Οι πωλήσεις SEAT συνέχισαν την ανοδική τους πορεία και τον Αύγουστο.
Η επίδραση της εφαρμογής του προτύπου WLTP που οδήγησε σε απότομη αύξηση των ταξινομήσεων
στην Ευρώπη τον Αύγουστο του 2018, δεν εμπόδισε την επίτευξη ενός νέου μηνιαίου ρεκόρ πωλήσεων φέτος για τη SEAT. Τον Αύγουστο πουλήθηκαν 42.100 αυτοκίνητα, 2% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους (41.200) και 41,6% περισσότερα από τον Αύγουστο του 2017.
Ο ετήσιος όγκος πωλήσεων της SEAT ανέρχεται μέχρι και τον Αύγουστο σε 411.600 οχήματα, 7,2% περισσότερα από το αντίστοιχο 8μηνο 2018 και με συνολικά 17.100 περισσότερες πωλήσεις. Με αυτό το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία ξεπέρασε το ρεκόρ που είχε καταγραφεί την ίδια περίοδο του 2018. Οι πωλήσεις CUPRA συνέχισαν επίσης την ανοδική τους πορεία και αυξήθηκαν κατά 70,6 από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο σε συνολικά 17.100 οχήματα. Με 4 ακόμα μήνες πριν το τέλος του έτους, η νέα μάρκα έχει ήδη ξεπεράσει σημαντικά τον αριθμό πωλήσεων που καταγράφηκε για όλο το 2018 (14.400 οχήματα).
Ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing και CUPRA CEO, Wayne Griffiths υπογράμμισε ότι «το αποτέλεσμα του Αυγούστου συνεχίζει τον στόχο των επιδόσεων που έχουμε θέσει στην Ευρώπη για το 2019: παρά το δύσκολο περιβάλλον αυξάνουμε τις πωλήσεις μας και κερδίζουμε μερίδιο αγοράς στη διάρκεια του έτους. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματά μας θα συνεχίσουν να βελτιώνονται και θα διατηρήσουμε αυτήν την ανάπτυξη για το υπόλοιπο έτος»
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της SEAT αυξήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, κυρίως λόγω των θετικών αποτελεσμάτων στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία. Η Γερμανία (94.800 οχήματα, +14.1%), η Ισπανία (80.000, +1.2%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (46.800, +3.5%) εξακολουθούν να είναι οι κύριες αγορές από άποψη όγκου πωλήσεων. Στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, η SEAT πέτυχε τα καλύτερα ιστορικά αποτελέσματα πωλήσεων μέχρι τον Αύγουστο, ενώ στην Ισπανία ήταν η κορυφαία μάρκα. Η Γαλλία και η Ιταλία ολοκληρώνουν τον κατάλογο των κορυφαίων 5 αγορών, με αύξηση 14,9% (24,800 πωλήσεις) και 20,7% (18,400 πωλήσεις), αντίστοιχα. Η SEAT πέτυχε σταθερή διψήφια αύξηση στην Ελβετία (8.800 αυτοκίνητα, +10.9%), στις Κάτω Χώρες (8.300 αυτοκίνητα, +31.2%), Σουηδία (6.300, +21.8%) και Δανία (5.200, + 45.2%) και έφθασε πάνω από το μέσο όρο της αγοράς στην Αυστρία (15.900, +2.7%), Πορτογαλία (7.900, +6.8%) και Ιρλανδία (15,900, +2,7%). Οι πωλήσεις της SEAT αυξήθηκαν στο Μεξικό (16.500, +6.5%) εν μέσω γενικής μείωσης ταξινομήσεων, φθάνοντας στον υψηλότερο όγκο από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο.
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, πιο ηλεκτρικό από ποτέ
Η SEAT θα συμμετάσχει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης από την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου με σαφή δέσμευση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Μετά την ανακοίνωση του Mii electric και του elBorn, των δύο πρώτων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της SEAT, η CUPRA πρόκειται να παρουσιάσει το νέο Concept Tavascan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Επιπλέον, η εταιρεία πρόκειται να παρουσιάσει το νέο SEAT Tarraco PHEV, το πρώτο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό SUV της μάρκας.