Το iX3 σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την BMW, προσφέροντας οδηγική ευχαρίστηση με μηδενικούς ρύπους. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Γερμανικής εταιρείας, συνδυάζει την άνεση και την ποιότητα κατασκευής του δημοφιλούς Χ3, με τις υψηλές επιδόσεις και την αποδοτικότητα της τεχνολογίας eDrive πέμπτης γενιάς.
Εξωτερικά, το ηλεκτροκίνητο Χ3 διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις λόγω των πολλαπλών προσθηκών γαλάζιων λεπτομερειών στο αμάξωμα και στον πίσω προφυλακτήρα (εκεί που κανονικά θα βρίσκονταν οι απολήξεις των εξατμίσεων), αλλά και από τα «κλειστά» kidney grills. Οι μπλε λεπτομέρειες συνεχίζουν -πιο διακριτικά- στο εσωτερικό, καθώς βρίσκονται στο κουμπί του Start-Stop, στον λεβιέ ταχυτήτων και στο περίγραμμα το σήματος της εταιρείας στο τιμόνι. Οι ελαφριές, αεροδυναμικές ζάντες του μειώνουν την αντίσταση του αέρα κατά 5%.
Από την πρώτη στιγμή πίσω από το τιμόνι, δίνει μία εξαιρετική αίσθηση άνεσης κατά την κύλισή του, ενώ η καλή του ηχομόνωση κάνει την καμπίνα αθόρυβη. Χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στέλνει την δύναμη αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους του, το iX3 καταφέρνει να έχει έναν δυναμικό χαρακτήρα όταν βρεθεί στην λειτουργία οδήγησης Sport. Αντίθετα, στην λειτουργία ECO η ισχύς περιορίζεται, αυξάνοντας αισθητά την αυτονομία. Βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR της BMW, η οποία χρησιμοποιείται σε πάρα πολλά μοντέλα της εταιρείας και έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό πλαίσιο. Το σύστημα αναρτήσεων, για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος του συστήματος ηλεκτροκίνησης, είναι πιο «σφιχτό» από αυτό των συμβατικών μοντέλων.
Η BMW iX3 αποτελεί μία δελεαστική επιλογή ηλεκτρικού premium SUV, καθώς διαθέτει υψηλή αυτονομία, αρκετή ισχύς και κορυφαία άνεση, σε χαμηλότερο κόστος κτίσης από τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Το γεγονός ότι διατίθεται αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, μας αφήνει με την απορία για το αν η BMW σχεδιάζει να παρουσιάσει στο μέλλον μία τετρακίνητη έκδοση, με έναν επιπλέον κινητήρα για τον μπροστινό άξονα.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 312 ΧΛΜ.)
> 51ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 92% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 306 ΧΛΜ. -6 ΧΛΜ.)
> 78 ΧΛΜ>
POLIS PARK 63% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 194 ΧΛΜ. – 112 ΧΛΜ.)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 22.1 kWh/100km
ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 194 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 63%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 58M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 218 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 71%
WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 195 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 58%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 2H51M
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 201 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 61%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 150 kW