AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Lotus Evora GT410 (2020): Πιο άνετη και πιο εύχρηστη

lotus-evora-gt410-2020-pio-aneti-kai-pio-efchristi-519173

Η Lotus προωθεί την Evora, σε μια πιο… πιπεράτη έκδοσή της. Η GT410 είναι μεν πολύ ισχυρή, αλλά μπορεί να είναι και άνετη δε.

Μέχρι στιγμής η Lotus Evora ήταν διαθέσιμη σε πολλές αγορές μόνο στην έκδοση GT410, η οποία, όπως προκύπτει κι από το όνομά της, είναι εξαιρετικά σπορτίφ. Επειδή, όμως, υπάρχουν και πελάτες, που θα ήθελαν και λίγη περισσότερη άνεση, οι Βρετανοί ανανέωσαν σε σημαντικό βαθμό την έκδοση “GT410”.

Πιο μαλακή η ανάρτηση, πιο άνετο το εσωτερικό

Η Evora GT410 εξοπλίζεται πλέον standard με σπορ καθίσματα της Recaro και ένα σύστημα κλιματισμού. Επιπλέον, θα υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα infotainment με ραδιόφωνο DAB, Apple Carplay και σύστημα πλοήγησης. Προκειμένου, δε, το τελευταίο να είναι απολαυστικό για τους χρήστες του, ο θάλαμος επιβατών ηχομονώθηκε καλύτερα. Επίσης, στις επενδύσεις των θυρών τοποθετήθηκαν νέα υποβραχιόνια και θήκες.

Από πλευράς μηχανικών μερών, η ανάρτηση δέχτηκε πιο άνετες ρυθμίσεις, ώστε να είναι πιο βολική σε καθημερινές συνθήκες. Ωστόσο, δεν έγινε καμία αλλαγή στον κινητήρα, ο οποίος παραμένει ο V6 με Kompressor των 3,5 λίτρων, με ισχύ 416 ίππων και μέγιστη ροπή 420 Nm. Έτσι, το διθέσιο μοντέλο επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και φτάνει το ανώτερο στα 280 χλμ./ώρα.

Το πιο σημαντικό, ίσως, στοιχείο αφορά στην… τσέπη των ενδιαφερόμενων αγοραστών. Η βελτίωση στους τομείς της άνεσης και της καθημερινής ευχρηστίας δε σήμανε και την αύξηση της τιμής. Αντιθέτως, η Evora GT410 κοστίζει -στη Γερμανία- 99.900 ευρώ, δηλαδή περίπου 11.000 ευρώ λιγότερα σε σχέση με το προηγούμενο, εξαιρετικά σπορτίφ μοντέλο.

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο