Η Peugeot σχεδιάζει το 2022, έπειτα από 11 χρόνια απουσίας, να επιστρέψει με την ομάδα Rebellion Racing στο Le Mans, όπου θα τεθεί αντιμέτωπη με τις Toyota και Aston Martin.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων WEC δεν αποτελεί, έπειτα από την αποχώρηση της Porsche το 2017, κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα διοργάνωση, καθώς από τότε η Toyota, ουσιαστικά μόνη της, μονοπωλεί το ενδιαφέρον στην κορυφή. Μάλιστα, όσοι διαχειρίζονται τους κανονισμούς αυτής της διοργάνωσης έπρεπε να ψάξουν πολύ, ώστε να βρουν έναν τρόπο περιορισμού του TS050 και να δώσουν ευκαιρίες νίκης και στα υπόλοιπα πρωτότυπα Le Mans. Μόνο με το μέγιστο δυνατό περιορισμό της Toyota θα μπορούσε να κερδίσει και κάποια άλλη ιδιωτική ομάδα. Αυτό έγινε στον τρίτο αγώνα της σαιζόν στη Shanghai της Κίνας, όπου επικράτησε η Rebellion.
Η Peugeot προετοιμάζει την επιστροφή της
Η βασική ιδέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όμως, εξουδετερώνεται από τους κανόνες. Ουσιαστικά, κερδίζει η ομάδα, που έχει τους καλύτερους οδηγούς και το καλύτερο αυτοκίνητο. Και από τη στιγμή, που μόνο ιδιωτικές ομάδες ανταγωνίζονται την παγκόσμια υπερδύναμη Toyota, δε μένει στη FIA τίποτε άλλο. Πάντως, από το Σεπτέμβριο του 2020 αναμένεται βελτίωση, καθώς στο θεσμό θα κάνει την είσοδό της η Aston Martin με το Valkyrie. Οι ιδιωτικές ομάδες Glickenhaus και ByKolles ανακοίνωσαν επίσης την άφιξή τους στους αγώνες. Αρκούν αυτά τα new entries για να δούμε ξανά περισσότερο ενδιαφέρον σε αυτούς τους αγώνες;
Σε ό,τι αφορά την Peugeot, τώρα, οι Γάλλοι επανέρχονται στο θεσμό με τη Rebellion Racing. Η ομάδα έχει γράψει στο παρελθόν ιστορία στο Le Mans, με την κατάκτηση της νίκης το 1992 και το 1993 με το 905 Evo 1B. Επίσης, το 2009 πίεσαν σε μεγάλο βαθμό την Audi με το V12 Diesel στη μάχη των πετρελαιοκίνητων μοντέλων. Την επόμενη χρονιά ακολούθησε η αποτυχία, αφού και τα 4 Peugeot εγκατέλειψαν. Το 2011 οι Γάλλοι υπέκυψαν στην ανωτερότητα της Audi και το 2012 το διοικητικό συμβούλιο έβγαλε την ομάδα από την… πρίζα λίγο πριν από την έναρξη του νέου -τότε- πρωταθλήματος. Το hypercar της Peugeot θα εφοδιάζεται με κινητήρα ισχύος περίπου 750 ίππων, το υβριδικό σύστημα θα του προσδίδει 270 ίππους, ενώ το βάρος του δε θα ξεπερνά τα 1.100 κιλά.