Q-ELECTRIC

Nissan Leaf e+: Αυξημένη αυτονομία, ισχυρότερος κινητήρας

nissan-leaf-e-afximeni-aftonomia-ischyroteros-kinitiras-619512

Πολλοί κατασκευαστές συνειδητοποιούν πως τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι αυτά που σχεδιάστηκαν εξ αρχής ως τέτοια και δεν αποτελούν εκδόσεις ήδη υπαρχόντων μοντέλων. Η Nissan το κάνει πράξη από το 2010, με το δημοφιλές Leaf. Η δεύτερη γενιά του παρουσιάστηκε το 2017, ενώ το 2019 λανσαρίστηκε η έκδοση Leaf e+, διαθέτοντας ισχυρότερο κινητήρα και αυξημένη αυτονομία.

Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι οικεία για όσους έχουν (ή είχαν) πρόσφατη επαφή με την ιαπωνική μάρκα. Τόσο σε θέμα ποιότητας υλικών, όσο και σε επίπεδο λειτουργικότητας και αισθητικής. Στο Leaf κάθεσαι σχετικά ψηλά, λόγω της μπαταρίας που έχει τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα, με τη θέση οδήγησης να παραπέμπει περισσότερο σε MPV παρά σε hatchback. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι χαρακτηριστικός για το μοντέλο, το οποίο συνεχίζει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στους δρόμους.

Στον δρόμο, το νέο Leaf αποκαλύπτει τις αρετές του, οι οποίες αποτελούν παράλληλα τις αρετές της ηλεκτροκίνησης. Επιταχύνει ακαριαία σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ενώ η αίσθηση φρεναρίσματος κάνει την εμφάνισή της με το που θα σηκωθεί το πόδι από το δεξί πεντάλ, λόγω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Μάλιστα, με το e-Pedal ενεργοποιημένο (μέσω ενός κουμπιού στη βάση της κονσόλας), η επιβράδυνση είναι τόσο έντονη, που από την στιγμή της οικειοποίησης με την λειτουργία, το πεντάλ του φρένου χρησιμοποιείται σπάνια. Παράλληλα, οι τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας.

Η οδική συμπεριφορά ενός ηλεκτρικού οχήματος αποτελεί μια ιδιαίτερη παράμετρο, υπό την έννοια ότι έστω κι αν αυτό βελτιώνεται συνεχώς, η χρήση του -ακόμη- προορίζεται για την πόλη. Η επιτυχία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι ότι παρασύρουν τον οδηγό σε ένα στυλ οδήγησης που ταιριάζει με την φιλοσοφία τους. Όλα γίνονται απλά, ήρεμα και ξεκούραστα, σε βαθμό που δημιουργούν την επιθυμία να οδηγήσεις χαλαρά, σε πλήρη αντίθεση με ότι θα συνέβαινε αν στη θέση οδήγησης π.χ. ενός σπορ αυτοκινήτου.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 359ΧΛΜ.)
> 55 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 85% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 332 ΧΛΜ. - 37 ΧΛΜ.)
> 73 ΧΛΜ>
POLIS PARK 61% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 234 ΧΛΜ. - 98 ΧΛΜ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 19.3 kWh/100km

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 234 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 61%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H15M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 279 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 72%

WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 244 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 63%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 5H
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 257 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 69%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΕΜΠΡΟΣ, ΜΕΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CHAdeMO
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 6.6 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 50 kW

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο