Αν η πασπαλισμένη με τη χρυσόσκονη του εντυπωσιασμού μόδα, συνδυάζεται με πραγματικά προτερήματα τότε ναι, όντως αξίζει να το επιχειρήσετε και να την ακολουθήσετε. Όπως εν προκειμένω δηλαδή, όπου τα μοδάτα Citroen C4X και KIA XCeed παραθέτουν πολλά και επί της ουσίας ακαταμάχητα θέλγητρα.
του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, φωτογραφίες Δημήτρης Μανώλαρος
Τζακ ποτ και δη διαρκές για κάτι περισσότερο από μία δεκαετία για την Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η κατηγορία των SUV/ Crossover που ασκούν ακαταμάχητη έλξη στο αγοραστικό κοινό και πουλάνε σα ζεστά ψωμάκια. Ουκ ολίγοι οι κατασκευαστές που παρουσιάζοντας ανάλογες προτάσεις γέμισαν τα ταμεία τους και διασώθηκαν κυριολεκτικά από οικονομικές περιπέτειες. Ευφυέστατη όντως η συνταγή της εμπορικής επιτυχίας της συγκεκριμένης κατηγορίας, καθότι συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
Όπου το «τερπνόν» έχει να κάνει με τη ψυχολογική τόνωση του οδηγού καθότι νιώθει ότι οδηγεί τζιπ (λόγω επιβλητικού παρουσιαστικού φυσικά), ενώ το «ωφέλιμον» σχετίζεται με τους άνετους εσωτερικούς χώρους, τη δυνατότητα κίνησης υπό προϋποθέσεις σε (πολύ) ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές και φυσικά, τα χαμηλότερα κόστη αγοράς-χρήσης (λόγω απουσίας τετρακίνητης μετάδοσης) των συγκεκριμένων μοντέλων.
Σήμερα λοιπόν στις γραμμές που ακολουθούν, παραθέτουμε και συγκρίνουμε τα κάλλη, μα κυρίως τις ουσιαστικές χάρες, δύο αξιολογότατων προτάσεων του είδους: το νέο Citroen C4X και το ανανεωμένο υβριδικό ΚIA XCeed. Τύποις (βλ. κινητήρες) διαφέρουν σημαντικά, στη πράξη όμως πληρούν απόλυτα και σχεδόν ταυτόσημα το σκοπό τους, ούσες υπερσύγχρονες και ολοκληρωμένες από το Α έως το Ω της υπόστασης τους.
Τόλμη και γοητεία
Citroen και ΚΙΑ, δύο εξ ορισμού διαφορετικές σχολές ως προς τη σχεδίαση και όχι μόνον. Μέτρ η Γαλλική εταιρεία εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες στις ρηξικέλευθες γραμμές και στις πρωτοποριακές αισθητικές προσεγγίσεις, παραμένει το ζωντανό παράδειγμα του τολμώντος που νικά! Στην αντίπερα όχθη, η Κορεάτικη εταιρεία μπορεί να μην απαριθμεί στο πορτφόλιο της, το πλήθος και το εύρος των πρωτοποριακών σχεδιαστικά προτάσεων της Citroen, ωστόσο οι πρόσφατες δημιουργίες της μόνον αδιάφορες ή απρόσωπες δεν είναι, γεγονός που τους επιτρέπει να στέκονται αξιοπρεπώς απέναντι στον εκάστοτε ανταγωνιστή. Εδώ να υπενθυμίσουμε πως, το κέντρο σχεδίασης της ΚΙΑ εδρεύει επί Γερμανικού εδάφους, στη πόλη της Φρανκφούρτης πιο συγκεκριμένα.
Τυχαίο; Δε νομίζουμε! Αμφότεροι οι σημερινοί μονομάχοι λοιπόν, αποπνέουν σε σεβαστές ποσότητες τόλμη και γοητεία, έστω και αν πρεσβεύουν διαφορετικές φιλοσοφίες. Το αμάξωμα τριών όγκων του άρτι αφιχθέντος Citroen C4 X, κατ’ αρχήν, καταφανώς έχει ξεφύγει από τα στενά πλαίσια σχεδίασης των SUV-Crossover, καθώς η κουπέ διαμόρφωση της οροφής το τοποθετεί αυτομάτως στην ακόμα πιο εντυπωσιακή κατηγορία των fastback.
Bασισμένο στη πλατφόρμα CMP του Ομίλου Stellantis όπως άλλωστε και το αδελφό μοντέλο C4, από το εμπρόσθιο τμήμα μέχρι τη μεσαία κολώνα είναι πανομοιότυπο σε εμφάνιση με αυτό. Ωστόσο η κουπέ διαμόρφωση της οροφής όπως προείπαμε και επιπλέον, ο ανασηκωμένος πίσω τρίτος όγκος με τις φαρδύτερες κολόνες και ο μακρύτερος κατά 25 εκ. πίσω πρόβολος (που αυξάνει το μήκος στα 4,60 μ.), έρχονται και μεγιστοποιούν την επιβλητικότητα που αποπνέει παρουσιαστικό του. Ούτως ή άλλως πάντως, το καινούργιο Γαλλικό μοντέλο παίζει δυνατά σ’ αυτό το επίπεδο και εδώ συνδράμουν πέραν των προαναφερομένων και τα υπόλοιπα στοιχεία που διαμορφώνουν την εικόνα του.
Tο ανάγλυφο καπό, η περίτεχνη διαμόρφωση της μάσκας με τους μεγάλους LED Vision προβολείς, τα πλαστικά προστατευτικά Airbumps περιμετρικά του αμαξώματος, τα πανέμορφα πίσω φώτα LED που εκτείνονται στα άκρα των φτερών, τα piano black διακοσμητικά στο κάτω τμήμα του πίσω προφυλαχτήρα που προσομοιάζουν σε διαχύτη και το αυξημένο ύψος (15,6 εκ.) που απέχει από το έδαφος, το καθιστούν άκρως εντυπωσιακό και το κυριότερο; Καλαίσθητο!
Εξίσου καλαίσθητο όμως εμφανίζεται και το πρόσφατα ανανεωμένο, ομοίως κουπεδίζον, ΚΙΑ XCeed από την άλλη. Διαθέτοντας ούτως ή άλλως μία έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα, οι επεμβάσεις των σχεδιαστών εστιάστηκαν σε μεμονωμένα τμήματα του αμαξώματος, που τονώνουν εκ νέου την εικόνα του. Καινούργιοι εμπρός προβολείς τεχνολογίας LED (στους οποίους πλέον ενσωματώνονται τα φώτα ομίχλης), νέα τριπλά κάθετα φώτα ημέρας, αεροκουρτίνες στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα (που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα γύρω από τους τροχούς) και μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο εμπρός σπόϊλερ, οι αλλαγές που έφερε μαζί της η ανανέωση. Υπάρχει ωστόσο και ένας επιπλέον νεωτερισμός, που δεν είναι άλλος από τη προσθήκη της κορυφαίας εξοπλιστικής έκδοσης GT Line, που είχαμε στη διάθεση μας στη συγκεκριμένη δοκιμή. Εδώ λοιπόν καταγράφονται επιπλέον, bodykit, μεγαλύτεροι τροχοί 18 ιντσών με εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος, κυψελοειδή πίσω φώτα τεχνολογίας LED, ενώ διαθέτει επανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα με διαφορετικό διαχύτη. Όμορφο αναμφίβολα!
Φιλόξενα και με μεγάλη προίκα
Οπτικά το C4 Χ λόγω μεγαλύτερου μήκους σε σύγκριση με το XCeed (4,60μ. αντί 4,39μ.) φαντάζει πιο ογκώδες. Επομένως μπορούμε να υποθέσουμε πως αυτό το χαρακτηριστικό, θα μας δώσει μεγάλες διαφορές σε επίπεδο χωροταξίας για επιβάτες και αποσκευές. Σωστά; Και ναι και όχι! Μπερδευτήκατε;
Λοιπόν, το αυξημένο μήκος λειτουργεί υπέρ του Γαλλικού μοντέλου, καθώς προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα στο χώρο αποσκευών. Τα 510 λίτρα (έναντι των 380 λίτρων του Κορεάτικου) δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης ως προς τη ξεκάθαρη υπεροχή του. Το μόνο αρνητικό στο σημείο αυτό, σχετίζεται με το κάπως στενό άνοιγμα εξαιτίας του σταθερού πίσω παρμπρίζ. Στο αμάξωμα δύο όγκων του XCeed δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα λόγω πέμπτης πόρτας που προσφέρει μεγαλύτερο άνοιγμα, όμως η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το χώρο αποσκευών μειώνει αναπόφευκτα τη χωρητικότητα του. Επιπλέον το ακόμα μεγαλύτερο ύψος που απέχει το αμάξωμα από το έδαφος (18,4 εκ.) σε συνδυασμό με το ψηλό κατώφλι φόρτωσης, συνιστούν δύο χαρακτηριστικά που δυσκολεύουν τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.
