Με έμφαση στην ασφάλεια, την οδική συμπεριφορά και το… made in Japan.
Ένα χρόνο πριν, η Mazda δεν υπήρχε καν στο κάδρο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Η επάνοδος της ιαπωνικής εταιρείας στην εγχώρια αγορά που πραγματοποιήθηκε περίπου πριν από 6 μήνες, επισφραγίζεται με την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Mazda2 επί ελληνικού εδάφους.
Οι αλλαγές στο νέο μοντέλο είναι κατά βάση αισθητικού χαρακτήρα και εντοπίζονται στη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τα φώτα και τις ζάντες. Οι άνθρωποι της εταιρείας, έδωσαν έμφαση στην σπορτίφ οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει παραδοσιακά τα μοντέλα της μάρκας, το κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας που υπογραμμίζεται από την εξαιρετική επίδοση που πέτυχε το Mazda2 στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP και φυσικά, στο γεγονός ότι αυτό, όπως και όλα τα μοντέλα της Mazda, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
Το τελευταίο, είναι ένα στοιχείο στο οποίο δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς θεωρούν -όχι άδικα- πως η ιαπωνική προέλευση ενός αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο στη συνείδηση μερίδας του αγοραστικού κοινού, καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υψηλή αξιοπιστία. Το γεγονός ότι αρκετές ιαπωνικές εταιρείες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους επί ευρωπαϊκού εδάφους, θεωρούν στη Mazda πως τους δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα.
Το Mazda2 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε περίπου ένα μήνα, αποκλειστικά με τον κινητήρα SkyActiv-G 1.5 λίτρου, που σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, αποδίδει 90 ίππους. Η Mazda ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 σε 9,8’’, τελική 183 χ.α.ώ. και μέση κατανάλωση 5,9λ/100 χλμ. Στη σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του, το Mazda2 αποδεικνύεται πραγματικά ευχάριστο στην οδήγηση, διαθέτει ένα εξαιρετικό κιβώτιο 6 σχέσεων και δεν θα προβληματίσει σε καμία περίπτωση τον οδηγό του.
Η βασική έκδοση Challenge ξεκινά από τα €14.509, η Takumi κοστίζει €16.235 και η κορυφαία Takumi Plus διαμορφώνεται στα €16.997.