Η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Ford Puma ξεκινά τώρα στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.
Το νέο crossover της μάρκας, το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από τα SUV της κατηγορίας, προσφέρεται με την νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης EcoBoost Hybrid 48 volt, αποτελώντας το πρώτο υβριδικό όχημα που θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία.
Η Ford έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της προσλαμβάνοντας επιπλέον 1.700 άτομα και έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις της στην Κραϊόβα, προκειμένου να υποστηρίξει την παραγωγή ενός μοντέλου που συνδυάζει την απόδοση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης και τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο αποσκευών. Με τον τρόπο αυτό, η συνολική επένδυση στην Κραϊόβα έχει ανέλθει σε περίπου 1,5 δις ευρώ από το 2008 μέχρι και σήμερα.
Το νέο Puma είναι ένα από τα οκτώ ηλεκτροκίνητα μοντέλα που φέρνει φέτος η εταιρεία στην Ευρωπαϊκή αγορά. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε ότι όλες οι νέες σειρές επιβατικών μοντέλων της θα περιλαμβάνουν και μία ηλεκτροκίνητη έκδοση – ήπια υβριδική, πλήρως υβριδική, plug-in υβριδική ή πλήρως ηλεκτρική – διαμορφώνοντας μία ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τους Ευρωπαίους αγοραστές. Η εταιρεία εκτιμά ότι οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις θα έχουν ποσοστό άνω του 50% επί του συνόλου των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της μάρκας μέχρι τα τέλη του 2022.
«Το νέο Puma αντιπροσωπεύει το επόμενο κεφάλαιο στην ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford που αναβαθμίζει τις έννοιες της ποιότητας, της τεχνολογικής αρτιότητας και της οδηγικής απόλαυσης για τη μάρκα στην Ευρώπη» δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης. «Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το Puma θα γίνει τεράστια επιτυχία σε όλη την Ευρώπη.»
Πέρα από την ήπια υβριδική τεχνολογία, το Puma προσφέρει ένα αμάξωμα με αναλογίες που παραπέμπουν σε SUV μοντέλο, χώρο αποσκευών με μέγιστη χωρητικότητα 456 λίτρων, ο οποίος περιλαμβάνει το καινοτόμο “MegaBox”, τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, καθώς και εξοπλισμό άνεσης όπως καθίσματα με οσφυϊκό μασάζ.
Η γκάμα εκδόσεων περιλαμβάνει το Puma ST-Line που είναι εμπνευσμένο από τη Ford Performance και το Puma Titanium X, το οποίο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η Ford Romania απασχολεί περίπου 6.000 εργαζόμενους στην παραγωγή του νέου Puma, του EcoSport, καθώς και του EcoBoost βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου της Ford, ο οποίος έχει διακριθεί 11 φορές με βραβεία στον καταξιωμένο θεσμό “International Engine & Powertrain of the Year”.