Πώς η Citroën DS, ένα από τα σημαντικότερα κλασικά αυτοκίνητα, ξαναζεί. Τούτη τη φορά με μετατροπή της σε ηλεκτρικό. Μαζί και το δίλημμα του τίτλου.
Λίγο πριν εκπνεύσει ο 20ος αιώνας, συγκεντρώθηκαν άνθρωποι της αυτοκίνησης, δημοσιογράφοι, σχεδιαστές, σε ένα διεθνές γκαλά, στο Λας Βέγκας.
Είχαν προσκληθεί για να επιλέξουν τα σημαντικότερα αυτοκίνητα των τελευταίων 100 ετών. Ο διαγωνισμός λεγόταν -τι άλλο;- ”Car of The Cenrtury”.
Συνολικά 130 προσωπικότητες του χώρου του αυτοκινήτου είχαν προσκληθεί. Είχαν δε ξεκινήσει τρία χρόνια πριν τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων αυτοκινήτων για το επίζηλο στέμμα.
Η αρχική λίστα περιελάμβανε 700 αυτοκίνητα. Και η επιτροπή έπρεπε, σ΄όλο το χρονικό διάστημα, βήμα-βήμα, να περιορίζει τα προς εκλογή αυτοκίνητα. Απ’ τα αρχικά 700, να φτάσει στα 200 και μετά στα 100.
Για τη θεά-DS
Το βράδυ της 18ης Δεκεμβρίου, σε εκείνη την αίθουσα του Βέγκας, κατόπιν συμμετοχής και ιντερνετικής ψήφου του κόσμου, είχαν καταλήξει στα 26 σημαντικότερα αυτοκίνητα του αιώνα.
Αν σας ενδιαφέρει, η τελική λίστα ήταν αυτή. Φυσικά η Citroën DS ήταν μέσα στη χρυσή δεκάδα. Δε θα μπορούσε να γινόταν αλλιώς.
Ό,τι και να γράψεις σήμερα για αυτό το αυτοκίνητο είναι μια πεζή επανάληψη των όσων έχουν αποτυπωθεί για αυτόν τον ιπτάμενο δίσκο που προσγειώθηκε στο σύμπαν της αυτοκίνησης το 1955.
Τελικά, η Citroën DS ανακηρύχτηκε το 3ο σημαντικότερο αυτοκίνητο του 20ου αιώνα, με 567 ψήφους.
Για την ιστορία, βρέθηκε πίσω απ΄το Ford Model T (742 ψήφοι), το πρώτο αυτοκίνητο που άνοιξε το δρόμο στη μαζική, βιομηχανική παραγωγή, και πίσω από τη δεύτερη θέση του κλασικού Mini (617 ψήφοι), το θαύμα-μινιατούρα του Σερ Άλεκ Ισιγόνη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Mercedes-AMG A35: Είναι μία «πραγματική» AMG;
Τα 8 πράγματα που αγαπάμε να παραμελούμε στο αυτοκίνητο το καλοκαίρι
Η Buell επιστρέφει στην Ευρώπη