Περίπου τρία χρόνια μετά την παρουσίασή του, το -τουλάχιστον- ιδιαίτερο Toyota C-HR ανανεώνεται. Και η είδηση δεν είναι άλλη από την προσθήκη μια νέας υβριδικής έκδοσης, με κινητήρα 2.0 λίτρων.
Από το 2016 και το λανσάρισμά του, το C-HR έχει σημειώσει την εξαιρετική εμπορική επίδοση των 400.000 και πλέον μονάδων. Αν το καλοσκεφτούμε είναι εντυπωσιακή, όχι μόνο ως απόλυτος αριθμός, αλλά και σε σχέση με τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Και εξηγούμαστε: Το μοντέλο της Toyota ήταν και παραμένει, ένα από τα πλέον καινοτόμα σχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Θέλετε να το πείτε και εκκεντρικό; Καμία αντίρρηση. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα νεωτεριστικό αμάξωμα, σε έναν αυτοκινητικό κόσμο που -εμπορικά- πολλές φορές στο παρελθόν έχει απορρίψει το νεωτερισμό και προτιμήσει την κοινοτοπία. Στο C-HR όμως, το κοινό έδειξε έτοιμο για το διαφορετικό και ασφαλώς, η βάσιμη φήμη περί αξιοπιστίας, η χρηστικότητα του μοντέλου και πάνω απ’ όλα η υβριδική τεχνολογία, έπαιξαν το ρόλο τους.
Οι αλλαγές τόσο εξωτερικά όσο και στο χώρο των επιβατών είναι μάλλον ανεπαίσθητες. Στο αμάξωμα, προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα είναι ανασχεδιασμένα και στο πίσω μέρος μια οριζόντια μαύρη φάσα οριοθετεί το κάτω μέρος του παρμπρίζ. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα νέο σύστημα infotainment με αναβαθμισμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ κατά τα λοιπά, τα πράγματα παραμένουν εύτακτα, πρακτικά και εργονομικά.
Όπως αναφέρεται και στον πρόλογο, το ουσιώδες στο ανανεωμένο C-HR είναι το νέο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα 80KW και μπαταρία NiMH (ενώ η αντίστοιχη της μικρότερης υβριδικής έκδοσης είναι ιόντων λιθίου). Η συνολική ισχύς φτάνει τους 184 ίππους που μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT. Η απόδοση του συνόλου (που χρησιμοποιείται και στην Corolla αλλά και στο RAV4) είναι πολύ καλή, με την μετάδοση λιγότερο θορυβώδη σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και με την ίδια φυσικά «ιδιαίτερη» λειτουργία. Ο οδηγός ωστόσο συνηθίζει γρήγορα την αίσθηση συνεχούς πατιναρίσματος και αυτό που μένει είναι ένας ιδιαίτερα οικονομικός συνδυασμός (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις . Η ποιότητα κύλισης είναι επίσης βελτιωμένη και το επίπεδο άνεσης υψηλό, παρά τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση.
Εκτός της συγκεκριμένης έκδοσης Hybrid Dynamic Force των 29.050 ευρώ, διαθέσιμη υπάρχει μια ακόμη υβριδική, με κινητήρα 1.8 λίτρων και 122 ίππων που κοστίζει 24.070 ευρώ, επίσης με κιβώτιο CVT, αλλά και μια «συμβατική» με υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, χειροκίνητη μετάδοση και απόδοση 116 ίππων, οι τιμές της οποίας ξεκινούν από τα 21.270 ευρώ.