Φέτος συμπληρώθηκαν ακριβώς πενήντα χρόνια από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε εκείνο το σέξι κουπέ, διά χειρός Τζορτζέτο Τζουτζάρο. Και με τέτοια αυτοκινητάρα στα ‘70s, η «κολώνια» κρατάει ακόμη.
Η Alfetta GT ερχόταν, λοιπόν, με μία χαλαρή 3η στο κιβώτιο. Ο Νίκος έκανε την τιμονιά προς τα αριστερά της Αμφιθέας, απότομο κατέβασμα σε 2η και η κούκλα πέταξε με χάρη τα οπίσθιά της αφήνοντας μας με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Το ενσταντανέ με την GT, την κουπέ αδελφή της κομψής τετράθυρης Alfetta, χαράκτηκε στον εγκέφαλο, σχεδόν θώπευσε την εφηβική ψυχή.
Ιταλικό παντιλίκι, καθισμένος χαμηλά, στο κέντρο του ταμπλό τα βασικά όργανα και μπροστά από τον οδηγό μόνο το στροφόμετρο.
Ακόμα και το ταχύμετρο ήταν στη μέση. Δείγμα κ αυτό αυτής της ιδιαίτερης φιλοσοφίας των ιταλών της εποχής.
Γιατί ποιος γερμανός θα τολμούσε να βάλει μπροστά από τη θέση του οδηγού το κατ’ εξοχήν όργανο με το οποίο αλλάζεις σχέσεις με το, επίσης πρωτοριακό, 5άρι κιβώτιο; Ως γνωστόν, η διαδικασία έχει αγωνιστικές καταβολές και τέτοια θέλησαν οι μιλανέζοι μάγοι να μπολιάσουν σ΄αυτό το τόσο γοητευτικό αυτοκίνητο…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Πορτογαλία: Τρομακτικό ατύχημα σε ράλι – Porsche έπεσε σε θεατές, τραυματίστηκαν δύο παιδιά
Έρευνα Autotypos.gr: Ακριβά, αλλά φθηνότερα από πέρυσι τα καύσιμα
Maserati GT2 – Πρώτες εντυπώσεις: Ζητούνται gentlemen drivers!