Από κει και πέρα ωστόσο, το παραπλήσιο μήκος μεταξονίου (Citroen 2,67μ., KIA 2.65μ.) προεξοφλεί για ισοπαλία σε επίπεδο ευρυχωρίας στο σαλόνι. Και όντως έτσι έχουν τα πράγματα, καθώς αμφότερα προσφέρουν ακριβώς τους ίδιους, άνετους χώρους για τέσσερις υψηλόσωμους ενήλικες χωρίς καμία παραχώρηση. Άξιο αναφοράς το γεγονός πως, παρά τη κουπέ διαμόρφωση της οροφής ο διαθέσιμος αέρας πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών και στις δύο περιπτώσεις, φθάνει και περισσεύει ακόμα και για επιβάτες με ανάστημα 1,90μ.!
Σχεδόν ταυτόσημη η κατάσταση και σε ότι αφορά στα υπόλοιπα τμήματα των εσωτερικών τους, αρχής γενομένης από τη ποιότητα κατασκευής – συναρμολόγησης που είναι εξαιρετικά προσεγμένη. Κατά τη κίνηση τους δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός και θεωρούμε πως, τούτη η μασίφ αίσθηση θα τα συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Η επένδυση με αφρώδη μαλακά υλικά στο όμορφο ταμπλό του ΚΙΑ, του δίνει ένα μικρό προβάδισμα σε επίπεδο εντυπώσεων κυρίως. Από την άλλη πλευρά όμως, το Citroen περνάει ξεκάθαρα μπροστά στο τομέα της χρηστικότητας προσφέροντας, περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα (συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων) και επιπρόσθετα το Citroen Smart Pad Support. Πρόκειται περί ενός «έξυπνου» συρταριού πάνω από το ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού, το οποίο επιτρέπει την ασφαλή στήριξη tablet καθώς και άλλων μικροαντικειμένων.
Η εργονομία και στις δύο περιπτώσεις είναι προσεγμένη, όμως εδώ το στενό σε εύρος και υπερυψωμένο (λόγω τρίτου όγκου) πίσω παρμπρίζ του C4 X προσφέρει μειωμένη ορατότητα προς τα πίσω. Ευτυχώς διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας (στάνταρ εξοπλισμός) και ευμεγέθεις εξωτερικούς καθρέπτες, χαρακτηριστικά ιδιαίτερα χρήσιμα για το παρκάρισμα. Μοντέρνα η σχεδίαση των εσωτερικών τους, ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού, άνεσης, σύγχρονων συστημάτων πολυμέσων και υποστήριξης του οδηγού, αμφότερα διαθέτουν όλα ανεξαιρέτως τα στοιχεία. Πραγματικά δεν καταγράψαμε καμία απολύτως έλλειψη, γεγονός που αποδεικνύει τη βαρύτητα που δίνουν και οι δύο εταιρείες στις προτάσεις τους.
Στο σαλόνι του Citroen, δεσπόζει το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας My Citroen Drive Plus με την έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών (που προσφέρει χειρισμό μέσω widgets, ασύρματο mirroring, αναγνώριση φωνητικών εντολών και over–the–air ενημερώσεων). Στη βάση της οθόνης υφίστανται δύο μπουτόν που εξασφαλίζουν άμεση πρόσβαση στο βασικό μενού, αλλά και τρία περιστροφικά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού.
Ο οδηγός έχει μπροστά στο οπτικό του πεδίο ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, που διαθέτει τρία διαφορετικά μοτίβα απεικόνισης και οπίσθιο φωτισμό. Επιπλέον, στην ακριβότερη έκδοση Shine της δοκιμής υφίσταται και έγχρωμο head-up display παρέχοντας άμεση λήψη βασικών πληροφοριών για τη κυκλοφορία.
Ανάλογα μοντέρνα και καλαίσθητη, η εικόνα του ανανεωμένου ΚΙΑ, όπου καταγράφονται: νέες απεικονίσεις του ψηφιακού έγχρωμου πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ το σύστημα πολυμέσων αποτελείται από, μία έγχρωμη οθόνης αφής 10,25 ιντσών που προσφέρεται με τη τελευταία έκδοση της εφαρμογής Kia Connect. Και εδώ συναντούμε ένα πλήρες πακέτο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, το DriveWise, αλλά και ξεχωριστά χειριστήρια αφής στη βάση του για άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του μενού και του κλιματισμού.
Ντέρμπι η αναμέτρηση
Εντυπωσιακό παράστημα, ευρύχωρα, φτιαγμένα να ζήσουν για μία ζωή και «αστακοί» από πλευράς εξοπλισμού, τόσο ο Γάλλος, όσο και ο Κορεάτης, μέχρι στιγμής κινούνται κυριολεκτικά δίπλα δίπλα, οπότε απομένει η απόδοση τους στο δρόμο για να ξεκαθαρίσει το τοπίο; Θεωρητικά ναι, αν και όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω στις λεπτομέρειες κρίνεται η σημερινή αντιπαράθεση. Πριν πάρουμε θέση πίσω από το τιμόνι των δύο αντιπάλων, να δούμε λίγο το τεχνολογικό τους προφίλ.
Kάτω από το πληθωρικό καπό του Citroen υφίσταται το ψυχωμένο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο δωδεκαβάλβιδο σύνολο βενζίνης Pure Tech 1.2 λίτρων. Γνήσιο τέκνο του downsizing αποδίδει από μόλις 1.199 κ.εκ., 130 ίππους στις 5.500σ.α.λ. και 230Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., που μεταδίδονται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Χάρη στην σωστή κλιμάκωση και το ανέλπιστα περιορισμένο – σε σχέση με τον όγκο του αμαξώματος – βάρος των 1.289 κιλών, οι επιδόσεις του είναι αρκούντως ικανοποιητικές. Από στάση έως τα 100χλμ./ώρα επιταχύνεται σε 10,3 δευτ., η τελική του ταχύτητα σταματά στα 210χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου που καταγράψαμε σταμάτησε στην άκρως λογική τιμή των 8,4 λίτρων/100 χλμ.
Το ανανεωμένο KΙΑ από την πλευρά του αντιπαραθέτει ένα υβριδικό σύστημα που απαρτίζεται από ένα υπερτοφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 16βάλβιδο σύνολο 1.482 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Από κοινού τα δύο σύνολα αποδίδουν μεγαλύτερες, ιπποδύναμη και ροπή (160 ίππους και 253 Nm αντίστοιχα), ωστόσο έχουν να κινήσουν και 1.430 κιλά. Εξαιτίας του τελευταίου χαρακτηριστικού, οι επιδόσεις του XCeed είναι μεν λίγο πιο γρήγορες, παρόλα αυτά οι διαφορές δεν είναι συνταρακτικές λόγω του επιπλέον βάρους (+141 κιλά σε σύγκριση με το C4 X). Σημειώστε, 0-100χλμ./ώρα σε 9,2 δευτ. και σχεδόν ίδια τελική ταχύτητα (208 χλμ./ώρα). Δυνατό σύνολο σε κάθε περίπτωση και η αίσθηση αυτή επιτείνεται, πέραν της εμπλοκής του υβριδικού συστήματος 48V, από την πολύ καλή απόδοση του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DCT με διπλό συμπλέκτη που διέθετε το μπλε XCeed της δοκιμής. Όσον αφορά στο κύριο στόχο του εξηλεκτρισμού, τη κατανάλωση καυσίμου κοντολογίς, τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης της δοκιμής αποτελούν μία επίδοση ικανοποιητική στη πράξη. Για ντέρμπι έγινε λόγος προγενέστερα και ντέρμπι παραμένει, ακόμα και από τη θέση του οδηγού.
Από το αφράτο κάθισμα με τη μέτρια όμως πλευρική στήριξη του νέου C4 X, δεν αρκούν παρά ελάχιστες στιγμές κίνησης για να αντιληφθείς άμεσα πως οδηγείς ένα αυθεντικό Citroen. Τουτέστιν η άνεση των επιβατών είναι ο πρωταρχικός του σκοπός και εκεί διακρίνεται με τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Παρά την ύπαρξη ημιάκαμπτου άξονα στη πίσω ανάρτηση (γόνατα MacPherson εμπρός) η ύπαρξη και εδώ, των αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushion (με υδραυλικά παρεμβύσματα) αποφέρει κορυφαία επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες, γεγονός που καθιστά απολαυστικό το ταξίδι σε μακρινές αποστάσεις.
Η ποιότητα κύλισης δίχως υπερβολή θα μπορούσε να αποσπάσει το άριστα, αν δεν υπήρχε το (αναπόφευκτο) γουργουρητό του τρικύλινδρου κινητήρα. Έστω κι έτσι πάντως βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, ενώ η πολύ εικόνα δεν μετριάζεται ούτε από τις αυξημένες κλίσεις που αναπτύσσει υπό πίεση στις στροφές, καθώς το τελευταίο φαινόμενο δεν επηρεάζει καθόλου την εν γένει ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Εξάλλου μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αμιγώς οικογενειακό μοντέλο και ως τέτοιο τα καταφέρνει περίφημα, έστω κι αν ο ελαστικός κινητήρας και η καλή λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου (που διαθέτει και paddles αλλαγών στο τιμόνι) σε ωθούν κάποιες φορές να πιέσεις λίγο παραπάνω. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές αν και ελαφρύ σε αίσθηση, συνιστώντας ένα επιπλέον στοιχείο που επιβάλλει ήρεμους ρυθμούς. Αντίθετα ουδέν σχόλιο για τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί δίσκοι πίσω) που διακρίνονται για την αποτελεσματικότητα και την αντοχή τους, ακόμα και σε παρατεταμένη σκληρή χρήση.
Το XCeed στον αντίποδα υπηρετεί εξίσου αποτελεσματικά τον ίδιο ακριβώς σκοπό, έστω και με διαφορετικό τρόπο προσέγγισης. Η ανάρτηση του (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω), αν και έχει πιο σφιχτή ρύθμιση, εν τούτοις προσφέρει εξίσου υψηλά επίπεδα άνεσης φιλτράροντας αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες. Την ίδια ώρα στο ταξίδι, προστίθενται και τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου συμπληρώνοντας ιδανικά την απόδοση του και σ’ αυτό το επίπεδο. Και κάτι ακόμα. Σε δρόμους με στροφές παρά την υψηλή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, αποκαλύπτει έναν ευχάριστο χαρακτήρα καθώς μπορεί και κινείται σε πιο σβέλτους ρυθμούς γέρνοντας λιγότερο και παράλληλα, εμφανίζοντας εξίσου υψηλές πλευρική και ελκτική πρόσφυση. Και εδώ η αίσθηση του γρήγορου συστήματος διεύθυνσης (2,4 στροφές από τέρμα σε τέρμα) είναι μέτρια, ενώ ουδέν πρόβλημα με την απόδοση και η αντοχή των φρένων (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί δίσκοι πίσω). Το μόνο λιγότερο θετικό στοιχείο σ’ αυτό το σημείο, σχετίζεται με τη μέτρια αίσθηση του πεντάλ, που εμφανίζει τη γνώριμη απότομη αντίδραση των υβριδικών, στην αρχή της διαδρομής του.
Ποιο από τα δύο;
Ακαταμάχητα πλεονεκτήματα επί της ουσίας διαθέτουν αμφότερα τα crossover της σημερινής συγκριτικής δοκιμής. Ναι και ωραία εμφάνιση αν έτσι προτιμάτε, για να είμαστε απόλυτα ακριβείς! Αυτή η πραγματικότητα όμως, η αναμφίβολα ευχάριστη, περιπλέκει ή διευκολύνει την τελική επιλογή; Ευτυχώς τη διευκολύνει εν τέλει, καθώς τα ιδιαίτερα χαρίσματα που φέρει μαζί της η κάθε πρόταση, ξεκαθαρίζουν το τοπίο μια και καλή. Κατόπιν όλων αυτών, ο (εντελώς) ήρεμος οικογενειάρχης, ο οποίος συν γυναιξί και τέκνοις γράφει πολλά χιλιόμετρα στο εθνικό δίκτυο θα επιλέξει χωρίς δεύτερη σκέψη Citroen λόγω, της ανάρτησης – μαγικό χαλί και του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών. Μάλιστα θα έχει και επιπλέον επιχείρημα οικονομικής φύσης, καθώς αυτή τη περίοδο και μέχρι τις 15 Ιουλίου, το Γαλλικό μοντέλο προσφέρεται με έκπτωση 3.000 ευρώ και τιμή πώλησης της βασικής έκδοσης (Feel Pack) 29.600 ευρώ καθιστώντας ακόμα πιο δελεαστική την απόκτηση του. Από την άλλη πλευρά, ο – ομοίως – ήρεμος οικογενειάρχης που επίσης ταξιδεύει πολύ, ωστόσο ενδόμυχα θέλει να εκτονώνεται οδηγικά (τηρουμένων των αναλογιών), θα επιλέξει το υβριδικό XCeed, με πρόφαση τη χαμηλότερη τιμή αγοράς που ξεκινά από τις 26.690 ευρώ (βασική έκδοση Premium). Παρόλα αυτά, σε οποία πλευρά κι αν γύρει η ζυγαριά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα: απόλυτα ευχαριστημένος ιδιοκτήτης και είμαστε απόλυτα βέβαιοι γι’ αυτό! Αναλογιστείτε, λίγο είναι αυτό στις μέρες μας;
CITROEN C4X 1.2 Pure Tech 130 EAT8
Κινητήρας
Τρικύλινδρος σε σειρά 12βάλβιδος
Turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης
Χωρητικότητα 1.198 κ.εκ.
Iσχύς κινητήρα
Μέγιστη ισχύς: 130 ίπποι / 5.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή: 230 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 10,3 δλ.
Κατανάλωση καυσίμου
Κατασκευαστή (WLTP): 5,8 λίτρα/100 χλμ.
Δοκιμής: 8,4 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 129 γρ./χλμ.
Pεζερβουάρ
50 λίτρα
Αμάξωμα
Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 4.600 x 1.800 x 1.525
Μεταξόνιο χλστ.: 2.670
Βάρος: 1.289 κιλά
Χώρος αποσκευών
510 λίτρα
Τιμή Αγοράς
Βασική έκδοση : από 29.600 ευρώ (έκδοση Feel Pack)
Έκδοση δοκιμής: από 32.800 ευρώ (έκδοση Shine)
Τέλη κυκλοφορίας: 82,56 ευρώ
KIA ΧCeed 1.5T 160ps 7DCT 48V Hybrid
Κινητήρας
Τετρακύλινδρος σε σειρά 16βάλβιδος
Turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ήπια υβριδικός 48V
Χωρητικότητα 1.482 κ.εκ.
Iσχύς κινητήρα
Μέγιστη ισχύς: 160 ίπποι / 5.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή: 253 Nm/ 1.500-3.500 σ.α.λ.
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα: 208 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 9.2 δλ.
Κατανάλωση καυσίμου
Κατασκευαστή (WLTP): 6,2 λίτρα/100 χλμ.
Δοκιμής: 7,5 λίτρα/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 142 γρ./χλμ.
Pεζερβουάρ
50 λίτρα
Αμάξωμα
Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 4.395 x 1.826 x 1.495
Μεταξόνιο χλστ.: 2.650
Βάρος: 1.430 κιλά
Χώρος αποσκευών
380 λίτρα
Τιμή Αγοράς
Βασική έκδοση: από 26.690 ευρώ (Premium)
Έκδοση δοκιμής: από 31.190 ευρώ (GT Line)
Τέλη κυκλοφορίας: 99,40 ευρώ