Παρότι η Skoda Motorsport δεν έχει πλέον επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή στο WRC, συνεχίζει να υποστηρίζει με τεχνογνωσία και ανταλλακτικά τις διάφορες Skoda Fabia σε χέρια ιδιωτών.
Στο Ράλι Σουηδίας συνολικά εννέα πληρώματα με Skoda Fabia Rally2 evo βρέθηκαν στη γραμμή εκκίνησης, με το φινλανδικό δίδυμο των Emil Lindholm και Mikael Korhonen να τίθεται επικεφαλής από την αρχή. Από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής οι Φινλανδοί σημείωσαν τρεις ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία WRC3, παίρνοντας μάλιστα το προβάδισμα σε ολόκληρη την κατηγορία Rally2.
Το Σάββατο ο Lindholm (κάτω) έχασε ρυθμό και υποχώρησε 3,4 δευτερόλεπτα από τον επικεφαλής της κατηγορίας, οπότε η τελική έκβαση της νίκης μεταφέρθηκε για τη μοναδική Ειδική Διαδρομή της Κυριακής, τη μήκους 21,19 χιλιομέτρων Likenäs 2. Τελικά, ο Lindholm δε βρήκε τα δευτερόλεπτα που χρειαζόταν, τερμάτισε στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, σε απόσταση αναπνοής από το νικητή.
Για τον Oliver Solberg (κάτω), ο οποίος συμμετέχει στη WRC3 με την εργοστασιακή υποστήριξη της Skoda Motorsport, το Ράλι Σουηδίας ήταν το ντεμπούτο του νεαρού με τη Skoda Fabia Rally2 evo στο WRC. Παρέμεινε σταθερά μέσα στην πεντάδα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά στην τελευταία Ειδική ένα κλατάρισμα του κόστισε περίπου δύο λεπτά και του στέρησε την τρίτη θέση στο βάθρο. Παρόλα αυτά κατάφερε να αποδείξει τις ικανότητές του στην πρώτη συμμετοχή του με μία Skoda Fabia, ενώ πρόκειται να συμμετάσχει στον επόμενο ευρωπαϊκό γύρο του WRC, το Ράλι Πορτογαλίας.
Στην κατηγορία WRC2, ο πρωταθλητής του WRC2 2017, Pontus Tidemand (κάτω) επίσης με Fabia Rally2 evo, τερμάτισε στην τρίτη θέση. Άλλες αξιοσημείωτες παρουσίες με Skoda Fabia Rally2 evo ήταν του Φινλανδού Eerik Pietarinen (4ος στη WRC3), και του πρωταθλητή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι – ERC, Filip Mareš από την Τσεχία (6ος στη WRC3).