Q-ELECTRIC

Peugeot e-208: Κάνει τον ανταγωνισμό να δείχνει …υπερτιμημένος

peugeot-e-208-kanei-ton-antagonismo-na-deichnei-ypertimimenos-619442

Η Peugeot παρουσίασε την πολυβραβευμένη, δεύτερη γενιά του 208 πριν από 2 χρόνια, ενώ μαζί της, έφερε το αμιγώς ηλεκτρικό e-208, ολοκληρώνοντας την γκάμα του μοντέλου. Το νέο Peugeot e-208 προσφέρει μία ευχάριστη και διασκεδαστική οδήγηση χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα προσιτό «εισητήριο» σε αυτή την ταχύτατα αναπτυσσόμενη, νέα μορφή μετακίνησης.

Ο μοντέρνος σχεδιασμός της νέας γενιάς του 208 «πέτυχε» από την πρώτη στιγμή, αναβαθμίζοντας στην συνολική εικόνα της εταιρείας και εισάγοντας σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που αργότερα είδαμε και σε άλλα μοντέλα της. Τα LED φωτιστικά σώματα, οι έντονες γραμμές και το «στήσιμό» του, έχουν ως αποτέλεσμα μία επιβλητική εμφάνιση, παρά το μέγεθος του 208. Το e-208 έχει έναν ελαφρώς φαρδύτερο πίσω άξονα, έτσι ώστε να δημιουργήσει χώρο για τις μπαταρίες χωρίς την ανάγκη για μείωση του χώρου επιβατών ή αποσκευών.

Πίσω από το τιμόνι του 208, παρατηρούμε πολλές ομοιότητες με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις, όπως η κορυφαία ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες του. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει αρκετή ισχύ έτσι ώστε το αυτοκίνητο να επιταχύνει άκοπα και οι προσπεράσεις να γίνονται με ασφάλεια. Τα «νούμερα» για τις επιδόσεις του παραπέμπουν σε μοντέλα GTI της κατηγορίας και είναι μία ένδειξη για τον χαρακτήρα του e-208. Οι επιδόσεις του είναι πολύ κοντά, αν όχι καλύτερες, από αυτές του «συμβατικού» 208, καθώς πέρα από την αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα, το χαμηλό κέντρο βάρους του δίνει μία τρομερή σταθερότητα στις στροφές. Ταυτόχρονα, το αυξημένο βάρος λόγω των μπαταριών, έχει μεγιστοποιήσει την πρόσφυση του e-208, το οποίο -παρά τη μικρή διάμετρο των ελαστικών του- αρνείται να «ξεκολλήσει» από την άσφαλτο.

Το Peugeot e-208 είναι μία από τις καλύτερες επιλογές για την είσοδο στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Κορυφαίος σχεδιασμός, υψηλά επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες, αθόρυβες αλλά δυναμικές επιδόσεις, και φυσικά, μία άκρως ανταγωνιστική τιμή αγοράς.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 260 ΧΛΜ.)

> 51 ΧΛΜ>

ΛΑΥΡΙΟ 81% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 200ΧΛΜ. -60 ΧΛΜ.)

> 89 ΧΛΜ>

POLIS PARK 48% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 120 ΧΛΜ. -80 ΧΛΜ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 16.4 kWh/100km

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 120 km

ΠΟΣΟΣΤΟ: 48%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H15M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 150 km

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 61%

WALLBOX

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 140 km

ΠΟΣΟΣΤΟ: 57%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 3H20M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 150 km

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 59%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ

ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 100 kW

Ενώ όλες οι άλλες εκδόσεις του 208 προσφέρουν μία μεγάλη επιλογή σχεδίων για τις ζάντες, το ηλεκτρικό e-208 εφοδιάζεται με αποκλειστικές ζάντες, με ιδιαίτερα «φαρδιές» ακτίνες.
car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο