AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Laffite X-24: Ένα αγωνιστικό του Le Mans για το δρόμο

laffite-x-24-ena-agonistiko-tou-le-mans-gia-to-dromo-518289

Η Laffite Supercars δείχνει πως εννοεί σοβαρά την κατασκευή μιας ολόκληρης παλέτας μοντέλων. Το X-24 είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο και για την πίστα, που κατόπιν επιθυμίας μπορεί να δεχτεί εναλλακτικά έναν ηλεκτροκινητήρα.

Εκτός από το εκτός δρόμου buggy “G-Tec X-Road”, η Laffite Supercars, που εδρεύει στο Los Angeles, στο Miami, αλλά και στη Valencia της Ισπανίας, διαθέτει και ένα σπορ μοντέλο, που μοιάζει να έχει ξεφύγει από την πίστα του Le Mans και να κινείται στους δημόσιους δρόμους.

Έως και 548 ίπποι για 930 κιλά!

Η Laffite επιθυμεί να εξελίξει η ίδια το σασί για το X-24. Το μήκος του αμαξώματος θα φτάνει τα 4,65 μέτρα, το πλάτος τα 1,90 μ. και το ύψος δε θα ξεπερνά τα 1,05 μ. Το βάρος του X-24 θα περιορίζεται στα 930 κιλά. Από την πλευρά του, ο κινητήρας θα είναι ένας V8, προελεύσεως Nissan και χωρητικότητας 5,0 λίτρων. Ανάλογα με τη ρύθμισή του θα αποδίδει μεταξύ 431 και 548 ίππων. Τέλος, το κιβώτιο ταχυτήτων προβλέπεται να είναι ένα σειριακό, 6 σχέσεων, από την X-Trac. Αυτό θα μεταδίδει τη δύναμη του V8 κινητήρα στους πίσω τροχούς, ενώ οι αλλαγές των σχέσεων του κιβωτίου θα μπορούν να γίνονται και από τα paddles, που θα υπάρχουν πίσω από το τιμόνι.

Όσοι επιθυμούν να συμβαδίζουν με το πνεύμα των καιρών, οφείλουν να γνωρίζουν πως η Laffite Supercars θα διαθέτει το X-24 και ως ηλεκτροκίνητο. Μάλιστα, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα θα φτάνει είτε τους 476 ίππους είτε τους 811! Με τον πρώτο e-κινητήρα η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα, η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 60 kWh και φροντίζει για την αυτονομία 322 χλμ., αν και το βάρος του X-24 σε αυτήν την έκδοση αυξάνεται στα 1.230 κιλά!

Οι τιμές για το σπορ αυτοκίνητο, που θα είναι περιορισμένης παραγωγής (μόλις 30 «κομματιών»), δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Επίσης, μεταξύ παραγγελίας και παράδοσης, ο αγοραστής θα πρέπει να υπολογίζει ένα χρονικό διάστημα της τάξης των 8 μηνών ή των 9, αν πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη εκδοχή. Τώρα, σε όσους το όνομα “Laffite” θυμίζει κάτι, ο Bruno Laffite, ιδιοκτήτης της εταιρείας και ιθύνων νους της, είναι ανιψιός του παλιού πιλότου της Formula 1, Jacques Laffite, που μεσουράνησε τις δεκαετίες του 1970 και 1980.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο