Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής για την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων “ID.” της Volkswagen, είναι το εντυπωσιακό ID.3. Οι στόχοι του είναι φιλόδοξοι: Να ξαναγράψει την ιστορία της VW, ωθώντας την Γερμανική εταιρεία στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. To ID.3 έχει στόχο να επαναλάβει την μεταπολεμική επιτυχία του Σκαραβαίου.
Το design του, είναι όσο πρέπει φουτουριστικό, με ένα αποτέλεσμα που θυμίζει concept car. Διάφορα στοιχεία του αμαξώματος υποστηρίζουν αυτή την εντύπωση, όπως η λωρίδα LED που συνδέει τους προβολείς. Οι αναλογίες του είναι ασυνήθιστες, καθώς η τροχοί έχουν τοποθετηθεί στα άκρα του αυτοκινήτου. Αυτό όμως, χαρίζει μία απροσδόκητη ευρυχωρία στην καμπίνα του. Υπάρχει επαρκής χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια όλων των επιβατών, ενώ ο σχεδιασμός της είναι μινιμαλιστικός και …τεχνοκρατικός. Η έλλειψη φυσικών κουμπιών συνηθίζεται εύκολα και αναβαθμίζει την αίσθηση του εσωτερικού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό δείχνει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, με την οθόνη του infotainment να παρέχει οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία.
Το ID.3 είναι έτοιμο να οδηγηθεί από την στιγμή που ο οδηγός επιβιβαστεί και πατήσει το φρένο, ενώ ταυτόχρονα «σβήνει» αυτόματα, όταν επιλέξει το “P” και εξέλθει από το όχημα. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Wolfsburg είναι ένα ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο και προπαντός ξεκούραστο σε καθημερινές μετακινήσεις. Στην πόλη διακρίνεται η ευελιξία του, καθώς ο κύκλος στροφής του είναι ανάλογος ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις απορροφούν επαρκώς τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή. Αντίστοιχες θετικές εντυπώσεις προκαλεί το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι πολύ ακριβές, κάτι που οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Ο «κεφάτος» χαρακτήρας του ID.3 ξεκινάει από τις πολλές διαφορετικές επιλογές εξατομίκευσης, με ζωντανά χρώματα αμαξώματος και αρκετές επιλογές μεγέθους και σχεδίου για τις ζάντες, ενώ συνεχίζεται στο εσωτερικό του, όπου τα μεγάλα παράθυρα που το γεμίζουν φως και προσφέρουν κορυφαία ορατότητα.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 315 ΧΛΜ.)
> 50 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 91% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 297 ΧΛΜ. -18 ΧΛΜ.)
> 77 ΧΛΜ>
POLIS PARK 65% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 217 ΧΛΜ. -80 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 14.8 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 217 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 65%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 45M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 254 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 75%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 172 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 49%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 3H48M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 181 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 51%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 125kW