ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX Hybrid+: Άκρως οικογενειακό και… υβριδικό!

dokimazoume-to-mg-zs-max-hybrid-akros-oikogeneiako-kai-yvridiko-743910

Τίμιο όντως, προσφέρει όλα όσα υπόσχεται, μα το κυριότερο, έχει ουσιώδη πλεονεκτήματα, που και να θες δεν μπορείς να παραβλέψεις. Περί του νέου πλήρως υβριδικού ΜG ZS Max Hybrid+ ο λόγος, που έρχεται για να προκαλέσει max… ημικρανίες στον ανταγωνισμό!

Του Αλέξανδρου Ι. Βενιού Φωτογραφίες Δημήτρης Μανώλαρος

Γυρίζοντας πίσω έναν χρόνο πριν (βλ. τεύχος 65 Οκτώβριος 2023), ο γράφων κατέληγε στη δοκιμή του MG ZS: «Η επιστροφή της MG στην Ελλάδα είναι ένα γεγονός αν μη τι άλλο ευχάριστο και άκρως συγκινησιακό για όσους επιμένουμε να εμμένουμε στη ρομαντική πλευρά της αυτοκίνησης. Από εκεί και πέρα, αν εστιάσουμε στο πρώτο δείγμα γραφής, το ZS, τα πράγματα είναι απολύτως ξεκάθαρα, καθώς πρόκειται για ένα όμορφο, καλοφτιαγμένο, ευρύχωρο, ασφαλές, οικονομικό και υπέρμετρα άνετο μοντέλο, κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες του οικογενειάρχη. Επιπλέον, αν συνυπολογίσουμε στα παραπάνω τις τιμές πώλησης που ξεκινούν από τις 18.950 (έκδοση Exclusive) με υπερπλήρη εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας κυριολεκτικώς τα πάντα και, το σημαντικότερο, την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χλμ.), τότε είναι πασιφανές πως το MG ZS συνιστά μία πρόταση μονόδρομο»… Μάλιστα!

Εκεί ακριβώς κατέληξε –ανέλπιστα είναι η αλήθεια- η συγκεκριμένη δοκιμή με αποκλειστικό γνώμονα τα πραγματικά δεδομένα και εννοείται δίχως ίχνος συναισθηματισμού λόγω του θρυλικού οκτάγωνου σήματος. Προφανές πως το «ανέλπιστα» σχετιζόταν με το ταμπελάκι Made in China στο αμάξωμα, το οποίο γεννούσε δικαιολογημένα –τότε τουλάχιστον– ουκ ολίγες αμφιβολίες για την αρτιότητα του μοντέλου σε όλα τα επίπεδα. Έστω κι αν πίσω από την αναβίωση της MG κρύβεται ο βιομηχανικός κολλοσός της SAIC.

Στον έναν και πλέον χρόνο που μεσολάβησε έκτοτε, η επαφή με υλοποιήσεις της MG που ακολούθησαν (βλ. ΜG3 Hybrid+, MG4, HS κ.ά.) εξάλειψαν οριστικά τυχόν προκαταλήψεις και ιδεοληψίες και αυτό αν μη τι άλλο είναι ενδεικτικό της σοβαρότητας της προσπάθειας που καταβάλλει η εταιρία, επιδιώκοντας διακαώς την εδραίωσή της στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά.

Και η ολοκαίνουρια πλήρως υβρδική έκδοση Max Hybrid+ του ZS που έχουμε μπροστά μας σήμερα αποτελεί για την MG ένα επιπλέον βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Οπότε, για να σας βάλουμε ευθύς αμέσως στο κλίμα, η σύγκριση με την απλή έκδοση ZS αποφάνθηκε πως η ολοκαίνουρια πρόταση είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις και εντελώς διαφορετική από αυτό το σημείο και πέρα.

Go West!

Η κατασκευαστική συνταγή του ψηλού αμαξώματος του ZS Max Hybrid+ παραμένει στη φιλοσοφία των δύο όγκων, όμως εν προκειμένω καταγράφονται μεγαλύτερα μήκος κατά 11 εκατ. (4,43 μ.) και μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά (2,60 μ.) αντίστοιχα. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ασφαλώς και έχουν αντίκρισμα σε ακόμα καλύτερους χώρους κατά κύριο λόγο για τους επιβάτες, όπως θα δούμε στη συνέχεια. Από αισθητικής άποψης το επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα κατ’ αρχάς, έτσι όπως έχουν συνταιριάξει, το μεγάλο καπό με τα τονισμένα νεύρα στα άκρα, οι νέοι κωνικής σχεδίασης προβολείς τεχνολογίας LED (εξαιρετικής απόδοσης τη νύχτα), μα κυρίως η αβυσσαλέα οκτάγωνη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα διαμορφώνουν μία πρώτη εικόνα όντως εντυπωσιακή.

Ωστόσο, και στα υπόλοιπα σημεία της η σχεδίαση είναι αρκετά ψαγμένη, ευθυγραμμίζοντας τη μοντέρνα εμφάνισή του με τα αυστηρά μέτρα και τα σταθμά της ευρωπαϊκής αισθητικής, παρακαλώ. Απτές απόδειξεις των ανωτέρω οι πλούσιες καμπύλες στα πλευρά του αμαξώματος, η υπερυψωμένη πίσω όψη με τα καλαίσθητα φανάρια επίσης τεχνολογίας LED, όπως βεβαίως και η εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα που επικρατεί στο ευρύχωρο σαλόνι. Το τελευταίο κι αν φαντάζει ανέλπιστο, παρ’ όλα αυτά έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα! Τόσο σε ό,τι σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής και συναρμολογήσης, η οποία δεν υπολείπεται στο παραμικρό σε σύγκριση με (ακριβότερους) ανταγωνιστές, όσο και σε επίπεδο διαμόρφωσης και απτής ποιότητας υλικών.

Ναι, μασίφ ως κατασκευή λοιπόν, αφού κατά την κίνηση ακόμα και σε χωματόδρομο δεν ακούγεται ο παραμικρός θόρυβος από το εσωτερικό, πιστοποιώντας αμέριστη προσοχή σ’ αυτόν τον τομέα. Την ίδια ώρα, παρατηρώντας τον χώρο, και οι οκτάγωνοι αεραγωγοί στο ταμπλό, το πανέμορφο τριάκτινο τιμόνι, ο εντυπωσιακός επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου στην κεντρική κονσόλα και οι έγχρωμες ψηφιακές οθόνες, άπαντα δημιουργούν ένα καλαίσθητο και ευειδέστατο «πιλοτήριο». Επιπλέον, στη διαμόρφωσή του δεν καταγράφεται η παραμικρή έκπτωση, όπως αποδεικνύει άλλωστε η εκτεταμένη παρουσία μαλακών στην υφή και ικανοποιητικής ποιότητας πλαστικών, τα οποία καλύπτουν το ταμπλό αλλά και τις εσωτερικές επενδύσεις στις πόρτες. Εντός του ταμπλό δεσπόζουν δύο έγχρωμες ψηφιακές οθόνες, μία 7 ιντσών που αποτελεί τον πίνακα οργάνων και μία 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.

Η τελευταία διαθέτει εξαιρετική ανάλυση και πολύ όμορφα γραφικά και στην πράξη, ο εξοικειωμένος οδηγός κατά την περιήγηση στο μακροσκελές μενού των λειτουργιών θα τη βρεί αρκετά χρηστική. Όχι ότι ο τελευταίος δεν θα γκρινιάξει κιόλας, καθώς ναι μεν οι πολυπληθείς λειτουργίες είναι σωστά ομαδοποιημένες εντός της κεντρικής οθόνης του infotainment, παρ’ όλα αυτά η επιλογή τους απαιτεί κάμποσο χρόνο.

