Το δημοφιλές hatchback της Opel, παρουσιάστηκε πριν από 20 χρόνια και πλέον βρίσκεται στην έκτη γενιά του, όπου παράλληλα με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, διατίθεται και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Corsa-e.
Ο σχεδιασμός του διαφέρει ελάχιστα από αυτόν του «συμβατικού» Corsa. Οι βασικές διαφορές του εσωτερικού βρίσκονται στον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, όπου παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικές με την μπαταρία και την φόρτιση. Παράλληλα, στο εξωτερικό, κάποιες πολύ διακριτικές λεπτομέρειες υποδεικνύουν ότι πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη έκδοση. Με αυτό τον τρόπο, η Opel κατάφερε να κάνει το Corsa-e να μην «φωνάζει» ότι είναι ηλεκτροκίνητο, αλλά αντίθετα να δίνει την αίσθηση ενός «κανονικού» αυτοκινήτου.
Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στους εμπρός τροχούς είναι υπερ-αρκετή για να κινήσει το Corsa σε γοργούς ρυθμούς, ειδικά όταν αυτό βρίσκεται στο πρόγραμμα οδήγησης Sport. Η δύναμή του αλλά και ο ομαλός τρόπος με τον οποίο αυτή περνά στον δρόμο, δίνουν μία αίσθηση «οικειότητας» κατά την οδήγηση, καθώς η συμπεριφορά του δεν διαφέρει σημαντικά από αυτή ενός Corsa με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Ίσα-ίσα, χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους λόγω της τοποθεσίας των μπαταριών, το Corsa-e είναι πιο σταθερό και διατηρεί με ευκολία την πρόσφυσή του σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης. Η άλλη πλευρά του νομίσματος, το πρόγραμμα οδήγησης Eco, περιορίζει αισθητά την ισχύ και τις λειτουργίες άνεσης όπως τον κλιματισμό, αλλά ανταμείβει τον οδηγό με (περίπου) 20% περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας, ένα ιδανικό χαρακτηριστικό για τις μεγάλες διαδρομές.
Η Opel δημιούργησε με επιτυχία ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, το οποίο δεν θα «φοβηθούν» να χρησιμοποιήσουν οδηγοί που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την ηλεκτροκίνηση. Ταυτόχρονα, ο μοντέρνος σχεδιασμός του, η αξιοπρεπής αυτονομία και η εντυπωσιακή του ευελιξία (χάρη στο μικρό του μέγεθος αλλά και τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους), κάνουν το Corsa-e ένα από τα πιο πρακτικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 316 ΧΛΜ.)
> Διανύσαμε 56 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 87% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 268 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 48 ΧΛΜ.)
>Διανύσαμε 75 ΧΛΜ>
POLIS PARK 63% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 182 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 86 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 13.4 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 182 χλμ
ΠΟΣΟΣΤΟ: 63%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H5M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 224 χλμ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 74%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 194 χλμ
ΠΟΣΟΣΤΟ: 71%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H45M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 210 χλμ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 74%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 7.4 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 100 kW