Η πρώτη προσπάθεια της Honda στην κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου άργησε να εμφανιστεί στην αγορά, αλλά το Honda e απέδειξε ότι η αναμονή άξιζε.
Σηματοδοτεί την αρχή του «εξηλεκτρισμού» της Honda, η οποία σκοπεύει να προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις για όλα της τα μοντέλα (στην Ευρωπαϊκή αγορά) μέχρι το 2025.
Ο ρετρό-φουτουριστικός σχεδιασμός του εντυπωσιάζει, ενώ ταυτόχρονα θυμίζει την πρώτη γενιά του Civic. Τα στρογγυλά του φώτα ξεχωρίζουν και ο αφαιρετικός σχεδιασμός του κάνει το αμάξωμα να «φαίνεται» σαν τρίθυρο, ενώ είναι πεντάθυρο. Από το πρώτο λεπτό μέσα στην καμπίνα του, δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο πολύ …gadget, παρά αυτοκίνητο. Η τεράστια οθόνη καλύπτει όλη την έκταση του ταμπλό, εκτελώντας χρέη πίνακα οργάνων, συστήματος infotainment, αλλά προβάλλοντας στα άκρα της τις εικόνες από τις πλαϊνές κάμερες, οι οποίες έχουν αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς καθρέπτες, βελτιώνοντας σημαντικά την αεροδυναμική του e. Τα υλικά πού έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του, αποπνέουν την αύρα ενός σπιτικού σαλονιού, χαρίζοντας μία αίσθηση «ζεστασιάς».
Οι επιδόσεις του είναι αξιοσημείωτες. Η υψηλή ροπή, το χαμηλό κέντρο βάρους, η άριστη κατανομή βάρους (50:50) ανάμεσα στους δύο άξονες και φυσικά η κίνηση στους πίσω τροχούς, δίνουν έναν πολύ ευχάριστο και δυναμικό χαρακτήρα στην οδήγησή του. Η πολύ καλή ηχομόνωση μέσα στην καμπίνα έχει ως αποτέλεσμα αθόρυβες διαδρομές, ακόμη και στους αυτοκινητόδρομους. Τα διαφορετικά επίπεδα το προγράμματος ανάκτησης ενέργειας κυμαίνονται από την μηδενική ή ελάχιστη παρέμβαση, στην προσομοίωση της επιβράδυνσης ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης (engine braking), μέχρι και την οδήγηση του e χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το πετάλι του γκαζιού.
Το αξιαγάπητο Honda e σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την Ιαπωνική εταιρεία. Οι αστικές μετακινήσεις μαζί του αποκτούν ενδιαφέρον, λόγω της ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας που προσφέρει, ενώ χαρακτηριστικά όπως η πολύ μικρός κύκλος στροφής ή τα αμέτρητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, διευκολύνουν τον οδηγό σε κάθε συνθήκη.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 179 ΧΛΜ.)
> 58 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 71% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 147 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 32 ΧΛΜ.)
> 73 ΧΛΜ>
POLIS PARK 24% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 40 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 107 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 16.1 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 40 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 24%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 57M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 81 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 48%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 71 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 41%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 3H30M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 78 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 46%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΕΜΠΡΟΣ, ΜΕΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 6.6 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 50 kW