Η γκρίνια ασφαλώς και θα κορυφωθεί, ακόμα και από πλευράς του προαναφερόμενου εξοικειωμένου οδηγού, όταν θα αποφασίσει να επέμβει λόγου χάρη στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας MG Pilot, καθώς η επιλογή των εν λόγω, όπως και των υπόλοιπων λειτουργιών, πραγματοποιούνται διά μέσου της οθόνης και μόνον. Η τοποθέτηση φυσικών διακοπτών, έστω για παρέμβαση στη συγκεκριμένη κατηγορία υποβοήθησης, κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς έτσι όπως έχουν τώρα τα πράγματα επιβαρύνεται η κατά τα λοιπά άψογη χρηστικότητα του μοντέλου. Ευτυχώς πάντως που υφίστανται φυσικά μπουτόν που επιτρέπουν τον χειρισμό του κλιματισμού, και της έντασης του ηχοσυστήματος, που παρεμπιπτόντως έχει πολλή απόδοση.

Ένα επιπλέον έρεισμα που δίνει λαβή για… μουρμούρα, έστω σε μικρότερο βαθμό, είναι η αδικαιολόγητη έλλειψη δυνατότητας ρύθμισης μέσα-έξω του τιμονιού, αν και στην πορεία είναι ένα χαρακτηριστικό που εν τέλει το ξεπερνάς γρήγορα, αφού κατά τα λοιπά στην ψηλή θέση οδήγησης θα βολευθεί άψογα καθε οδηγός ανεξαρτήτως σωματότυπου, έχοντας επιπλέον πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Και μιας και ο λόγος περί χωροταξίας, οι διαθέσιμοι χώροι στο σαλόνι επιτρέπουν τη άνετη φιλοξενία πέντε ενηλίκων με ανάστημα έως 1,89 μέτρα δίχως καμία παραχώρηση! Κι αυτό φυσικά αποτελεί ένα από τα εμφατικά πλεονεκτήματα του ZS Max Hybrid+, όπως επιπροσθέτως τα 443 λίτρα του πορτμπαγκάζ (η χωρητικότητά του πρακτικά παρέμεινε αναλλοίωτη παρά την ύπαρξη των μπαταριών), αλλά και ο μεγάλος αριθμός θέσεων για την αποθήκευση μικροαντικειμένων στο σαλόνι.

Βαθιά «νερά», ε και;

Όπως μαρτυρά η ονομασία του ZS Max Hybrid+, αποτελεί μία πλήρως υβριδική έκδοση, η οποία κατ’ αρχάς το τοποθετεί απέναντι σε αντιπάλους που έχουν πολυετή τεχνογνωσία και ενασχόληση με την υβριδική τεχνολογία. Παρ’ όλα αυτά, στην πράξη κατορθώνει δίχως κόπο να πείσει απόλυτα με την απόδοσή του, όπως άλλωστε συνέβη και με το μικρότερο αδελφάκι του, το MG3 Hybrid+, που γνωρίσαμε λίγους μήνες πριν. Για ποιον λόγο όμως η αναφορά στον μικρό αδελφό; Απλούστατα, το ZS Max Hybrid+ χρησιμοποιεί το ίδιο ακριβώς πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στην αμυδρά υψηλότερη μέγιστη ιπποδύναμη που φθάνει τους 197 ίππους (αντί 193 του MG3). Αναλυτικότερα το εν λόγω σύστημα αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και αποδίδει 102 ίππους με 128 Nm ροπής, έναν ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και 250 Nm ροπής, μία μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh και αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων.

Η συνδυαστική απόδοση των δύο συνόλων αποφέρει 197 ίππους και 465 Nm μέγιστης ροπής! Ναι, καλά διαβάσατε, αυτή ακριβώς είναι η συνδυαστική μέγιστη ροπή του υβριδικού συστήματος, τιμή που δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης ως προς την απόδοσή του σε επίπεδο επιδόσεων και απαιτήσεων σε καύσιμο. Σε συνάρτηση βεβαίως και με το λογικό βάρος του αμαξώματος (1.420 κιλά). Εκτίμηση η οποία ασφαλώς και επαληθεύεται πλήρως στην πράξη και στα δύο προαναφερόμενα επίπεδα απόδοσης, έστω και με ένα «ναι μεν αλλά».

Η ούτως ή άλλως πολύ καλή για οικογενειακό SUV επίδοση των 8,7 δευτερόλεπτων, που απαιτούνται για να επιταχύνει λοιπόν από 0-100χλμ./ώρα, τύποις δεν σε αφήνει άφωνο στην εποχή της αφθονίας των υπερεπιδόσεων (…) που διάγουμε, εν τούτοις αποτελεί μία χαρά απόδοση για τον αμιγώς οικογενειακό χαρακτήρα του κινεζικού μοντέλου. Και επιπρόσθετα δύο ίσως και περισσότερες χαρές, αν λάβουμε υπόψη και τον πολύ δυνατό τρόπο που επιταχύνει εν κινήσει, εξασφαλίζοντάς του αστραπιαίες προσπεράσεις ασχέτως φορτίου. Στο σημείο αυτό όμως προκύπτει το προαναφερόμενο διφορούμενο «ναι μεν αλλά», που σχετίζεται βεβαίως με τη στιγμιαία αργή απόκριση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στο κατέβασμα σχέσης κατά τη φάση της πλήρους επιτάχυνσης.

Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός πόλης κινείται συνήθως σε αμιγώς ηλεκτρικό μοτίβο (με ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα) ή το πολύ σε λειτουργία εν σειρά, όπου ο θερμικός κινητήρας εμπλέκεται και φορτίζει τις μπαταρίες (μέχρι τα 80 χλμ./ώρα), επομένως δεν χρειάζεται να εμπλακεί το κιβώτιο. Από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω όμως, καθώς το θερμικό μοτέρ αναλαμβάνει πλήρως την κίνηση, ο οδηγός αναγκαστικά θα καταφύγει στο κιβώτιο για να κινηθεί πιο γρήγορα και σε αυτό ακριβώς το σημείο θα διαπιστώσει τη ραθυμία του κατά βάση στα προγράμματα οδήγησης Eco και Normal. Λύση πάντως για τα προαναφερόμενα υπάρχει και ακούει στο όνομα Sport.

Στο τρίτο πιο επιθετικό πρόγραμμα οδήγησης με άλλα λόγια, το οποίο όντως βελτιώνει σημαντικά την απόδοση του κιβωτίου χωρίς να επιβαρύνει ιδιαίτερα την κατανάλωση καυσίμου, η μέση τιμή της οποίας κατά τη διάρκεια της δοκιμής παρέμεινε πεισματικά στα 5,8 λίτρα/100χλμ.! Η εν λόγω πολύ καλή τιμή σχετίζεται ασφαλώς με το γεγονός ότι όντως κατά το μεγαλύτερο διάστημα η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοτίβο, ενώ επιπροσθέτως υφίσταται σε όλες τις περιπτώσεις και η ανάκτηση ενέργειας, που υποβοηθά σημαντικά τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.

Ευχάριστο δίχως ναι μεν αλλά!

Δίχως περιστροφές, η καθημερινότητα με το ZS Max Hybrid+ συνιστά μία διαδικασία που κυλά πάντοτε ευχάριστα και απροβλημάτιστα. Παντού και πάντα! Είτε εντός πόλης είτε εκτός αυτής και μάλιστα προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες υψηλή άνεση! Στην πρώτη περίπτωση σε χαμηλές ταχύτητες μεγαλούπολης επιδεικνύει συμπεριφορά αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς κινείται, πολιτισμένα, αθόρυβα και με τη γνώριμη, πάντοτε καλοδεχούμενη σπιρτάδα του είδους. Η ίδια θετική εικόνα το χαρακτηρίζει ωστόσο και όταν περάσει στον υβριδικό τρόπο λειτουργίας, όπου τα δύο σύνολα (βενζινοκινητήρας-ηλεκτροκινητήρας) συνεργάζονται από κοινού. Εδώ οι όποιες εναλλαγές μεταξύ των δύο συνόλων γίνονται με ιδιαίτερα πολιτισμένο τρόπο που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτός από τον οδηγό. Ουσιαστικά πρέπει να εστιάσεις στο πίνακα οργάνων και να παρατηρήσεις την αντίστοιχη ένδειξη για να καταλάβεις αν κινείσαι σε αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό μοτίβο λειτουργίας και αυτό αν μη τι άλλο συνιστά ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

Σβέλτο έως ταχύτατο εντός πόλης και επιπλέον λόγω του μικρού κύκλου στροφής του τιμονιού (10,6 μέτρα) και των σχετικά μαζεμένων διαστάσεων παρκάρει με μεγάλη ευκολία. Στη συγκεκριμένη διαδικασία, η υπερυψωμένη ουρά και το σχετικά μικρό εύρος του πίσω παρμπρίζ προβληματίζουν αρχικά, παρόλα αυτά η πανοραμική κάμερα 360ο, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέπτες εξαλείφουν πλήρως τον όποιο προβληματισμό απλοποιώντας εντελώς τις μανούβρες. Μια χαρά εντός πόλης, ευχάριστο και εύχρηστο, ενώ εξίσου εγκωμιαστικά σχόλια αποσπά και με την απόδοσή του εκτός αστικού περιβάλλοντος. Στο ταξίδι, τα αφράτα καθίσματα, η απόσβεση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου καθιστούν απλή υπόθεση την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, προσφέροντας παράλληλα άνεση και ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου!

Η μοναδική περίπτωση που εγείρει ένστασης αφορά στη στιγμή όπου ο οδηγός θα αποφασίσει να προσπεράσει βυθίζοντας το πεντάλ του γκαζιού για να κατεβάσει σχέση στο αυτόματο κιβώτιο. Οπότε ναι μεν η επιτάχυνση είναι ακαριαία, ωστόσο τότε ακριβώς, σε υψηλό ρυθμό περιστροφής δηλαδή, κάνει αισθητή την παρουσία του ο θόρυβος από τον θερμικό κινητήρα, διασαλεύοντας έστω στιγμιαία την απόλυτη ηρεμία που επικρατεί στην καμπίνα. Συνολικά πάντως υπό αυτές τις συνθήκες το ZS Max είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο και ασφαλέστατο και εμμένουμε σ’ αυτό.

 

Και σε δρόμους με στροφές τι μέλλει γενέσθαι, καθώς η διαχείριση των δυναμικών τεχνικών χαρακτηριστικών του υβριδικού συστήματος, με προεξέχοντα ασφαλώς τα 465 Nm της μέγιστης ροπής, δεν αποτελούν απλή υπόθεση γενικώς. Πολλώ δε μάλλον όταν συνδυάζονται με ένα ψηλό, προσθιοκίνητο SUV, το οποίο στην πίσω ανάρτησή του φιλοξενεί ημιάκαμπτο άξονα, στοιχείο που, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Τελικώς στην πράξη πρόβλημα ουδέν, οι Κασσάνδρες θα διαψευστούν πανηγυρικά, καθώς διατηρεί στο ακέραιο τα υψηλά χαρακτηριστικά ασφάλειας που το συνοδεύουν στα προαναφερόμενα υπόλοιπα σενάρια κίνησης. Ακόμα και αν παρασυρθείς από τη δύναμη του υβριδικού συστήματος και του στιβαρού πλαισίου που ακολουθεί δίχως ίχνος κόπωσης, το ZS Max Hybrid+ δεν θα προδώσει ποτέ τον ενθουσιώδη, ούτε όμως θα φέρει σε δύσκολη θέση τον άπειρο αν σε μία στροφή παρασυρθούν και πιέσουν υπέρ το δέον.

