαταστάσεις της Άμπελου Βοχαϊκού φιλοξενούνται με αμέριστη φροντίδα και αγάπη πολλά ζώα, όπως άλογα, γαΪδουράκια, φασιανοί, μα και ένα παιχνιδιάρικο λάμα, ο Speedy, κ.ά., τα οποία έχετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά και να χαρείτε παίζοντας μαζί τους! Χρυσούλα, Χριστίνα και Όλγα, ευχαριστούμε θερμά για τη ζεστή φιλοξενία και εις το επανιδείν λίαν συντόμως!

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τετρακύλινδρος σε σειρά

Turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ήπια υβριδικός 48V

Χωρητικότητα 1.498 κ.εκ.

Συνδυαστική απόδοση

Μέγιστη ισχύς: 150 ίπποι/5.800 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 9,1 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 6,2 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 6,8 λίτρα/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 141 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

55 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.539 x 1.859 x 1.660

Μεταξόνιο χλστ.: 2.676

Βάρος: 1.616 κιλά

Χώρος αποσκευών

652 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση (LIFE): από 37.900 ευρώ

Έκδοση δοκιμής (LIFE): από 37.900 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας

98,70 ευρώ

 

Όλες οι ειδήσεις

Mercedes CLA 250e: Ανανεωμένη και ακόμη πιο αποδοτική [βίντεο]

Δοκιμή Suzuki GSX-S1000 GT: Ταξίδι, άνεση και οικονομία made in Japan!

Υπέροχοι δρόμοι στην Ελλάδα. Just drive.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο