Το πρώτο μέλος της ηλεκτροκίνητης EQ «οικογένειας» της Mercedes-Benz είναι το φουτουριστικό EQC. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 2019 και βασίζεται στην πλατφόρμα της GLC, έχοντας έτσι ένα ευρύχωρο εσωτερικό και χωρητικότητα 500 λίτρων στον χώρο αποσκευών. Ακόμη και ως ηλεκτροκίνητο, διατηρεί το DNA της Γερμανικής εταιρείας με έναν εντυπωσιακό τρόπο.
Η EQC εισήγαγε τον μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό που πλέον χαρακτηρίζει τα μοντέλα EQ. Απαλές γραμμές και καμπύλες, με «ενιαία» φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Ο εσωτερικός σχεδιασμός διαφοροποιείται ιδιαίτερα από αυτόν των «συμβατικών» Mercedes-Benz με κορυφαίο design, διατηρώντας το επίπεδο της ποιότητας ψηλά, τόσο από πλευράς υλικών και επενδύσεων, αλλά και στην συναρμολόγηση αυτών. Οι διακοσμητικές γραμμές που εκτείνονται στο ταμπλό, δίνουν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα υπογραμμίζουν την αίσθηση της ευρυχωρίας.
Ακόμη και αν εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, η κίνηση στον πίσω άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν η EQC χρειαστεί την υποβοήθηση αυτού. Σίγουρα, είναι ένα πάρα πολύ γρήγορο SUV, αλλά οι μηχανικοί της Mercedes επικεντρώθηκαν στην άνεση των επιβατών, καταφέρνοντας να μονώσουν στην εντέλεια την καμπίνα των επιβατών από τους ήχους των ηλεκτρικών κινητήρων αλλά και από τους εξωτερικούς θορύβους, πετυχαίνοντας πραγματικά αθόρυβη λειτουργία σε κάθε συνθήκη οδήγησης. Από την πλευρά τους, οι αναρτήσεις λειτουργούν άψογα , με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μην αντιλαμβάνονται τυχόν ανωμαλίες του δρόμου. Φυσικά, καλείται να διαχειριστεί πάνω από 2.5 τόνους, οπότε οι κλίσεις στις στροφές είναι αρκετά έντονες. Με αυτό τον τρόπο, «ελαττώνει» την όρεξη για δυναμική οδήγηση, ευνοώντας την αυτονομία του.
Η μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 80 kWh διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, το οποίο συνεργάζεται ακόμη και με το σύστημα πλοήγησης, ώστε να προτείνει στον οδηγό την κατάλληλη στιγμή για να σηκώσει το πόδι του από το δεξί πεντάλ, πλησιάζοντας έναν κόμβο ή μία κατηφόρα. Η EQC, όπως απέδειξε, καταναλώνει λιγότερο και έχει καλύτερη αυτονομία από τους ανταγωνιστές της.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 336 ΧΛΜ.)
> 55 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 87% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 301 ΧΛΜ. -35 ΧΛΜ.)
> 72 ΧΛΜ>
POLIS PARK 61% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 211 ΧΛΜ. -90 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 25.9 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 211 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 61%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 50min
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 240 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 70%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 255 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 73%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 3h13min
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 262 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 75%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 7.4 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 110 kW