Η επερχόμενη υποστροφή ισχύος ελέγχεται αποτελεσματικά από το διακριτικό σύστημα ευστάθειας, διατηρώντας το εντός τροχιάς και τους καρδιακούς παλμούς του οδηγού σε χαμηλά επίπεδα. Εδώ οφείλουμε να επισημάνουμε ωστόσο πως η υποστροφή στο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο της δοκιμής μας εκδηλωνόταν πολύ πιο νωρίς από το αναμενόμενο εξαιτίας των κάκιστων ελαστικών πρώτης τοποθέτησης που φορούσε και τα οποία δίχως δεύτερη σκέψη πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα. Η πολύ καλή εικόνα του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς συμπληρώνεται από την καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και από την απόδοση των φρένων (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί δίσκοι πίσω) που επιδεικνύουν αντοχή στην παρατεταμένη χρήση. Επιπλέον, μας εξέπληξε ιδιαίτερα, μα κυρίως ευχάριστα, η αίσθηση του πεντάλ τους, προσφέροντας εξαιρετική γραμμικότητα!

Bingo!

Το νέο πλήρως υβριδικό MG ZS Max Hybrid+ αποτελεί μία από τις πιο εύκολες περιπτώσεις δοκιμής καινούργιου μοντέλου, καθώς το τελικό συμπέρασμα είναι προφανές προκύπτοντας αβίαστα. Χωρίς περιστροφές, πρόκειται για ένα καλοφτιαγμένο, ευρύχωρο, άνετο και εξοπλισμένο με της… Μεγαλόχαρης τα μάτια οικογενειακό SUV, το οποίο μπορεί να καλύψει με απόλυτη επάρκεια κάθε μεταφορική ανάγκη του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Επιπλέον, σε κερδίζει απόλυτα με την άψογη απόδοση (βλ. επιδόσεις/κατανάλωση καυσίμου) και το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης με το οποίο προσφέρεται.

Επομένως, πρόκειται για ένα μοντέλο που το επιλέγεις κατά κύριο λόγο για τα όσα σημαντικά προσφέρει στην πράξη. Και ναι, για τη λογικότατη τιμή αγοράς του, η οποία ακόμα και στην κορυφαία έκδοση της δοκιμής μας εξακολουθεί να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τον αρκετά έως πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό. Αν σε όλα αυτά συνυπολογιστεί η πλήρης επταετής εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χιλιόμετρα), που καλύπτει μηχανικά μέρη, ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης, μπαταρία και επιπλέον, γιατί όχι, για το ίδιο χρονικό διάστημα δωρεάν οδική βοήθεια, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό γιατί θεωρούμε πως σε σύντομο χρονικό διάστημα οι ελληνικοί δρόμοι θα γεμίσουν από MG ZS Max Hybrid+. Και εδώ που τα λέμε, όχι άδικα!

Max σε όλα του!

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

16βάλβιδος τετρακύλινδρος σε σειρά βενζίνης

Χωρητικότητα 1.498 κ.εκ.

Iσχύς θερμικού κινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 102 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 128 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Iσχύς ηλεκτροκινητήρα

Μέγιστη ισχύς: 136 ίπποι

Μέγιστη ροπή: 250 Nm

Συνδυαστική ισχύς

197 ίπποι

465 Nm

Μετάδοση

Κίνηση εμπρός

Αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 168 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 8,7 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 5,1 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 5,8 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2: 115 γρ./χλμ.

Pεζερβουάρ

41 λίτρα

Μπαταρία

Χωρητικότητα 1,83 kWh

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος x πλάτος x ύψος) χλστ.: 4.430 x 1.818 x 1.635

Μεταξόνιο 2.610 χιλ.

Βάρος 1.420 κιλά

Χώρος αποσκευών

443 λίτρα

Τιμή αγοράς

Βασική έκδοση(Excite): από 24.600 ευρώ

Έκδοση δοκιμής (Luxury): από 29.700 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας –

 

Όλες οι ειδήσεις

«Σεισμός» στην Ιαπωνία: Honda και Nissan εξετάζουν το ενδεχόμενο συγχώνευσης!

Γιατί τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερα και πιο βαριά σε σχέση με αυτά του παρελθόντος;

Οδηγός αγοράς νέου αυτοκινήτου: Τι κινητήρα να επιλέξω;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο