Η Hyundai, κατά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του KONA, προσέθεσε στην γκάμα του και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το συμβατικό ΚΟΝΑ είναι από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της κατηγορίας του, με την ηλεκτροκίνητη εναλλακτική επιλογή να είναι ελκυστική, καθώς είναι προσιτή και έχει εντυπωσιακή αυτονομία.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές του ηλεκτρικού ΚΟΝΑ σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, περιορίζονται στο έμβλημα “Electric” στο πίσω μέρος, αλλά και στην «κλειστή» μάσκα στο εμπρός μέρος, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του, καθώς δεν χρειάζεται την εισαγωγή του αέρα. Το εσωτερικό του έχει μεγαλύτερες αλλαγές, καθώς η διαμόρφωση της κεντρικής κονσόλα είναι εντελώς διαφορετική από τα «συμβατικά» ΚΟΝΑ. Εκτός από τον διαφορετικό σχεδιασμό, έχουν προστεθεί κάποιες λειτουργίες διαθέσιμες αποκλειστικά για την έκδοση, όπως το πλήκτρο που ενεργοποιεί τον κλιματισμό μόνο για τον οδηγό, για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας όταν βρίσκεται μόνος του στο αυτοκίνητο.
Το βασικό χαρακτηριστικό της οδήγησης του ΚΟΝΑ, είναι η αθόρυβη, ομαλή κίνησή του και φυσικά, η μεγάλη αυτονομία του, καθώς το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι εξοπλισμένο με την μπαταρία των 64 kWh. Παράλληλα, πρόκειται για το ισχυρότερο και ταχύτερο ΚΟΝΑ στην γκάμα της εταιρείας (μέχρι να παρουσιαστεί το κορυφαίο ΚΟΝΑ Ν). Σίγουρα, η επιτάχυνσή του είναι βελτιωμένη, αλλά η μεγάλη διαφορά φαίνεται στους αυτοκινητόδρομους αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους. Το αυξημένο βάρος λόγω τον μπαταριών έχει αντιμετωπιστεί από την Hyundai ως ένα πλεονέκτημα, το οποίο έκανε το ΚΟΝΑ πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και πιο ικανό στις στροφές, καθώς τα «νέα κιλά» του έχουν τοποθετηθεί κάτω από τους επιβάτες.
Συνολικά, το ηλεκτροκίνητο ΚΟΝΑ αποτελεί μία ιδανική επιλογή για την είσοδο στον κόσμο των EV. Προσφέρει υψηλή αυτονομία, με πολύ καλές επιδόσεις και άνεση, σε χαμηλό -σχετικά- κόστος. Η Hyundai επέλεξε το ΚΟΝΑ για την δημιουργία του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς εκτός από best-seller της κατηγορίας του, είναι εύχρηστο και εργονομικό, διευκολύνοντας έτσι την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 440 ΧΛΜ.)
> 55 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 91% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 398 ΧΛΜ. – 42 ΧΛΜ.)
> 76 ΧΛΜ>
POLIS PARK 77 % (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 342 ΧΛΜ. – 56ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 12.1 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 342 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ: 77%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H7M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 403 KM
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 83%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 390KM
ΠΟΣΟΣΤΟ: 80%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 2H20M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 399KM
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 83%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΕΜΠΡΟΣ, ΕΠΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 7.2 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 80 kW