Q-ELECTRIC

Mini Cooper SE: Το πιο κομψό supermini κάνει ένα βήμα προς το μέλλον

mini-cooper-se-to-pio-kompso-supermini-kanei-ena-vima-pros-to-mellon-619304

Το περασμένο έτος, η Mini παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Cooper S, με την ονομασία Cooper SE. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πιστό στα χαρακτηριστικά των Mini: δυναμισμός, ευελιξία και ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Το Cooper SE είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τις κίτρινες λεπτομέρειες στο εξωτερικό του, αλλά και από την ασύμμετρη σχεδίαση των τροχών του, Ξεχωρίζουν τα LED φώτα, όπου στο πίσω μέρος σχηματίζουν τη βρετανική σημαία. Προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για τις μπαταρίες κάτω από τους επιβάτες, η εταιρεία αύξησε το ύψος του αυτοκινήτου κατά 2 εκατοστά. Το εσωτερικό του αποπνέει μία ωραία ατμόσφαιρα, ενώ το επίπεδο φινιρίσματος είναι υψηλό. Μπροστά από τον οδηγό, βρίσκεται ο -αποκλειστικός για το ηλεκτρικό μοντέλο- ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στην κολόνα του τιμονιού. Το εσωτερικό του, έχοντας οθόνες αλλά και μοχλούς/διακόπτες, δημιουργεί μία …ισορροπία μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού.

Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και σε συνδυασμό με το περιορισμένο βάρος και το πολύ προσεγμένο στήσιμο της ανάρτησης του, δημιουργεί ένα από τα πιο ευχάριστα Mini της γκάμας. Οι επιδόσεις του είναι πολύ κοντινές με αυτές του Cooper S. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης είναι σωστά ρυθμισμένο, παρεμβαίνοντας μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Υπάρχουν τέσσερα προγράμματα οδήγησης, εκ των οποίων δύο είναι αφιερωμένα στην εξοικονόμηση ενέργειας (Green και Green+), το τρίτο είναι για τις καθημερινές μετακινήσεις (Mid) και το τελευταίο είναι …για όταν η διάθεση είναι καλή (Sport). Η Sport ρύθμιση, σαφώς και ταιριάζει πιο πολύ στον χαρακτήρα του Cooper SE.

Παρά την εξαιρετική οδηγική αίσθηση, πρέπει να αναφέρουμε ότι η αυτονομία του Cooper SE είναι σχετικά χαμηλή. Η επιλογή της εταιρείας είναι ξεκάθαρη: επικεντρώνεται στην ταχύτητα φόρτισης, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ιδιοκτήτες του SE θα μάθουν να ζουν με το «range anxiety».

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 159 ΧΛΜ.)

> 56 ΧΛΜ>

ΛΑΥΡΙΟ 77% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 135 ΧΛΜ. -24 ΧΛΜ.)

> 75 ΧΛΜ>

POLIS PARK 42% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 67 ΧΛΜ. -68 ΧΛΜ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 12.9 kWh/100km

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 67 km

ΠΟΣΟΣΤΟ: 41%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H4M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 104 km

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 62%

WALLBOX

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 84 km

ΠΟΣΟΣΤΟ: 53%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H57M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 93 km

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 59%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ

ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 50 kW

Οι εκκεντρικές ζάντες είναι αποκλειστικές για το ηλεκτροκίνητο μοντέλο, καθώς εκτός από το χαμηλό τους βάρος, βελτιώνουν σημαντικά την ροή του αέρα στις περιοχές των τροχών.
car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο