Η Jaguar ανταποκρίθηκε άμεσα στην «πρόκληση» της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας το ηλεκτρικό SUV της το 2018. Την επόμενη χρονιά, το I-Pace ανακηρύχθηκε “World Car of the Year 2019”, παράλληλα με τα βραβεία καλύτερου σχεδιασμού και καλύτερου οικολογικού αυτοκινήτου, κάνοντάς την το πρώτο αυτοκίνητο που «νίκησε» σε τρεις από τις έξι κατηγορίες του θεσμού.
Μόλις 3 χρόνια μετά, η Βρετανική εταιρεία ανανέωσε την εμφάνιση αλλά και το εσωτερικό της I-Pace, με την facelift έκδοση. Με νέα φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, έχει πλέον μία ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση, η οποία ολοκληρώνεται με τις μεγάλες ζάντες. Στο εσωτερικό του, βρίσκεται το νέο σύστημα infotainment της εταιρείας, το οποίο διαθέτει νέες λειτουργίες και δυνατότητες, ενώ ο σχεδιασμός του έχει διακριτικές αλλαγές, δίνοντας μία ακόμη πιο πολυτελή αίσθηση. Πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν να επενδύσουν το εσωτερικό των EV τους με οικολογικά/ανακυκλωμένα υλικά, αλλά η Jaguar δεν είναι ένας από αυτούς. Μέσα στην I-Pace, κυριαρχεί το -υψηλής ποιότητας- δέρμα.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες της I-Pace χαρακτηρίζονται από την υψηλή ροπή που αποδίδουν, χαρίζοντας στο SUV της Jaguar την ικανότητα εκρηκτικών επιταχύνσεων. Κατά την ομαλή οδήγηση, είναι αθόρυβο και εύκολο στην οδήγησή του. Όταν βρεθεί στην λειτουργία οδήγησης Dynamic, το αμάξωμα χαμηλώνει και αποκτά έναν «αθλητικό» χαρακτήρα, καθώς το σύστημα διεύθυνσης σε αυτή τη ρύθμιση είναι αμεσότατο ενώ η πρόσφυση διατηρείται άριστα ακόμη και σε πολύ κλειστές στροφές. Το ύψος της I-Pace μειώνεται επίσης όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομους (στα 105χλμ./ώρα) για την βελτίωση της αεροδυναμικής, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας. Αντίστοιχα, το ύψος μπορεί να αυξηθεί, για ευκολότερη πρόσβαση αλλά και για κίνηση εκτός δρόμου.
Η σχεδίαση της μπαταρίας και το προηγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης αυτής, υπόσχονται μεγάλη διάρκεια ζωής και περιόδους βιώσιμης μέγιστης ισχύος. Το κόστος κτίσης της I-Pace είναι υψηλό, όπως και η κατανάλωση του ρεύματος της, αλλά η οδηγική αίσθηση που προσφέρει είναι μοναδική και εντυπωσιακή.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 408 ΧΛΜ.)
> 58 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 87% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 359 ΧΛΜ. – 49 ΧΛΜ.)
> 72 ΧΛΜ>
POLIS PARK 69% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 276 ΧΛΜ. -83 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 22.3 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 276 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ: 69%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H7M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 300 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 75%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 290 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ: 72%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 2H12M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 300 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 79%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΕΜΠΡΟΣ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 100 kW