Δε θα λέγαμε πως το Audi SQ8 με τον diesel biturbo V8 πάσχει από ισχύ. Παρόλ’ αυτά, η Abt έκρινε πως υπάρχει ανάγκη βελτίωσης, κάνοντας πιο πιπεράτη και την εμφάνιση του SUV.
Οκτώ κύλινδροι, κυβισμός 4 λίτρων και δύο turbo, εκ των οποίων το ένα είναι ένας ηλεκτρικά ελεγχόμενος συμπιεστής: Η Audi έχει λάβει ήδη τα μέτρα της, προκειμένου το SQ8 TDI να μην υστερεί σε ισχύ και, μάλιστα, με επιτυχία: Στα τεχνικά χαρακτηριστικά της εργοστασιακής έκδοσης βλέπουμε: 435 ίππους, 900 Nm ροπής, 4,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Επιπλέον 75 ίπποι και 70 Nm
Από ηλεκτρονικής πλευράς φαίνεται πως η Audi δεν έχει φτάσει αυτόν τον κινητήρα στα όριά του. Αντ’ αυτής, όμως, η Abt Sportsline κατάφερε με τη μονάδα της ηλεκτρονικής διαχείρισης να αυξήσει την ισχύ στους 510 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 970 Nm, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται πλέον πιο γρήγορα κατά 0,2 δευτερόλεπτα.
Η εταιρεία βελτιώσεων έκανε επεμβάσεις με ηλεκτρονικά μέσα ακόμα και στην αερανάρτηση του SQ8 TDI. Το αξίας 2.490 ευρώ Abt Level Control εξασφαλίζει τρία επίπεδα χαμηλώματος, που εξαρτώνται από την αρχική ρύθμιση ύψους από την πλευρά της Audi. Στο επίπεδο “dynamic” το αμάξωμα καταλήγει να βρίσκεται 15 χιλιοστά πιο κοντά στην άσφαλτο, στο επίπεδο “comfort” η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 25 χιλιοστά, ενώ στο επίπεδο «φόρτωσης» τα 65 χιλιοστά.
Νέο αεροδυναμικό «πακέτο» για το SQ8
Σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, η Abt αναβαθμίζει το SQ8 με ένα αεροδυναμικό «πακέτο». Έτσι, έχουν γίνει επεμβάσεις στην μπροστινή ποδιά (αξίας 2.480 ευρώ), στην πίσω (αξίας 2.990 ευρώ), αλλά και στο spoiler του τελειώματος της οροφής (790 ευρώ), ενώ έχουν τοποθετηθεί και τέσσερα ανοίγματα των τελικών της εξάτμισης. Επιπρόσθετα, υπάρχουν τα λογότυπα της Abt και νέες ζάντες. Για το SQ8 TDI η Abt έχει επιλέξει ζάντες 10 x 22 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 285/40 R 22, ενώ υπάρχει και επιπλέον σετ για ζάντες 23(!) ιντσών με ελαστικά 285/35 R 23. Συμπεριλαμβανομένων των επεκτάσεων της απόστασης από τροχό σε τροχό στον ίδιο άξονα, τα έξοδα για ένα σετ ελαστικών κυμαίνονται μεταξύ 5.015 και 8.490 ευρώ. Το πρόγραμμα της βελτίωσης διαθέτει, επίσης, ένα σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, αξίας 115 ευρώ.